iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 8 September 2022
  • 732 reacties
  • 36618 keer bekeken
iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties
Reputatie 7
Badge +19

Op vrijdag 9 september vanaf 14:00 uur pre-order je de nieuwe iPhone 14 bij KPN! Ben je benieuwd naar de specificaties en/of levertijden van de nieuwe iPhone? Lees dan snel verder.

 

 

Specificaties iPhone 14

 

De naam van de nieuwe iPhone is geen verrassing. Dat kunnen we niet zeggen van de specificaties. Benieuwd naar de details van alle modellen uit de iPhone 14-serie? Gebruik ons handige overzicht hieronder en kies welke iPhone het beste bij jou past.

  iPhone 14 iPhone 14 Plus iPhone 14 Pro iPhone 14 Pro Max
Camera (achterzijde) Wide en ultra-wide Wide en ultra-wide Wide, ultra-wide en telephoto Wide, ultra-wide en telephoto
Camera (voorzijde) 12MP 12MP 48MP 48MP
Display 6.1-inch Super Retina XDR 6.7-inch Super Retina XDR 6.1-inch Super Retina XDR 6.7-inch Super Retina XDR
Kleuren Zwart, wit, rood, blauw, paars Zwart, wit, rood, blauw, paars Goud, zwart, blauw, paars Goud, zwart, blauw, paars
Batterij 3279 mAh 4325 mAh 3200 mAh 4323 mAh
Processor A15 Bionic A15 Bionic A16 Bionic A16 Bionic
Opslagruimte 128GB, 256GB, 512GB 128GB, 256GB, 512GB 128GB, 256GB, 512GB, 1TB 128GB, 256GB, 512GB, 1TB
Geheugen 6GB 6GB 6GB 6GB

 

Daarnaast heeft Apple ook een nieuwe versie van hun besturingssysteem aangekondigd. Je leest hier alles over iOS 16.

 

Levertijd iPhone 14 bij KPN

 

De nieuwste iPhone is vanaf vrijdag 9 september 2022 om 14:00 uur te pre-orderen bij KPN. De normale verkoop begint op vrijdag 16 september 08:00 uur voor de iPhone 14, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. Voor de iPhone 14 Plus start dit op vrijdag 7 oktober 08:00 uur.

De eerste uitlevering van de iPhones begint op dezelfde data. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

Uitlevering in partijen

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 14 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen in partijen aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone's in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde iPhone ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit.

 

We houden je op de hoogte

Na het plaatsen van jouw bestelling, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe iPhone 14 te leveren. Als de levering vertraging op loopt, krijg je van ons apart bericht hierover. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze natuurlijk direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail wanneer het zover is.

Wil je in de tussentijd graag weten wanneer je mogelijk jouw toestel kunt verwachten? Check dan het overzicht met levertijden hieronder. Wij updaten dit schema dagelijks zodat het actueel blijft.

De aangegeven levertijden zijn een indicatie voor nieuwe bestellingen. Reeds bestelde of gepre-orderde iPhones kunnen eerder geleverd worden. Alle bestellingen worden door ons verstuurd op volgorde van binnenkomst. Hou Mijn Bestelling in de gaten voor de meest actuele status.

Let op: Het overzicht hieronder laat alleen zien in welke week wij een nieuwe levering vanuit Apple verwachten. Je kunt jouw iPhone 14 op z'n vroegst de week na de volgende levering verwachten, maar dit kan ook later zijn. Wij weten niet hoeveel voorraad wij krijgen en kunnen ook niet zien of jouw iPhone bij de volgende levering zit. Houd daarvoor Mijn Bestelling in de gaten.

 

Apple iPhone 14

De aangegeven levertijden zijn een indicatie voor nieuwe bestellingen. Reeds bestelde of gepre-orderde iPhones kunnen eerder geleverd worden. Alle bestellingen worden door ons verstuurd op volgorde van binnenkomst. Hou Mijn Bestelling in de gaten voor de meest actuele status.

