iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 8 September 2022
  • 732 reacties
  • 36632 keer bekeken
iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

732 reacties

Reputatie 4
Badge

Hier ook niks en op 9 sep al besteld. Benieuwd hoelang het gaat duren. Staat in mail dat ik een van de eersten ben..hoop onduidelijk dus nog (het is een luxeprobleem, ik weet het, maar in deze tijden is juist iets positiefs iets om naar uit te kijken). 

Hier ook niks en op 9 sep al besteld. Benieuwd hoelang het gaat duren. Staat in mail dat ik een van de eersten ben..hoop onduidelijk dus nog (het is een luxeprobleem, ik weet het, maar in deze tijden is juist iets positiefs iets om naar uit te kijken). 

Een kennis van mij die in de transport sector werkt vertelde mij dat hij laatst Apple producten naar Frankrijk heeft gebracht. Ik weet vrijwel zeker dat KPN voorhand al weet hoeveel van welk product zij binnen krijgen maar dit in verband met veiligheidsredenen niet willen vertellen. Maar goed, hopen dat ik hem alsnog deze week ontvang.

Reputatie 4
Badge

Krijg net een mail dat ik morgen nog geen iphone 14 pro max krijg wegens een wereldwijd tekort. Bijzonder…nergens gelezen over tekorten. En dat terwijl ik dezelfde middag al had gepre-orderd. 

Reputatie 2
Badge

Krijg net een mail dat ik morgen nog geen iphone 14 pro max krijg wegens een wereldwijd tekort. Bijzonder…nergens gelezen over tekorten. En dat terwijl ik dezelfde middag al had gepre-orderd. 

Ik heb de e-mail net ook gehad.

Het zou KPN goed doen om de volgende keer een soort wachtrij (net zoals vele andere pre-orders te werk gaan) weer te geven. Zo kun je in ieder geval zien of er bijvoorbeeld nog 2 of 17 mensen vóór jou hebben besteld en dus ik een grove inschatting wanneer je ‘m kunt verwachten.

Er zit nu niets anders op dan wachten. 😑

Reputatie 4
Badge

Krijg net een mail dat ik morgen nog geen iphone 14 pro max krijg wegens een wereldwijd tekort. Bijzonder…nergens gelezen over tekorten. En dat terwijl ik dezelfde middag al had gepre-orderd. 

Ik heb de e-mail net ook gehad.

Het zou KPN goed doen om de volgende keer een soort wachtrij (net zoals vele andere pre-orders te werk gaan) weer te geven. Zo kun je in ieder geval zien of er bijvoorbeeld nog 2 of 17 mensen vóór jou hebben besteld en dus ik een grove inschatting wanneer je ‘m kunt verwachten.

Er zit nu niets anders op dan wachten. 😑

Het gekke is dat ze over een iphone 14 praten in mijn mail ipv van een 14 pro max die ik heb besteld. 
kpn is iig afwezig als het om info gaat. 

Reputatie 2
Badge

 

Krijg net een mail dat ik morgen nog geen iphone 14 pro max krijg wegens een wereldwijd tekort. Bijzonder…nergens gelezen over tekorten. En dat terwijl ik dezelfde middag al had gepre-orderd. 

Ik heb de e-mail net ook gehad.

Het zou KPN goed doen om de volgende keer een soort wachtrij (net zoals vele andere pre-orders te werk gaan) weer te geven. Zo kun je in ieder geval zien of er bijvoorbeeld nog 2 of 17 mensen vóór jou hebben besteld en dus ik een grove inschatting wanneer je ‘m kunt verwachten.

Er zit nu niets anders op dan wachten. 😑

Het gekke is dat ze over een iphone 14 praten in mijn mail ipv van een 14 pro max die ik heb besteld. 
kpn is iig afwezig als het om info gaat. 

 

Jep, bij mij ook.

In mijn geval gaat het op de iPhone 14 Pro Max 128GB Space Black.

Badge

Ik heb die mail ook gehad. Ziet er uit als een mail om van de vragen af te zijn. Er is nergens melding van een wereldwijd tekort, maar goed, dan lijkt het in ieder geval niet aan KPN te liggen.

 

Krijg net een mail dat ik morgen nog geen iphone 14 pro max krijg wegens een wereldwijd tekort. Bijzonder…nergens gelezen over tekorten. En dat terwijl ik dezelfde middag al had gepre-orderd. 

