Beantwoord

Het scherm van mijn Galaxy Z Flip 4 is gebarsten waar het scharniert

  • 14 December 2022
  • 8 reacties
  • 3104 keer bekeken

Goedendag

mij galaxy z flip4 is onbruikbaar na 3 maanden omdat er een scheur in het scherm zit waar deze scharniert. 
dit toestel is dan gelijk onbruikbaar. Niet mogelijk om te resetten of een back up te maken. 
nu zie ik om het Samsung forum dat dit een veel komend defect is.

namelijk dat er meerdere zijn die om de 3 maanden scherm heb moeten laten vervangen.  
In onze situatie belde de school van mijn dochtertje en ik kon dus niet opnemen. Waardoor ik in paniekerig raakte   
dit toestel is zodanig slecht dat ik er geen vertrouwen in heb. 
ik ben naar de kpn winkel gegaan en getoond dat ik deze telefoon niet kan gebruiken en dat ik een oplossing wil. 
nu zeggen ze dat ik de verzekering in moet schakelen voor een garantie probleem. Dat ga ik niet doen het is een defect. Ik  wil dit toestel niet meer aangezien het zeer onbetrouwbaar is. 

ook duurt de reparatie 2 weken. Dus zit ik zonder telefoon en moet ik dit zelf opsturen. 
daarna klanten service gebeld en daar wordt gewoon opgehangen. Heb 4 maal met iemand gesproken en die willen ook niks betekenen. 
het is ronduit beschamend hoe ik wordt behandeld voor een defect product gekocht bij kpn. 
ik wil een ander type product dis geen flip of fold aangezien deze te onbetrouwbaar zijn. 
anders wil ik de koop ontbinden waar ik dus recht op heb. 



 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 20 December 2022, 10:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @David11, welkom terug. Dat is wel ontzettend balen zeg!
Inhoudelijk heb ik hier vanuit KPN geen een andere oplossing voor dan langs de winkel voor een reparatie, hopelijk onder garantie.

Meer informatie hierover kun je vinden op kpn.com/reparatie

Ja als het scherm scheurt op het schanier dan is het een defect. 
nu heb ik het toestel 2 dagen geleden opgestuurd maar is nog steeds niet bij de reparatie center.  Ook de barcode van post nl laat niks zien. 
ik vind dat wanneer een toestel in garantie periode zit de opgehaald moet worden. 
of wordt vervangen zeker in zo een korte periode
waar is mijn toestel nu?

dus omdat ik een defect toestel heb moet ik als klant alle verantwoordelijkheid nemen, wat nu als het toestel kwijt is?  Zit nu zonder telefoon en geen idee waar deze nu is.  
Als kpn zal je tog beter voor je klanten moeten zijn. Want dit is de slechtste service die ik ooit in mij leven gezien heb. 
ik wil om deze reden de koop ontbinden want het toestel werkt biet naar behoren en de service is nihil. 


 

Nu het volgende 

 

het adres op de track and trace is anders dan wat vermeld word in de email.  Waar is de telefoon nu.  Ik wordt nu ongeduldig!

Adres op track and trace is gescaned.

werner von siemmensstraat 1

2712PN zoetermeer

adres in de kpn email om terug te sturen is het volgende.

Antwoordnummer 10245
2700 VB Zoetermeer
 

track and trace geeft aan dat het pakketje dus niet bekend is.   
 

Wat nu? deze telefoon heeft door een defect stress en ongelooflijk veel tijd gekost, dit toestel had gewoon omgeruild moeten worden zeker binnen 3 maanden .

 

gaat kpn nu hier wat aan doen of schuiven jullie alles op de klant!

Mij iphone contract loopt binnenkort af  maar haal nooit meer een telefoon bij jullie ,winkel helpt niet, klanten service helpt niet!

toestel van 850 euro niet in ons bezit! En een andere telefoon moeten kopen om te kunnen bellen. Wat weer extra kosten zijn, Zou op zijn minst een bruikleen kunnen aan bieden !

Dan maar advocaat inschakelen om de koop te ontbinden en schade vergoeding!

 
 

 

Reputatie 7
Badge +24

U maakt zich wel heel erg druk, maar tot op heden gaat er denk ik nog niets verkeerd.

