iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 8 September 2022
  • 732 reacties
  • 36618 keer bekeken
iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht

732 reacties

Reputatie 2
Badge

Het is inderdaad vervelend dat we zo lang moeten wachten. Het liefst hebben we ons nieuwe speeltje dezelfde dag in huis, Ik vertrouw erop dat het uitleveren nu op volgorde van bestellen gaat.

Mijn bestelling voor de Iphone Max 128GB Space Black staat ook nog op status 1. Besteld 9 september om 19:55. 
Wel fijn te lezen dat deze toestellen nu uitgeleverd worden. Ik hoop dat ik ook snel aan de beurt ben.

 

Reputatie 1

Er zit beweging in de wachtrij! Mijn order is ook aangepast naar stap 2. 14 pro max zwart 256 om 14:03 besteld. 
 

goed bezig KPN, wordt gewaardeerd!

Wat vreemd. Ik had hem een minuut eerder besteld en bij mij staat hij nog steeds op stap 1…

Reputatie 3
Badge

Ja zekers dat is zeker positief. 
En dat wordt door iedereen ook gewaardeerd.

maar nogmaals mij gaat het niet het klagen, maar de manier hoe mensen worden behandeld met positieve reacties die men niet waar kan maken. 
Ook al bellen ze over wanneer het geleverd wordt met de mail bevestiging enz.

we weten allemaal dat iedereen die bij het uitleveren betrokken zijn hun stinkende best doen.

en medewerkers die alle klappen van de verontrustende klanten moeten opvangen doen ook hun stinkende best.

maar mij gaat het erom stop met de voor de gek houden van klanten om zo klanten/contracten binnen te trekken.

en zo elke keer aan het kortste eind trekken.

 

maar ben blij voor de mensen die vandaag /morgen en andere dagen met een giga glimlach de telefoon in ontvangst mogen nemen.

wens die dan ook heel veel digitale plezier toe.

Reputatie 1

Er zit beweging in de wachtrij! Mijn order is ook aangepast naar stap 2. 14 pro max zwart 256 om 14:03 besteld. 
 

goed bezig KPN, wordt gewaardeerd!

Wat vreemd. Ik had hem een minuut eerder besteld en bij mij staat hij nog steeds op stap 1…


ik had iets te weinig geduld 😉. Die van mij is nu ook op voorraad en wordt klaar gemaakt voor verzending! Gaat ook om de 14 pro max 256 space black

Reputatie 1

Wat fijn om te horen dat er eindelijk wat beweging in de rij zit.. Zijn er mensen die de iphone 14 pro max 256gb deep purple hebben besteld én die al hebben ontvangen? Hoor daar namelijk niet zo veel over op dit forum… Veel plezier met jullie toestel

Reputatie 3
Badge +1

Alhoewel mijn Pro Max 256GB Silver bijna 2 weken geleden is besteld staat die van mij nog steeds op 1 helaas 😅

Reputatie 2

Alhoewel mijn Pro Max 256GB Silver bijna 2 weken geleden is besteld staat die van mij nog steeds op 1 helaas 😅

Mijn iPhone 14 Pro Max 128gb zwart ook…. Nog steeds op 1 🙃

Reputatie 3
Badge +1

Alhoewel mijn Pro Max 256GB Silver bijna 2 weken geleden is besteld staat die van mij nog steeds op 1 helaas 😅

Mijn iPhone 14 Pro Max 128gb zwart ook…. Nog steeds op 1 🙃

Ja heel irritant, alhoewel ik op de zondag heb besteld en niet de vrijdag. Ik dacht dat silver wat minder populair was. Alleen heel vreemd en jammer dat mensen na mijn bestelling wel al dezelfde iPhone hebben.. ik vind het systeem wat KPN hanteert zo lek als een mandje 😂

Reputatie 1

Zit er ook al bij iemand beweging in de iphone 14 pro zwart 128GB ?

Zit er ook al bij iemand beweging in de iphone 14 pro zwart 128GB ?

bij mij nog niet..

Reputatie 1

Zit er ook al bij iemand beweging in de iphone 14 pro zwart 128GB ?

bij mij nog niet..

Wanneer besteld?

Reputatie 1

Zit er ook al bij iemand beweging in de iphone 14 pro zwart 128GB ?

bij mij nog niet..

Wanneer besteld?

Ik op dinsdag 13 september

Reputatie 1

Zit er ook al bij iemand beweging in de iphone 14 pro zwart 128GB ?

bij mij nog niet..

Wanneer besteld?

Ik op dinsdag 13 september

Dan duurt het nog wel even gok ik zo. 

Zit er ook al bij iemand beweging in de iphone 14 pro zwart 128GB ?

bij mij nog niet..

Wanneer besteld?

Ik op dinsdag 13 september

Ik ook op dinsdag 13 september. 

Reputatie 1

Zit er ook al bij iemand beweging in de iphone 14 pro zwart 128GB ?

bij mij nog niet..

Wanneer besteld?

Ik op dinsdag 13 september

Ik ook op dinsdag 13 september. 

Ik stap over op kpn en kreeg bericht dat mijn nummer 03 oktober over gaat. Dus eerder verwacht ik de iphone zeker niet. Heb ook besteld op 13 september 

Reputatie 3
Badge +1

Zit er ook al bij iemand beweging in de iphone 14 pro zwart 128GB ?

bij mij nog niet..

Wanneer besteld?

Ik op dinsdag 13 september

Die ga je dan voorlopig nog lang niet krijgen. 

Reputatie 2
Badge

Het is wel erg stil verder qua leveringen.
Ik denk dat de toestellen voor deze week op zijn. 😪

Reputatie 1

Mijn status is wel veranderd maar staat wel nog steeds op controleren, er stond eerst uw iphone is momenteel niet leverbaar we informeren u als uw iphone leverbaar is.

maar nu staat er alleen dat ze mijn gegevens controleren?

 

Reputatie 3
Badge +1

Mijn status is wel veranderd maar staat wel nog steeds op controleren, er stond eerst uw iphone is momenteel niet leverbaar we informeren u als uw iphone leverbaar is.

maar nu staat er alleen dat ze mijn gegevens controleren?

 

Dat is hetzelfde als wanneer je een nieuwe abbo afsluit. Bij mij staat er ook controleren maar “niet op voorraad, zodra uw gereserveerde toestel op voorraad is bellen we u voor een bezorg afspraak” 

Mijn status is wel veranderd maar staat wel nog steeds op controleren, er stond eerst uw iphone is momenteel niet leverbaar we informeren u als uw iphone leverbaar is.

maar nu staat er alleen dat ze mijn gegevens controleren?

 

Ik heb dezelfde verandering. Ik hoop dat dat een goed teken is! 

Reputatie 1

Hebben jullie deze mail ook ontvangen?

Reputatie 3
Badge +1

Hebben jullie deze mail ook ontvangen?

2 weken geleden al 😜

Reputatie 1

Hebben jullie deze mail ook ontvangen?

2 weken geleden al 😜

Oh hahahah

Reputatie 1

Hebben jullie de apple trade-in al aangevraagd? Sommige mensen zeiden dat je je oude iphone binnen 2 weken moet verzenden, maar op de site staat voor 12 november. Wie heeft ervaring hiermee?

Reputatie 2
Badge

Hebben jullie de apple trade-in al aangevraagd? Sommige mensen zeiden dat je je oude iphone binnen 2 weken moet verzenden, maar op de site staat voor 12 november. Wie heeft ervaring hiermee?

Ik heb hem aangevraagd. Er staat inderdaad 12 november in de bevestiging dus we hebben nog even.

Reageer