Ik heb de e-mail net ook gehad.

Het zou KPN goed doen om de volgende keer een soort wachtrij (net zoals vele andere pre-orders te werk gaan) weer te geven. Zo kun je in ieder geval zien of er bijvoorbeeld nog 2 of 17 mensen vóór jou hebben besteld en dus ik een grove inschatting wanneer je ‘m kunt verwachten.

Er zit nu niets anders op dan wachten. 😑

Het gekke is dat ze over een iphone 14 praten in mijn mail ipv van een 14 pro max die ik heb besteld. 
kpn is iig afwezig als het om info gaat. 

 

Jep, bij mij ook.

In mijn geval gaat het op de iPhone 

 

Reputatie 4
Badge

 

Krijg net een mail dat ik morgen nog geen iphone 14 pro max krijg wegens een wereldwijd tekort. Bijzonder…nergens gelezen over tekorten. En dat terwijl ik dezelfde middag al had gepre-orderd. 

Ik heb de e-mail net ook gehad.

Het zou KPN goed doen om de volgende keer een soort wachtrij (net zoals vele andere pre-orders te werk gaan) weer te geven. Zo kun je in ieder geval zien of er bijvoorbeeld nog 2 of 17 mensen vóór jou hebben besteld en dus ik een grove inschatting wanneer je ‘m kunt verwachten.

Er zit nu niets anders op dan wachten. 😑

Het gekke is dat ze over een iphone 14 praten in mijn mail ipv van een 14 pro max die ik heb besteld. 
kpn is iig afwezig als het om info gaat. 

 

Jep, bij mij ook.

In mijn geval gaat het op de iPhone 14 Pro Max 128GB Space Black.

Bij mij ook iphone Pro Max 128GB Silver. Was zojuist in de KPN winkel, zij konden zien dat er nog 244 wachtenden op de lijst stonden. Mijn positie konden ze niet zien. De voorraad volgens systeem 14 stuks. Levertijd onbekend 🤨

De wachtlijst is nu als je achteraan staat 244? Of toen je ‘m pre-orderde en zoja, welke dag had je dat gedaan en hoelaat?

 

Krijg net een mail dat ik morgen nog geen iphone 14 pro max krijg wegens een wereldwijd tekort. Bijzonder…nergens gelezen over tekorten. En dat terwijl ik dezelfde middag al had gepre-orderd. 

Ik heb de e-mail net ook gehad.

Het zou KPN goed doen om de volgende keer een soort wachtrij (net zoals vele andere pre-orders te werk gaan) weer te geven. Zo kun je in ieder geval zien of er bijvoorbeeld nog 2 of 17 mensen vóór jou hebben besteld en dus ik een grove inschatting wanneer je ‘m kunt verwachten.

Er zit nu niets anders op dan wachten. 😑

Het gekke is dat ze over een iphone 14 praten in mijn mail ipv van een 14 pro max die ik heb besteld. 
kpn is iig afwezig als het om info gaat. 

 

Jep, bij mij ook.

In mijn geval gaat het op de iPhone 14 Pro Max 128GB Space Black.

Bij mij ook iphone Pro Max 128GB Silver. Was zojuist in de KPN winkel, zij konden zien dat er nog 244 wachtenden op de lijst stonden. Mijn positie konden ze niet zien. De voorraad volgens systeem 14 stuks. Levertijd onbekend 🤨

De wachtlijst is nu als je achteraan staat 244? Of toen je ‘m pre-orderde en zoja, welke dag had je dat gedaan en hoelaat?

Vrijdag de 9e om 16.00 uur preorder geplaatst. En net (20.00 uur) gehoord, nadat ik met het mailbericht de winkel inliep, dat de lijst wachtenden 244 is. 

Reputatie 4
Badge

 

Krijg net een mail dat ik morgen nog geen iphone 14 pro max krijg wegens een wereldwijd tekort. Bijzonder…nergens gelezen over tekorten. En dat terwijl ik dezelfde middag al had gepre-orderd. 

Ik heb de e-mail net ook gehad.

Het zou KPN goed doen om de volgende keer een soort wachtrij (net zoals vele andere pre-orders te werk gaan) weer te geven. Zo kun je in ieder geval zien of er bijvoorbeeld nog 2 of 17 mensen vóór jou hebben besteld en dus ik een grove inschatting wanneer je ‘m kunt verwachten.

