iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 8 September 2022
  • 732 reacties
  • 36631 keer bekeken
iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

732 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Bij een verlenging hoeft niet de contractant aanwezig te zijn om het toestel in ontvangst in te nemen. Heb je een nieuwe abonnement als nieuwe klant besteld, dan dien je als contractant het in ontvangst te nemen. je kunt eventueel dan iemand machtigen maar diegene dient dan wel jouw officiële legitimatiebewijs te overhandigen. 

Ik heb wel een vraag met het overhandigen ervan, dat wil ik namelijk niet zelf geven.. word alleen de voorkant gescand of beide kanten? Want op de achterkant staat mijn BSN en de voorkant mijn document nummer.. 

Reputatie 2

Krijg je geen link om een tijdslot voor de levering te kiezen? Ik krijg opeens een melding dat hij morgen bezorgd wordt door Post NL maar wil graag zelf de tijd kiezen

Dan heb jij een verlenging als ik het goed heb? Dan hoef je je niet te identificeren en kan je ook geen tijd kiezen helaas.. 

Ja heb een verlenging maar dat betekend niet dat ik op elk moment thuis ben als KPN dat wilt😜

Reputatie 7
Badge +19

Bij een verlenging hoeft niet de contractant aanwezig te zijn om het toestel in ontvangst in te nemen. Heb je een nieuwe abonnement als nieuwe klant besteld, dan dien je als contractant het in ontvangst te nemen. je kunt eventueel dan iemand machtigen maar diegene dient dan wel jouw officiële legitimatiebewijs te overhandigen. 

Ik heb wel een vraag met het overhandigen ervan, dat wil ik namelijk niet zelf geven.. word alleen de voorkant gescand of beide kanten? Want op de achterkant staat mijn BSN en de voorkant mijn document nummer.. 

Het gaat om de voorkant.

Reputatie 7
Badge +10

iPhone 14 Pro Max 128GB Deep Purple op 12-9 besteld.

 

Nog geen status wijziging gehad van KPN maar krijg net wel een mailtje van PostNL dat mijn pakket bij hun ontvangen is, bezorg moment staat op morgen. Dus PostNL is sneller dan KPN in dit geval 🤣😅

Reputatie 2

iPhone 14 Pro Max 128GB Deep Purple op 12-9 besteld.

 

Nog geen status wijziging gehad van KPN maar krijg net wel een mailtje van PostNL dat mijn pakket bij hun ontvangen is, bezorg moment staat op morgen. Dus PostNL is sneller dan KPN in dit geval 🤣😅

Precies, kpn zou informeren per mail of sms maar nog niks steeds vernomen….

Reputatie 1

Het schiet al wat meer op met de levering van de toestellen. Lees op het forum dat klanten die de iphone op 13-09 besteld hebben, deze al geleverd krijgen😄. Zijn er mensen die het toestel later besteld hebben en al hebben (of een bezorgafspraak hebben). Dan kunnen we zelf kijken waar kpn nu met de leveringen is.

Reputatie 7
Badge +10

iPhone 14 Pro Max 128GB Deep Purple op 12-9 besteld.

 

Nog geen status wijziging gehad van KPN maar krijg net wel een mailtje van PostNL dat mijn pakket bij hun ontvangen is, bezorg moment staat op morgen. Dus PostNL is sneller dan KPN in dit geval 🤣😅

Precies, kpn zou informeren per mail of sms maar nog niks steeds vernomen….

Dat klopt maar als ik inlog bij bestelstatus kan ik wel de voorgang (juist aangegeven) zien. Dus alles klopt wel, had alleen nog geen melding gehad van KPN (wel regelmatige updates dat het toestel nog niet op voorraad is).

Reputatie 7
Badge +10

Het schiet al wat meer op met de levering van de toestellen. Lees op het forum dat klanten die de iphone op 13-09 besteld hebben, deze al geleverd krijgen😄. Zijn er mensen die het toestel later besteld hebben en al hebben (of een bezorgafspraak hebben). Dan kunnen we zelf kijken waar kpn nu met de leveringen is.

Ik laat t je morgen weten als hij binnen is. Ik moet trouwens toevoegen dat mijn bestelling op 12-9 om 23:52 was 🤣.

