iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 8 September 2022
  • 732 reacties
  • 36631 keer bekeken
iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

732 reacties

Reputatie 7
Badge +30

De verwachting van eind november was 5-6 weken voor de meeste varianten van de Pro. Die verwachting geldt dan voor mensen die op dat moment bestellen. Jij was iets eerder, maar met een beetje slag om de arm ook in verband met de feestdagen zou ik wel uitgaan van 5-6 weken. 

Kan ik geen garanties aan vastknopen, ook wij zijn afhankelijk van Apple. Het enige wat ik wel met zekerheid kan zeggen is: houd je bestelomgeving in de gaten. Je krijgt bericht zodra jouw toestel op de bus gaat naar je.

Hi! Two weeks ago i been buyed an iphone 14 pro max which had an estimated delivery for ends of december and i didn’t received yet, when i’ll receive the cellphone? because i buyed that model (i mean that storage capacity and colour) because the delivery time was for last week of december and i need the mobile phone. I’ll be waiting for an answer, thanks!

 

Admin: Moved to central topic

Reputatie 7
Badge +20

Hi @S.J. CUBILE, I moved your topic to our central topic here. In the opening message is all the information including our expected shipments of each variant.

Ik heb namelijk de iphone 14 pro max wit 256 GB besteld ik ik wil graag weten of jullie het al op voorraad hebben en wanneer het naar mij wordt geleverd.

 

Admin: verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb namelijk de iphone 14 pro max wit 256 GB besteld ik ik wil graag weten of jullie het al op voorraad hebben en wanneer het naar mij wordt geleverd.

 

Admin: verplaatst naar verzameltopic

Hi @Khalid abbas. Die is inderdaad even niet op voorraad. De verwachting is dat het in week 3(16/22 januari) van dit jaar binnenkomt en dat het dan wordt verstuurd. Nog even geduld dus. 

Hi, 

Ik heb 2 december de iphone 14 pro 256gb besteld, ook ik zou graag willen weten of die bijna bezorgd word, zoja wanneer? Toen ik hem bestelde stond er 4-6 weken bij zou graag een iets duidelijkere indicatie willen.

 

Mvg Mazthu 

Reputatie 7
Badge +24

Hi, 

Ik heb 2 december de iphone 14 pro 256gb besteld, ook ik zou graag willen weten of die bijna bezorgd word, zoja wanneer? Toen ik hem bestelde stond er 4-6 weken bij zou graag een iets duidelijkere indicatie willen.

 

Mvg Mazthu 

Hi @Mazthu, dit kan ik voor je nakijken. Welke kleur heb je besteld? 

@Alex_P excuses, iphone 14 pro 256gb zwart

Reputatie 7
Badge +24

@Alex_P excuses, iphone 14 pro 256gb zwart

@Mazthu, geen probleem. Ook voor dit model is de verwachting dat het in week 3(16/22 januari) van dit jaar binnenkomt en dat het dan wordt verstuurd. Wederom nog even geduld dus. 

Reputatie 1

Ik heb 1 week geleden iPhone 14 pro max 256 gb Deep Purple besteld. Natuurlijk is dat niet zo lang geleden, maar is er een indicatie wanneer die er weer is?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb 1 week geleden iPhone 14 pro max 256 gb Deep Purple besteld. Natuurlijk is dat niet zo lang geleden, maar is er een indicatie wanneer die er weer is?

Ik verwacht dat ze volgende week binnenkomen. Natuurlijk worden de bestellingen dan meteen uitgeleverd.

Goedemorgen, ik heb ook vorige week de iphone 14 Pro Max, 256 GB Space Black besteld. Hebben jullie een idee wanneer deze bij jullie binnenkomen en uitgeleverd worden? Dank alvast!

Reputatie 7
Badge +17

Goedemorgen @Moris! Dit toestel verwachten we voor het eind van week 3 weer uit te leveren. Laat je hier weten wanneer je deze binnen hebt en hoe het toestel bevalt? 🙂

Oh nog even wachten dus, dank je wel voor je reactie

Reputatie 7
Badge +24

Welke had jij?Hoe kan het dat jullie de iPhone 14 pro morgen middag al gaan uitleveren?

Dus op donderdag middag al?

@Roos79 geen idee? Kan overigens bij bepaalde modellen. Welke had jij? 

Ik heb op 9 januari via een KPN winkel een abonnement en Iphone 14 Pro Max, Black, 128gb besteld. De medewerker gaf mij zonder aarzelen aan, dat de levering 1-2 dagen zou duren. Gisteren bericht van KPN "(nog) niet op voorraad". Dat het toestel niet op voorraad is, is de realiteit. De interne medewerkers van KPN moeten hier eerlijk over zijn (als ze tenminste geïnformeerd worden). 

 

Kortom: "wanneer is de verwachte levering" en is er nog een "wachtlijst"?

 

Reputatie 7
Badge +19

De verwachting is dat deze week (week 2) er voorraad geleverd zal worden @Eagleview. Dat betekent dus dat in de loop van deze week jij het toestel kunt verwachten. 

Dank je wel. Ben nieuwsgierig. Laat je weten.

Reputatie 1

Ik las op twitter dat Kpn morgen een lading iPhones krijgt ( deep purple, silver en in minder mate gold en black )en op kpn site staat nu zelf ook leverbaar vanaf 11 jan. Ben benieuwd of ik morgen gebeld word haha 

@Altug waar zie je dat staan op de website van KPN? Ik kan het nl niet zo snel vinden. Thanks!

Reputatie 1

@Moris 

 

Ah okay, thanks voor het delen!

De verwachting is dat deze week (week 2) er voorraad geleverd zal worden @Eagleview. Dat betekent dus dat in de loop van deze week jij het toestel kunt verwachten. 

Er staat nu voor mijn type levering vanaf 11 januari. Top!

Nu maar afwachten. Bedankt voor je snelle inhoudelijke reactie. Prima service op dit forum.

Reputatie 1

Ik heb vorige week besteld, levertijd staat nu op de 11de maar helaas nog geen bericht ontvangen. Hopelijk krijg ik vandaag een update. 

Ik heb de mijne (iPhone 14 pro Max 256gb wit) sinds 23 december besteld en het is nog steeds niet op voorraad. Nog hoelang moet ik wachten. En wordt mijn iPhone ook gelijk gestuurd of gaan jullie eerst bellen?