Er zit nu niets anders op dan wachten. 😑

Het gekke is dat ze over een iphone 14 praten in mijn mail ipv van een 14 pro max die ik heb besteld. 
kpn is iig afwezig als het om info gaat. 

 

Jep, bij mij ook.

In mijn geval gaat het op de iPhone 14 Pro Max 128GB Space Black.

Bij mij ook iphone Pro Max 128GB Silver. Was zojuist in de KPN winkel, zij konden zien dat er nog 244 wachtenden op de lijst stonden. Mijn positie konden ze niet zien. De voorraad volgens systeem 14 stuks. Levertijd onbekend 🤨

De wachtlijst is nu als je achteraan staat 244? Of toen je ‘m pre-orderde en zoja, welke dag had je dat gedaan en hoelaat?

Vrijdag de 9e om 16.00 uur preorder geplaatst. En net (20.00 uur) gehoord, nadat ik met het mailbericht de winkel inliep, dat de lijst wachtenden 244 is. 

Flauw dat ze geen indicatie geven dan. Ik had om 16:56 bevestiging van bestelling. Maar krijgen ze over heel nederland 14 telefoons binnen?? Of van iphone 14 pro max 128 gb (die heb ik ook). Wellicht krijgen ze morgen nog een hele lading binnen? We gaan t zien, maar wachten is zo irritant haha (luxeprobleem, dat wel). 

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie dat er vragen zijn rondom de levering. Ik kan jullie daar nu nog geen antwoord op geven. Ik hoop dat ze snel komen, maar wij zijn hierin voor de levering wel afhankelijk van Apple. Hou je bestelstatus in de gaten. 

Ik zie dat er vragen zijn rondom de levering. Ik kan jullie daar nu nog geen antwoord op geven. Ik hoop dat ze snel komen, maar wij zijn hierin voor de levering wel afhankelijk van Apple. Hou je bestelstatus in de gaten. 

Maar ze zouden morgen bij jullie geleverd worden toch vanuit Apple? Dat is wat de klantenservice heeft gezegd tenminste.

Reputatie 4
Badge

Ik zie dat er vragen zijn rondom de levering. Ik kan jullie daar nu nog geen antwoord op geven. Ik hoop dat ze snel komen, maar wij zijn hierin voor de levering wel afhankelijk van Apple. Hou je bestelstatus in de gaten. 

Ik deed de bestelling vorige week telefonisch en zat nog bij de ‘eerste groep’. Kon geen garanties geven, maar moest in orde zijn. Waarom zo vaag? Apple geeft wel gewoon indicaties op de site. 

Reputatie 3
Badge

Waarom kan KPN klantenservice nu niet gewoon eerlijk zijn tegen zijn trouwe klanten.

bij het afsluiten van mijn nieuwe abbo en het erbij bestellen van de iPhone 14 Max Pro 128gb zwart werdt mij gezegd dat deze morgen uitgeleverd zou worden omdat ik in de eerste uitlevering zat. Heb het meerdere malen gevraagd en elke x het zelfde antwoordt gegeven.

maar rara verrassing nu kreeg ik zonet de mail binnen van dat ik morgen geen iPhone in ontvangst kan nemen. Ivm de standaard excuus verhaal.

ben er wel een beetje klaar mee met dat gestroop smeer van jullie.

hoe kunnen wij jullie nog geloven in de mooie verhalen

het mooie van alles is, is dat Apple het bestelde type gewoon morgen kan uitleveren rara hoe kan dat.

ik zal nog te twijfelen om de telefoon bij Apple te bestellen en alleen een Sim abbo te nemen.

 

 

Krijg net een mail dat ik morgen nog geen iphone 14 pro max krijg wegens een wereldwijd tekort. Bijzonder…nergens gelezen over tekorten. En dat terwijl ik dezelfde middag al had gepre-orderd. 

Ik heb de e-mail net ook gehad.

Het zou KPN goed doen om de volgende keer een soort wachtrij (net zoals vele andere pre-orders te werk gaan) weer te geven. Zo kun je in ieder geval zien of er bijvoorbeeld nog 2 of 17 mensen vóór jou hebben besteld en dus ik een grove inschatting wanneer je ‘m kunt verwachten.

