Beantwoord

Gesprekken op Samsung A53 blijven wegvallen, reparatie heeft niet geholpen

  • 17 November 2022
  • 9 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik heb alleen maar ellende met de Samsung a53

Gekocht in mei 2022, vaker gesprekken niet te horen en vaker vallen gesprekken uit.wel 10 keer naar de winkel geweest ,probleem blijft.

Telefoon opgestuurd ,gerepareerd hij doet het weer.Maar niet voor langnu weer hetzelfde euvel.inmiddels schade vergoeding gehad na eerste reparatie.meerdere klachten ingediend ,ik wil nu een nieuw toestel.kpn werkt niet mee verwijzen me nu naar samsung maar mijn garantie daar is vervallen omdat kpn het toestel niet heeft opgestuurd naar samsung maar ander service bedrijf.

Dus kpn wil me als goede klant niet tegemoetkomen en drijft zo een goede klant richting uitgang.

Ik heb het helemaal gehad met de a 53 em ook met kpn.als ze redelijk zijn vervangen ze mijn toestel voor een nieuwe!!!!

Roumie

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 25 November 2022, 17:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Het is zo jammer dat kpn er zo mee omgaat eigenlijk had je gelijk met samsung contact op moeten nemen. Laats kon mijn moeder ook niet bellen verbrak de verbinding steeds. Ging ze weer kpn en die zijde het komt omdat het toestel op 5 g aan staat. Nou hadden ze uit gezet gebeurde het nog. Ik zij geef maar een nieuw simkaartje dat is het probleem. Uit eindelijk hebben dat gedaan. Maar ze kwamen ook met bellen met WiFi moet je ook uitzetten. Maar dat stond al uit. Ze weten zelf gewoon niet waar ze over praten.

Hoop dat ze het nog voor je oplossen ik weet naar waar u woont maar probeer anders een kpn xl shop soms lopen daar mensen met verstand.

 

Succes

 

Bedankt voor je reactie.

De simkaart is al eens vervangen maar dat hielp ook niet

Je kunt bij een klachtencommissie je verhaal voorleggen maar dan moet je 50 euro inleggen.

Dat doe ik dus niet

Optie is om het abbonement te stoppen dat kan  wel maar niet voor het toestel want daar heb ik een contract voor.

Gr hans

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Roumie en welkom op het forum. Ik snap dat je er op zijn zachtst gezegd niet vrolijk van wordt als je al zo lang bezig bent om je toestel naar behoren te laten werken. Als je toestel meerdere keren voor hetzelfde probleem ter reparatie is opgestuurd en het nog steeds niet op is gelost, dan hoort er maatwerk plaats te vinden. Dat gaat in overleg met jou, en ik vind het vreemd dat dit nog niet gebeurd is als het toestel al zo vaak voor hetzelfde probleem ter reparatie is opgestuurd. Als dezelfde klacht binnen 3 maanden gemeld wordt en het toestel binnen die periode ook weer ter reparatie is opgestuurd dan horen zij dit correct te registreren. Ik raad je daarom aan om met onze Reparatiedesk te bellen via 0800 820 00 08. Dit is een gratis nummer, en ze zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 9:00 - 17:00. Zij kunnen dan de vervolgstappen met je bespreken, en hopelijk komt er dan snel duidelijkheid over wat de mogelijkheden zijn voor jou. Laat je weten hoe het verder verloopt? 

Hoi sanne

Ik heb al vaker contact gehad met kpn afdeling klachten.

Zie verder mijn dossier daar staat alles in.

Eigenlijk wil ik een nieuwe telefoon 

 

Gr

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb geen gegevens van je abonnement, dus ik kan het dossier (nog) niet inzien. Als je hier al klachten voor hebt ingediend vind ik het helemaal vreemd dat er nog niks is ondernomen. Staat er op dit moment nog een klacht open, of heb je er recent één ingediend? Zo niet, zou je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen (adresgegevens, het 06-nummer waar het om gaat etc.) en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik het dossier doornemen. 

Als je me je emailadres geeft stuur ik je door wat ik al ondernomen heb.

Kpn heeft ook al wat gedaan, zoals een coulance vergoeding maar de telefoon blijft raar doen dwz soms verbindingsproblemen en soms versta ik de mensen niet waarmee ik bel

Inmiddels is hij voor de tweede keer vanaf mei opgestuurd met alle ongemakken van dien.

Ook ben ik meer als 10 keer in de kpnwinkel geweest.

Kpn heeft me een slechte telefoon verkocht, terwijl ik altijd een goede en trouwe klant ben geweest.

Als ik alle reiskosten en tijd die ik eraan gespendeerd heb zou tellen komt kpn me een vermogen aan het betalen.

Ik heb gevraagd om een nieuwe telefoon maar daar wordt conform de regels erg moeilijk over gedaan.

De regels zijn kennelijk belangrijker Als de belangen van een individuele klant.

Dus redelijk zou zijn nogmaals een schade vergoeding en een nieuwe telefoon ,liever nog een ouder type Als de galaxy a53

Ik zal mijn pro aanvullen

 

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het aanvullen van je profiel! Ik heb het dossier doorgenomen en ik zie dat het meest recente contact op 22 november is geweest. Daarin zijn ook de vergoedingen besproken die je hiervoor al ontvangen hebt, en is je aangeraden om het toestel ter reparatie aan te bieden (nogmaals). Daarin is zo te lezen ook uitgelegd dat wij niet beslissen of toestellen omgeruild kunnen worden, maar dat Samsung hier uitspraak over doet. De notitie van mijn collega sluit af met dat je het toestel nogmaals ter reparatie aan zou bieden. Is dat inmiddels gebeurd? Ik snap dat je er, na al die keren, weinig zin in hebt om nogmaals naar de winkel te gaan. Zeker als het probleem nu nog niet verholpen is, maar iets anders kan ik je niet adviseren. 😕 Wij mogen het toestel niet zomaar omruilen, daar gaat Samsung dus over, en je garantie komt niet te vervallen als je het bij ons ter reparatie aanbiedt. Ik hoop dat dit nu de laatste trip naar de winkel toe is en dat er dan een oplossing is. Laat je weten hoe het verloopt? 

Hallo

 

Ja het toestel is inmiddels ter reparatie aangeboden jl dinsdag.

 

Bedankt voor je moeite

Reputatie 7
Badge +17

Top, dan is het even wachten wat de resultaten daarvan zijn. Ik hoop op goed nieuws, maar mocht je daarna nog vragen hebben, laat het hier gerust weten!Â