Ik heb alleen maar ellende met de Samsung a53
Gekocht in mei 2022, vaker gesprekken niet te horen en vaker vallen gesprekken uit.wel 10 keer naar de winkel geweest ,probleem blijft.
Telefoon opgestuurd ,gerepareerd hij doet het weer.Maar niet voor langnu weer hetzelfde euvel.inmiddels schade vergoeding gehad na eerste reparatie.meerdere klachten ingediend ,ik wil nu een nieuw toestel.kpn werkt niet mee verwijzen me nu naar samsung maar mijn garantie daar is vervallen omdat kpn het toestel niet heeft opgestuurd naar samsung maar ander service bedrijf.
Dus kpn wil me als goede klant niet tegemoetkomen en drijft zo een goede klant richting uitgang.
Ik heb het helemaal gehad met de a 53 em ook met kpn.als ze redelijk zijn vervangen ze mijn toestel voor een nieuwe!!!!
Roumie
Â
Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt
Beste antwoord door Sanne van KPN
Bekijk origineel