Er zit nu niets anders op dan wachten. 😑

Het gekke is dat ze over een iphone 14 praten in mijn mail ipv van een 14 pro max die ik heb besteld. 
kpn is iig afwezig als het om info gaat. 

 

Jep, bij mij ook.

In mijn geval gaat het op de iPhone 14 Pro Max 128GB Space Black.

Bij mij ook iphone Pro Max 128GB Silver. Was zojuist in de KPN winkel, zij konden zien dat er nog 244 wachtenden op de lijst stonden. Mijn positie konden ze niet zien. De voorraad volgens systeem 14 stuks. Levertijd onbekend 🤨

De wachtlijst is nu als je achteraan staat 244? Of toen je ‘m pre-orderde en zoja, welke dag had je dat gedaan en hoelaat?

Vrijdag de 9e om 16.00 uur preorder geplaatst. En net (20.00 uur) gehoord, nadat ik met het mailbericht de winkel inliep, dat de lijst wachtenden 244 is. 

Flauw dat ze geen indicatie geven dan. Ik had om 16:56 bevestiging van bestelling. Maar krijgen ze over heel nederland 14 telefoons binnen?? Of van iphone 14 pro max 128 gb (die heb ik ook). Wellicht krijgen ze morgen nog een hele lading binnen? We gaan t zien, maar wachten is zo irritant haha (luxeprobleem, dat wel). 

Het ging om de max 128 GB Silver daar hebben ze naar gekeken. De huidige voorraad was 14 op 244 wachtenden. We gaan het meemaken, wachten duurt altijd lang 😅

Reputatie 2
Badge

Waarom kan KPN klantenservice nu niet gewoon eerlijk zijn tegen zijn trouwe klanten.

bij het afsluiten van mijn nieuwe abbo en het erbij bestellen van de iPhone 14 Max Pro 128gb zwart werdt mij gezegd dat deze morgen uitgeleverd zou worden omdat ik in de eerste uitlevering zat. Heb het meerdere malen gevraagd en elke x het zelfde antwoordt gegeven.

maar rara verrassing nu kreeg ik zonet de mail binnen van dat ik morgen geen iPhone in ontvangst kan nemen. Ivm de standaard excuus verhaal.

ben er wel een beetje klaar mee met dat gestroop smeer van jullie.

hoe kunnen wij jullie nog geloven in de mooie verhalen

Ze kunnen tijdens de pre-order nooit aangeven wanneer je ‘m krijgt, omdat ze op dat moment de aantallen weten die ze geleverd krijgen. Dat ze jou positief nieuws geven is waarschijnlijk enkel om moeilijke vragen te voorkomen.

Ik heb net even op het forum van Vodafone gekeken en die hebben hetzelfde ‘probleem’. Veel mensen hebben nog geen verzendbevestiging gehad.

Het is bij iedere provider helaas hetzelfde; mega slechte communicatie. Bang dat ze dingen toezeggen die niet waar blijken te zijn.

 

Edit: En je moet even verder kijken dan je neus lang is, want de levertijden van alle Pro modellen bij Apple is 11-18 oktober en van de Pro Max modellen 18-25 oktober. 🙃

Reputatie 3
Badge

Waarom kan KPN klantenservice nu niet gewoon eerlijk zijn tegen zijn trouwe klanten.

bij het afsluiten van mijn nieuwe abbo en het erbij bestellen van de iPhone 14 Max Pro 128gb zwart werdt mij gezegd dat deze morgen uitgeleverd zou worden omdat ik in de eerste uitlevering zat. Heb het meerdere malen gevraagd en elke x het zelfde antwoordt gegeven.

maar rara verrassing nu kreeg ik zonet de mail binnen van dat ik morgen geen iPhone in ontvangst kan nemen. Ivm de standaard excuus verhaal.

ben er wel een beetje klaar mee met dat gestroop smeer van jullie.

hoe kunnen wij jullie nog geloven in de mooie verhalen

Ze kunnen tijdens de pre-order nooit aangeven wanneer je ‘m krijgt, omdat ze op dat moment de aantallen weten die ze geleverd krijgen. Dat ze jou positief nieuws geven is waarschijnlijk enkel om moeilijke vragen te voorkomen.

Ik heb net even op het forum van Vodafone gekeken en die hebben hetzelfde ‘probleem’. Veel mensen hebben nog geen verzendbevestiging gehad.

Het is bij iedere provider helaas hetzelfde; mega slechte communicatie. Bang dat ze dingen toezeggen die niet waar blijken te zijn.

