Beantwoord

internet functies alleen toegankelijk op laptop of pc en niet op mobiel of tablet

  • 18 March 2023
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

Wanneer ik bepaalde formulieren op internet wil invullen of wanneer ik bepaalde instellingen op bv Facebook wil wijzigen of, zoals nu een bericht moet beantwoorden via een site kan dat in sommige gevallen nog steeds alleen maar op een laptop of een pc en niet op een mobiel of tablet. Dan ontbreekt er een menu/knop, waardoor bovenstaande allemaal niet kan. Ik heb zelf geen laptop of pc en moet dan maar zien hoe ik dat voor elkaar krijg. Hoe kan het dat dit anno 2023 nog steeds niet voor elkaar is. Ligt dat aan bepaalde instellingen/systemen, kun je dat zelf aanpassen of is de techniek gewoon nog steeds niet zover?

icon

Beste antwoord door Anonymous 19 March 2023, 17:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hallo @dint056 je zou i.p.v. de apps te gebruiken, de betreffende websites op je mobiel of tablet kunnen openen. Soms zie je meer mogelijkheden door de tablet/mobiel juist horizontaal of juist verticaal te gebruiken, waardoor je meer menu-items kunt zien.

Succes.

Â