iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 8 September 2022
  • 732 reacties
  • 36632 keer bekeken
iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

732 reacties

Ja ik heb hem de 15 besteld 

Hoe kan dat? Bij mij staat er nog niks 

Reputatie 1

Zelfde specificaties?

Ja 

Er staat bij mij nog steeds helaas niet op voorraad, 

 

ik heb IPhone 14 Pro Max deep purple 128gb

Dit zie ik namelijk 

 

Controleren

 

Helaas hebben wij de Apple iPhone 14 Pro Max 5G 128GB, Deep Purple tijdelijk niet op voorraad. Onze excuses hiervoor. Wij houden u op de hoogte van de voortgang van uw bestelling. Ondertussen doen wij er alles aan om uw nieuwe toestel zo snel mogelijk te bezorgen.

Terwijl er 500 telefoons binnen zouden moeten komen 🤨🤨

Reputatie 1

Terwijl er 500 telefoons binnen zouden moeten komen 🤨🤨

Dat is van horen zeggen toch. Niemand die garandeert dat dat ook echt zo is. Dat zou sowieso pas donderdag zijn…… Maar dat kan nog steeds zo zijn, dat is overmorgen. 

Bij de kpn store zeiden ze begin week 47, donderdag is midden/eind 

Reputatie 1

Wel vaag dat je veel eerder besteld hebt en niet eerst geleverd krijgt…

Ja vindt ik dus ook. Wanneer heb jij hem besteld? 

Reputatie 1

21-10

Ik precies die zelfde week tussen 15 en 22 in 

Reputatie 1

Misschien dat jij dan vrijdag aan de beurt bent?

Hoop het 

Hallo, ik heb 3 weken geleden de iPhone 14 pro besteld, toen zou de lever tijd 2 tot 3 weken zijn. Ik zie nu dat de levertjjd 5 tot 6 weken is. Betekent dit dat ik ook nog 5 tot 6 weken moet wachten? Ik heb verder 0 indicatie om op af te gaan.

 

ik hoor het graag!

5-6 weken na je bestelling dus als je nu besteld duurt het 5-6 weken, 

Dat zou dus betekenen dat hij ieder moment binnen zou kunnen komen?

Nog steeds geen voorraad... Twijfel om te annuleren.

Ik heb zelf 4 weken geleden de 14 pro Max besteld komt

vsndaag binnen. Als ik jullie was zou je na een kpn winkel kunnen gaan, die hebben mij ook precies verteld wanneer ze telefoons binnen krijgen in welke week. En hoeveel er besteld zijn 

Hallo,

ik weer dat het leveren van de iPhone 14 Pro dramatisch verloopt buiten KPN om. Maar toch de vraag om duidelijkheid: 2 november de iPhone 14 Pro SpaceBlack 265 GB besteld. Toen bij bestellen stond 3 a 4 weken levertijd. Nu ben ik al 4 weken aan het wachten en krijg geen duidelijkheid…. 
de ene medewerker verteld dat ik hoogstwaarschijnlijk boven aan in de rij sta vanwege dat ik zolang al wacht. De andere deelt helemaal niks. 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Hallo ohwiub,

 

hier exact t zelfde verhaal… hoop m inmiddels snel te ontvangen…

Reputatie 7
Badge +13

@ohwiubv Welkom op het forum. Ik snap je vraag en wachten is natuurlijk nooit leuk. Ik quote even onze openingspost: 

 

Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een levering van Apple ontvangen. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.


Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling. Zo gauw er een datum bekend is en jouw toestel naar je toe komt, kan je het daar zien.

 

Ik hoop dat je het toestel snel in ontvangst kunt nemen!

 

Reputatie 7
Badge +13

Welkom @BGeijsen en @ohwiubv! Ik begrijp deze vraag volkomen en wachten is natuurlijk nooit leuk. Ik quote even openingspost: 

 

 Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Verberg inhoud

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een levering van Apple ontvangen. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.


Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling. Zo gauw er een datum bekend is en jouw toestel naar je toe komt, kan je het daar zien.

 

Ik kan dus niet exact aangeven wanneer het toestel komt maar ik hoop dat jullie deze snel in ontvangst mogen nemen.

Beste KPN, Apple heeft de leverdata van de Apple iPhone 14 pro op hun site gewijzigd naar de 2e week van januari. Betekent dat de klanten die de afgelopen weken een 14 pro besteld hebben er vanuit moeten gaan dat de 14 pro dit jaar niet meer geleverd kan/gaat worden? Het zou fijn zijn als daar duidelijkheid over komt. Ikzelf heb 17 nov besteld, ik zou het fijn vinden als ik een idee van de leverdatum kan krijgen. Alvast dank!