 

nou of ze hebben vanuit de leidinggevende opdracht gekregen om juist mooie verhalen te vertellen om zo de klanten te binden en daarna met een spijtig verhaaltje komen.

men heeft bij mij zeker de toezegging gedaan

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Wij kunnen niet inzien wie wanneer het toestel geleverd krijgt. Ik kan enkel zeggen hou de bestelstatus in de gaten.  Daar word je op de hoogte gehouden wanneer jouw bestelling verzonden gaat worden. 

Reputatie 3
Badge

Wij kunnen niet inzien wie wanneer het toestel geleverd krijgt. Ik kan enkel zeggen hou de bestelstatus in de gaten.  Daar word je op de hoogte gehouden wanneer jouw bestelling verzonden gaat worden. 

Klopt dat is het enige wat wij als trouwe klanten kunnen.

maar laat jullie verkopers dan stoppen met het vertellen van de mooie verhaaltjes/beloftes.

meneer : zie in het systeem dat u in de eerste levering zit en u kunt er van uitgaan dat u op de dag van uitlevering erbij zit.

deze zin heb ik meerdere malen te horen gekregen.

Maar goed ik zal met oud en nieuw misschien wel de telefoon in ontvangt nemen.. 

sorry dat ik het nu zo voel maar het vertrouwen en de mooie uitspraken ben ik helemaal klaar mee.

maak de door jullie gemaakte beloftes maar eerst eens waar. 

Reputatie 4
Badge

Wij kunnen niet inzien wie wanneer het toestel geleverd krijgt. Ik kan enkel zeggen hou de bestelstatus in de gaten.  Daar word je op de hoogte gehouden wanneer jouw bestelling verzonden gaat worden. 

Klopt dat is het enige wat wij als trouwe klanten kunnen.

maar laat jullie verkopers dan stoppen met het vertellen van de mooie verhaaltjes/beloftes.

meneer : zie in het systeem dat u in de eerste levering zit en u kunt er van uitgaan dat u op de dag van uitlevering erbij zit.

deze zin heb ik meerdere malen te horen gekregen.

Maar goed ik zal met oud en nieuw misschien wel de telefoon in ontvangt nemen.. 

sorry dat ik het nu zo voel maar het vertrouwen en de mooie uitspraken ben ik helemaal klaar mee.

maak de door jullie gemaakte beloftes maar eerst eens waar. 

Exact zelfde teksten die ik te horen kreeg. 
 

nogmaals, een indicatie in de trend van:

  • binnen een week
  • een tot twee weken
  • twee weken tot een maand
  • een maand tot twee maanden

is toch wel te doen?

kan dit echt zomaar duren tot kerst ongeveer??

want ik zit ook nog met de verhoogde trade-in van mn oude tel die binnen een bepaalde termijn verzonden moet worden (via kpn dus verhoogde inruil)

Reputatie 3
Badge

Wij kunnen niet inzien wie wanneer het toestel geleverd krijgt. Ik kan enkel zeggen hou de bestelstatus in de gaten.  Daar word je op de hoogte gehouden wanneer jouw bestelling verzonden gaat worden. 

Klopt dat is het enige wat wij als trouwe klanten kunnen.

maar laat jullie verkopers dan stoppen met het vertellen van de mooie verhaaltjes/beloftes.

meneer : zie in het systeem dat u in de eerste levering zit en u kunt er van uitgaan dat u op de dag van uitlevering erbij zit.

deze zin heb ik meerdere malen te horen gekregen.

Maar goed ik zal met oud en nieuw misschien wel de telefoon in ontvangt nemen.. 

sorry dat ik het nu zo voel maar het vertrouwen en de mooie uitspraken ben ik helemaal klaar mee.

maak de door jullie gemaakte beloftes maar eerst eens waar. 