 

Toestel Verwachte levertijd
iPhone 14 5G 128GB Midnight beschikbaar
iPhone 14 5G 128GB Starlight beschikbaar
iPhone 14 5G 128GB Purple beschikbaar
iPhone 14 5G 128GB RED beschikbaar
iPhone 14 5G 128GB Blue beschikbaar
iPhone 14 5G 256GB Midnight beschikbaar
iPhone 14 5G 256GB Starlight beschikbaar
iPhone 14 5G 256GB Purple beschikbaar
iPhone 14 5G 256GB RED beschikbaar
iPhone 14 5G 256GB Blue beschikbaar
iPhone 14 5G 512GB Midnight medio week 31
iPhone 14 5G 512GB Starlight beschikbaar
iPhone 14 5G 512GB Purple beschikbaar
iPhone 14 5G 512GB RED beschikbaar
iPhone 14 5G 512GB Blue beschikbaar

 

Apple iPhone 14 Plus

De aangegeven levertijden zijn een indicatie voor nieuwe bestellingen. Reeds bestelde of gepre-orderde iPhones kunnen eerder geleverd worden. Alle bestellingen worden door ons verstuurd op volgorde van binnenkomst. Hou Mijn Bestelling in de gaten voor de meest actuele status.

Toestel Verwachte levertijd
iPhone 14 5G 128GB Midnight beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 128GB Starlight beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 128GB Purple beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 128GB RED beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 128GB Blue beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 256GB Midnight beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 256GB Starlight beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 256GB Purple beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 256GB RED beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 256GB Blue beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 512GB Midnight beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 512GB Starlight beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 512GB Purple beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 512GB RED beschikbaar
iPhone 14 plus 5G 512GB Blue beschikbaar

 

Apple iPhone 14 Pro

De aangegeven levertijden zijn een indicatie voor nieuwe bestellingen. Reeds bestelde of gepre-orderde iPhones kunnen eerder geleverd worden. Alle bestellingen worden door ons verstuurd op volgorde van binnenkomst. Hou Mijn Bestelling in de gaten voor de meest actuele status.

 

Toestel Verwachte levertijd
iPhone 14 Pro 5G 128GB Space Black beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 128GB Silver beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 128GB Gold beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 128GB Deep Purple beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 256GB Space Black beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 256GB Silver beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 256GB Gold beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 256GB Deep Purple beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 512GB Space Black beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 512GB Silver beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 512GB Gold beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 512GB Deep Purple beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 1TB Space Black  beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 1TB Silver beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 1TB Gold beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 1TB Deep Purple beschikbaar

 

Apple iPhone 14 Pro Max

De aangegeven levertijden zijn een indicatie voor nieuwe bestellingen. Reeds bestelde of gepre-orderde iPhones kunnen eerder geleverd worden. Alle bestellingen worden door ons verstuurd op volgorde van binnenkomst. Hou Mijn Bestelling in de gaten voor de meest actuele status.

 

Toestel Verwachte levertijd
iPhone 14 Pro Max 5G 128GB Space Black beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 128GB Silver beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 128GB Gold beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 128GB Deep Purple beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 256GB Space Black beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 256GB Silver beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 256GB Gold beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 256GB Deep Purple beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 512GB Space Black beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 512GB Silver beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 512GB Gold beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 512GB Deep Purple beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 1TB Space Black beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 1TB Silver beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 1TB Gold beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 1TB Deep Purple beschikbaar

 

Datum laatst bijgewerkt 16-07-2023

 

Veelgestelde vragen

 

Wanneer komt de iPhone 14 uit?

De release date van de nieuwe iPhone 14 is 7 september 2022. Wil jij de nieuwste iPhone als eerste in huis hebben? Schrijf je dan in voor onze updates.

 

Wat kost een iPhone 14?

De iPhone 14 bestel je voor de beste prijzen bij KPN. Stel jouw abonnement zelf samen en bestel jouw ideale iPhone met abonnement. Hier vind je ook de iPhone 14 prijs.  

 

Waar kan ik de iPhone 14 bestellen?

De iPhone 14 pre-order je vanaf vrijdag 17 september gemakkelijk en snel in onze shop of in de verlengshop.

 

Kan ik met de iPhone 14 gebruikmaken van 5G?