Een bruikleen toestel: dat gebeurt nooit bij reparatie. Alleen als u een extra verzekering afgesloten hebt. (denk ik, weet ik niet zeker)

Een ander model: is geen optie. Dat gaat echt niet gebeuren.

Ik maak mij zeker druk als je 850 euro uitgeeft. Normaal loop je naar de winkel en wordt het opgelost of zij sturen de telefoon op. 
oja waar is de telefoon nu dan?

aangezien de adressen niet overeen komen!

Als je een telefoon bij de media markt haal dan breng je die daar terug en krijg je een nieuwe in zo een korte periode.

dus denk even na voordat je wat roept   Service is gewoon zeer slecht!

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik maak mij zeker druk als je 850 euro uitgeeft. Normaal loop je naar de winkel en wordt het opgelost of zij sturen de telefoon op. 
oja waar is de telefoon nu dan?

Dat hoeft u niet te weten.

aangezien de adressen niet overeen komen!

Als je een telefoon bij de media markt haal dan breng je die daar terug en krijg je een nieuwe in zo een korte periode.

Dan moet u hem voortaan bij de mediamarkt halen. Want bij KPN werkt het niet zo.

dus denk even na voordat je wat roept   Service is gewoon zeer slecht!

 

Natuurlijk is het geen garantie volgens het reparatie bedrijf.   Wat onzin is.  In de winkel was het duidelijk te zien dat het scherm op het scharnier punt defect is geraakt. Bedankt kpn voor de zeer slechte service.  
ik ga alles nu cancellen ben klaar met hoe ik behandeld wordt door jullie. 
een corrupte zooi is het. 
bedank dat iemand mij hier over spreekt!

Goedendag

mij galaxy z flip4 is onbruikbaar na 3 maanden omdat er een scheur in het scherm zit waar deze scharniert. 
dit toestel is dan gelijk onbruikbaar. Niet mogelijk om te resetten of een back up te maken. 
nu zie ik om het Samsung forum dat dit een veel komend defect is.

namelijk dat er meerdere zijn die om de 3 maanden scherm heb moeten laten vervangen.  
In onze situatie belde de school van mijn dochtertje en ik kon dus niet opnemen. Waardoor ik in paniekerig raakte   
dit toestel is zodanig slecht dat ik er geen vertrouwen in heb. 
ik ben naar de kpn winkel gegaan en getoond dat ik deze telefoon niet kan gebruiken en dat ik een oplossing wil. 
nu zeggen ze dat ik de verzekering in moet schakelen voor een garantie probleem. Dat ga ik niet doen het is een defect. Ik  wil dit toestel niet meer aangezien het zeer onbetrouwbaar is. 

ook duurt de reparatie 2 weken. Dus zit ik zonder telefoon en moet ik dit zelf opsturen. 
daarna klanten service gebeld en daar wordt gewoon opgehangen. Heb 4 maal met iemand gesproken en die willen ook niks betekenen. 
het is ronduit beschamend hoe ik wordt behandeld voor een defect product gekocht bij kpn. 
ik wil een ander type product dis geen flip of fold aangezien deze te onbetrouwbaar zijn. 
anders wil ik de koop ontbinden waar ik dus recht op heb. 



 

Hier het zelfde probleem bagger telefoon en kpn neemt niet zijn verantwoordelijkheid ze sturen foto’s van me flip4 met deuk in het glas en beschadigingen die jongen van kpn heeft gekeken en zag geen deuk in het glas en beschadigingennheeft hij ook ingevuld ze krijgen al die Flips terug en dat kost geld dus proberen ze van alles en nog wat om er onderuit te komen ze willen me flip4 maken voor 611 € haha maar heb gezegd jullie willen stelen dus mag ik ook bij jullie stelen heb gezegd in de winkel word het probleem niet op gelost neem ik een tang mee en knip ik er 1 los en is die van mijn maar we moeten het niet hier neer zetten maar op sociaal media dan kunnen mensen zien hoe eerlijk kpn is boeven zijn het  flinkebarst in het midden waar hij dicht klapt en proberen de klant de schuld te geven telefoon van 4 maanden oud rotzooi is het!!!!