Reputatie 3
Badge +1

Bij een verlenging hoeft niet de contractant aanwezig te zijn om het toestel in ontvangst in te nemen. Heb je een nieuwe abonnement als nieuwe klant besteld, dan dien je als contractant het in ontvangst te nemen. je kunt eventueel dan iemand machtigen maar diegene dient dan wel jouw officiële legitimatiebewijs te overhandigen. 

Ik heb wel een vraag met het overhandigen ervan, dat wil ik namelijk niet zelf geven.. word alleen de voorkant gescand of beide kanten? Want op de achterkant staat mijn BSN en de voorkant mijn document nummer.. 

Het gaat om de voorkant.

Dankjewel Jeroen :)

Reputatie 2

Heeft iemand de optie gezien om via mijn bestelling de leverafspraak in te plannen/te wijzigen?

Volgens een KPN medewerker zou je hier de leverafspraak moeten kunnen wijzigen, echter zie ik deze mogelijkheid nergens.

 

Reputatie 7
Badge +10

In de e-mail van PostNL. Maar volgens mij kan dat pas als PostNL het pakketje ook daadwerkelijk al heeft.

 

 

Reputatie 2

In de e-mail van PostNL. Maar volgens mij kan dat pas als PostNL het pakketje ook daadwerkelijk al heeft.

 

 

Dat zag ik ook staan alleen omdat postnl het pakket nog niet heeft kan ik nog niks aanpassen 

Reputatie 7
Badge +10

Dan zul je even moeten wachten tot PostNL de status update naar ontvangen en dan kun je t aanpassen.

Reputatie 1

Mijne staat nogsteeds op verwerking….

Reputatie 1

Zie dat de leveringstijden vandaag nog niet zijn bijgewerkt

Reputatie 7
Badge +10

iPhone 14 Pro Max 128GB Deep Purple op 12-9 besteld.

 

Nog geen status wijziging gehad van KPN maar krijg net wel een mailtje van PostNL dat mijn pakket bij hun ontvangen is, bezorg moment staat op morgen. Dus PostNL is sneller dan KPN in dit geval 🤣😅

Precies, kpn zou informeren per mail of sms maar nog niks steeds vernomen….

De sms en mail van KPN zijn ondertussen ook binnen hoor. Dus het wordt vlot ge-update als er informatie is 

Reputatie 7
Badge +10

Zie dat de leveringstijden vandaag nog niet zijn bijgewerkt

Kan ermee te maken hebben dat er vandaag een lading binnen is gekomen en er eerst gekeken wordt wat uitgeleverd kan worden.

 

Ik kan me namelijk herinneren dat Apple bepaalt wat uitgeleverd wordt en pas als het aankomt de verkoper precies weet wat er binnen is gekomen.

Reputatie 7
Badge +21

Zie dat de leveringstijden vandaag nog niet zijn bijgewerkt

Ik heb het zojuist bijgewerkt

Reputatie 1

Mijn status is veranderd naar stap 3, alleen de tekst nog niet en nog niks van bezorging ontvangen.

Reputatie 1

Wanneer kregen jullie de track en trace? Er staat nu een melding bij kpn binnen 2 werkdagen, maar nog geen track en trace ontvangen 

Reputatie 2
Badge

Wanneer kregen jullie de track en trace? Er staat nu een melding bij kpn binnen 2 werkdagen, maar nog geen track en trace ontvangen 

Ik heb hem pas tegen 5 uur ontvangen. Duurt dus best even.

Hier is hij ook verzonden maar nog niet ontvangen door post NL

 

Reputatie 1

Hier is hij ook verzonden maar nog niet ontvangen door post NL

 

 

Bij mij nu ook hopelijk wordt die morgen bezorgd.

Hier de zelfde slechte ervaringen: 12 september een Iphone 14 pro max 256GB Zwart besteld.

vorige week contact gehad, zou vandaag geleverd worden. gisteren nog gebeld, omdat de status niet veranderd was, geven ze aan dat het nog 5 week duurt voor dat de nieuwe Iphone word geleverd.

Waar gaat het fout KPN?

 

Gelukkig wordt hij vandaag geleverd door PostNL, en hoef ik geen 5 week te wachten

Hoe lang duurde het bij jullie van het overgaan naar stap 2 “Verwerking

 

Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 14 Pro Max 5G 128GB, Gold is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending”

naar de daadwerkelijke uitlevering/bezorging?