Exact zelfde teksten die ik te horen kreeg. 
 

nogmaals, een indicatie in de trend van:

  • binnen een week
  • een tot twee weken
  • twee weken tot een maand
  • een maand tot twee maanden

is toch wel te doen?

kan dit echt zomaar duren tot kerst ongeveer??

want ik zit ook nog met de verhoogde trade-in van mn oude tel die binnen een bepaalde termijn verzonden moet worden (via kpn dus verhoogde inruil)

Als u met de verkopers een afgesproken inruil bedrag heeft afgesproken en het staat ook in de door hun gestuurde bevestiging.

dan is men wettelijk verplicht om dat bedrag aan te houden. Ook al zou het pas tegen kerst uitgeleverd worden (was wel een beetje overdreven maar dat doet kon ook met de mooie beloftes)

en het mooie is dat met per 1 Oktober ook de prijzen weer gaan verhogen. Zal iets rond de 3% zijn.

dit ook omdat de inflatie weer hoger uitvalt.

ook zo toevallig dat men nu ook de iPhone willen uitleveren 

 

Lesje geleerd. Niks meer pre-order of van te voren reserveren als ik toch net als alle andere menigte de iPhone op dezelfde datum ga ontvangen. Het hele doel van pre-order is juist om de telefoon eerder te ontvangen.

 

Dit is echt waanzin. Een tekort is er helemaal niet, en zeker niet met de iPhone 14 Pro Max specifiek de 256GB variant in Space Black. En zelfs als dit er nog zou zijn vind ik het ongelofelijk dat zelfs ik en een heleboel anderen die op dezelfde dag het toestel hebben gereserveerd de telefoon deze week sowieso niet gaan ontvangen.

 

Overigens geloof ik geen woord van wat er door telecom providers gezegd wordt met dat zij niet weten wanneer de leverdata van de nieuwe iPhone's exact leverbaar zijn.

 

Jammer KPN.

 

Reputatie 3
Badge +1

Lesje geleerd. Niks meer pre-order of van te voren reserveren als ik toch net als alle andere menigte de iPhone op dezelfde datum ga ontvangen. Het hele doel van pre-order is juist om de telefoon eerder te ontvangen.

 

Dit is echt waanzin. Een tekort is er helemaal niet, en zeker niet met de iPhone 14 Pro Max specifiek de 256GB variant in Space Black. En zelfs als dit er nog zou zijn vind ik het ongelofelijk dat zelfs ik en een heleboel anderen die op dezelfde dag het toestel hebben gereserveerd de telefoon deze week sowieso niet gaan ontvangen.

 

Overigens geloof ik geen woord van wat er door telecom providers gezegd wordt met dat zij niet weten wanneer de leverdata van de nieuwe iPhone's exact leverbaar zijn.

 

Jammer KPN.

 

Kan jij lezen of? Kijk eens de website van Apple en andere bronnen (levering iPhone 14 Pro Max is vanaf 16/18/25 september). Als je zo graag zeurt annuleer je bestelling en bestel hem lekker direct bij Apple. Geduld is een schone zaak. 

Lesje geleerd. Niks meer pre-order of van te voren reserveren als ik toch net als alle andere menigte de iPhone op dezelfde datum ga ontvangen. Het hele doel van pre-order is juist om de telefoon eerder te ontvangen.

 

Dit is echt waanzin. Een tekort is er helemaal niet, en zeker niet met de iPhone 14 Pro Max specifiek de 256GB variant in Space Black. En zelfs als dit er nog zou zijn vind ik het ongelofelijk dat zelfs ik en een heleboel anderen die op dezelfde dag het toestel hebben gereserveerd de telefoon deze week sowieso niet gaan ontvangen.

 

Overigens geloof ik geen woord van wat er door telecom providers gezegd wordt met dat zij niet weten wanneer de leverdata van de nieuwe iPhone's exact leverbaar zijn.

 

Jammer KPN.

 

Jij hebt een lijst van Apple gekregen met welke modellen er specifiek allemaal ruim op voorraad zijn?

Uiteraard zijn er tekorten. Als je nu bij Apple een 14 Pro Max wilt bestellen ben je ook pas halverwege oktober aan de beurt. Dus dan kan je er wel vanuit gaan dat er op dit moment niet voldoende toestellen te zijn om aan de vraag te voldoen. Een pre-order geeft je helaas geen zekerheid dat je ook daadwerkelijk 1 zult scoren. Volgens mij zijn die garanties ook niet gegeven. Je komt in de wachtrij en dan is het hopen dat er voldoende op voorraad komen. 

En uiteraard is het ook logisch dat ze niet weten wat de exacte leverdatum wordt van bijvoorbeeld jouw toestel. Stel jij bent nummer 200 van de 300 die ze bestellen en ze krijgen maar 150 van Apple geleverd dan betekent het dat voor jou nog langer kan duren.