iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 8 September 2022
  • 732 reacties
  • 36631 keer bekeken
iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

732 reacties

Reputatie 2
Badge

Bij mij staat op stap 2 nu een vinkje, wat betekent dit?

Dan is tekst toch ook verandert? Als het goed is  wordt het toestel klaar gemaakt voor verzending.

Reputatie 1

Bij mij staat op stap 2 nu een vinkje, wat betekent dit?

Dan is tekst toch ook verandert? Als het goed is  wordt het toestel klaar gemaakt voor verzending.

Jaa gisteren tekst veranderd, vandaag vinkje bij stap 2.

 

Bij mij staat op stap 2 nu een vinkje, wat betekent dit?

Dan is tekst toch ook verandert? Als het goed is  wordt het toestel klaar gemaakt voor verzending.

Jaa gisteren tekst veranderd, vandaag vinkje bij stap 2.

 

Als het goed is kan je op dat vinkje klikken dan staat ie ook op stap 2 en staat er een andere tekst bij. 

Reputatie 2
Badge

Bij mij ziet stap 2 er zo uit.

 

 

Reputatie 1

Bij mij ziet stap 2 er zo uit.

 

 

Die tekst heb ik jammer genoeg nog niet…

Bij mij ziet stap 2 er zo uit.

 

 

Yes! Bij mij ook , ben benieuwd hoe lang het gaat duren..

Reputatie 1

Hoelang heeft dat vinkje bij jullie er gestaan totdat die tekst werd veranderd?

iPhone Pro Max space black 256 gb is ook op voorraad. 
maandag 12 sep besteld. 
Vanmorgen naar status 2 gegaan. 

Reputatie 2
Badge

Hoelang heeft dat vinkje bij jullie er gestaan totdat die tekst werd veranderd?

Die tekst stond bij mij gisteravond bij stap 1 en vanmorgen had ik stap 2 met de verzending tekst.

Reputatie 1

Hoelang heeft dat vinkje bij jullie er gestaan totdat die tekst werd veranderd?

Die tekst stond bij mij gisteravond bij stap 1 en vanmorgen had ik stap 2 met de verzending tekst.

Oh haha moest gewoon op stap 2 klikken. Die van mij is ook op voorraad! Toppieee

Reputatie 1

Hebben jullie wel al iets ontvangen van bezorging of iets?

Hebben jullie wel al iets ontvangen van bezorging of iets?

Bij mij is hij nu ook veranderd dat ze de bestelling klaar aan het maken zijn sinds vanmorgen. Maar nog niks gekregen voor de bezorging. 

Reputatie 1

Zijn er ook mensen die gebeld worden door kpn? Staat namelijk wel bij het tekstje in “mijn bestelling”. Zie op het forum alleen maar sms, email of dat de bestelstatus naar stap 2 is gegaan namelijk

Reputatie 2
Badge

Die van mij is nu naar status 3. Hij is verzonden en zou binnen 2 dagen geleverd worden. Nog geen e-mail of sms gehad.

Reputatie 7
Badge +19

Zijn er ook mensen die gebeld worden door kpn? Staat namelijk wel bij het tekstje in “mijn bestelling”. Zie op het forum alleen maar sms, email of dat de bestelstatus naar stap 2 is gegaan namelijk

@LW5 Klopt, je kan de bestelstatus volgen via Mijn Bestelling en we houden je per mail op de hoogte, je krijgt apart bericht zo gauw je toestel jouw kant op komt.

Reputatie 2

Hoelang heeft dat vinkje bij jullie er gestaan totdat die tekst werd veranderd?

Die tekst stond bij mij gisteravond bij stap 1 en vanmorgen had ik stap 2 met de verzending tekst.

Oh haha moest gewoon op stap 2 klikken. Die van mij is ook op voorraad! Toppieee

Bij mij staat er nu stap 3 activeren maar eronder staat dezelfde tekst als bij stap 2

Reputatie 1

Kan iemand anders de telefoon in ontvangst nemen als je zelf niet thuis bent?

Reputatie 3
Badge +1

Kan iemand anders de telefoon in ontvangst nemen als je zelf niet thuis bent?

Nee, althans bij mij niet. Ik moet me legitimeren en een kopie ervan laten scannen bij de koerier. Ben je niet thuis, dan gaat het product retour en word je bestelling geannuleerd. 

Kan iemand anders de telefoon in ontvangst nemen als je zelf niet thuis bent?

Mij was verteld als het een verlening is kan iemand anders het wel aannemen. Bij een nieuw contract niet. 

Kan iemand anders de telefoon in ontvangst nemen als je zelf niet thuis bent?

Ik wil je telefoon wel in ontvangst nemen hahaha

Reputatie 2

Kan iemand anders de telefoon in ontvangst nemen als je zelf niet thuis bent?

Nee, althans bij mij niet. Ik moet me legitimeren en een kopie ervan laten scannen bij de koerier. Ben je niet thuis, dan gaat het product retour en word je bestelling geannuleerd. 

Moet je perse een kopie hebben of volstaat je echte legitimatiebewijs?

Reputatie 2

Krijg je geen link om een tijdslot voor de levering te kiezen? Ik krijg opeens een melding dat hij morgen bezorgd wordt door Post NL maar wil graag zelf de tijd kiezen

Reputatie 3
Badge +1

Kan iemand anders de telefoon in ontvangst nemen als je zelf niet thuis bent?

Nee, althans bij mij niet. Ik moet me legitimeren en een kopie ervan laten scannen bij de koerier. Ben je niet thuis, dan gaat het product retour en word je bestelling geannuleerd. 

Moet je perse een kopie hebben of volstaat je echte legitimatiebewijs?

Ik moet me identiteitskaart laten zien, die word gescand door een koerier aan de deur. Een kopie mag dus niet. Het moet het fysieke pasje zijn. Ook heb ik tijdens het bestellen aangegeven met een ID te werken, dus ik mag bijvoorbeeld nu ook geen rijbewijs laten zien. Je moet je identificeren met het identificatie bewijs dat je met het bestellen hebt opgegeven! Gaat het identificeren fout dan is de koerier verplicht hem mee terug te nemen en gaat het toestel terug naar KPN en mag je weer opnieuw je bestelling plaatsen omdat het ook meteen wordt geannuleerd.. 

Reputatie 7
Badge +19

Bij een verlenging hoeft niet de contractant aanwezig te zijn om het toestel in ontvangst in te nemen. Heb je een nieuwe abonnement als nieuwe klant besteld, dan dien je als contractant het in ontvangst te nemen. je kunt eventueel dan iemand machtigen maar diegene dient dan wel jouw officiële legitimatiebewijs te overhandigen. 

Reputatie 3
Badge +1

Krijg je geen link om een tijdslot voor de levering te kiezen? Ik krijg opeens een melding dat hij morgen bezorgd wordt door Post NL maar wil graag zelf de tijd kiezen

Dan heb jij een verlenging als ik het goed heb? Dan hoef je je niet te identificeren en kan je ook geen tijd kiezen helaas..