Ja, de iPhone 14 5G is geschikt voor 5G voor het netwerk van KPN.   

 

 Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een levering van Apple ontvangen. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.


Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling. Zo gauw er een datum bekend is en jouw toestel naar je toe komt, kan je het daar zien.

 

Waarom is het ene model iPhone 14 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 14 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone 14 in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit.

 

Is de iPhone 14 waterdicht?

De iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max voldoen aan de bestendigheidsnorm IP68* volgens IEC-standaard 60529. Dit houdt in dat ze spat-, water- en stofbestendig tot 30 minuten en 4 meter diep. Houd er rekening mee dat dit minder kan worden door slijtage door gebruik.   

*iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max zijn spat, water en stofbestendig en getest onder gecontroleerde omstandigheden.   

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je deze hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema. Omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd, is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan natuurlijk wel. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800 0402.

 

Let op: je bestelling komt hiermee wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

 

Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?

Nee, dit kan niet. Online besteld = thuisbezorgd. Zorg ervoor dat je het adres goed controleert!

 

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Jouw bestelling wordt geleverd op het bij ons bekende adres. Zorg er daarom voor dat je het adres goed controleert! Kies je voor de nieuwe iPhone 14 bij een verlenging? Controleer dan van tevoren jouw adres in MijnKPN. Het zou zonde zijn als jouw nieuwe toestel op een verkeerd adres bezorgd wordt.

 

Apple heeft de Apple Watch Series 8 aangekondigd, gaat KPN deze ook verkopen?

Ja! Hier vind je de beschikbare Apple Watches. Ook is Multisim nu mogelijk bij KPN.

 


732 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Ik_Hussel 
Nog iets meer dan een uur….

Zit je al klaar? 

Reputatie 5
Badge +2

Ik vind het jammer dat we niet al vooraf kunnen zien wat het gaat kosten als we ons huidig abonnement willen verlengen (en wat we bij moeten betalen).

Reputatie 7
Badge +12

@Ik_Hussel 
Nog iets meer dan een uur….

Zit je al klaar? 

Binnen 1 minuut kunnen bestellen, hopelijk als een van de eerste ;) 

 

 

Goede morgen, Gisteravond een pre order gedaan maar helaas geen enkele bevestiging mail gehad. Ook op mijn KPN kan ik niets terug vinden. Moet ik mij zorgen gaan maken of kan dit voorkomen. mvg

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Rai1976! Bij het plaatsen van een pre-order ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail. Ik denk dat je het al gecheckt hebt, maar voor alle zekerheid: heb je jouw ongewenste / spam mailbox ook gecontroleerd?

Als de bevestiging daar niet terecht gekomen is, dan raad ik je aan om te bellen met mijn collega's: 088-7650017 (ma - zo 08:00 - 20:00u).

Sinds eergisteren zijn we alweer dik een jaar veder nadat de Apple Watch e sim naar Nederland beschikbaar gesteld is waar het logo van KPN en T-Mobile te zien waren, eergisteren zijn de nieuwe iWatch's gepresenteerd en nog steeds is alleen T-Mobile de enige in Nederland.

 

@KPN hoelang denken jullie dat het of gaat duren voor dat KPN dit ook gaat aan bieden?

Reputatie 7
Badge +17

Nog geen concrete informatie over helaas @X360. 😔 Blijf het forum en kpn.com in de gaten houden. Mocht er verandering in komen, dan zullen we het hier delen! 

Hi, ik zag dat op de KPN site de Iphone 14 binnenkort beschikbaar is. Ik weet dat KPN geen losse telefoons verkoopt online maar wel in de winkel, hoe kan ik achter de prijs komen? Nu ziet ik dat online de Iphone 14 pro 128gb 1200euro is maar dat is samen met een abbo. Ik heb het vermoeden dat als ik naar een winkel ga dat er een andere prijs is. Kan iemand dit bevestigen of is die 1200 ook de prijs als ik naar de winkel ga?

Reputatie 7
Badge +12

In de winkel komt er uit mijn hoofd een toelage bij aanschaf van losse toestellen van 40, 60 of 100 euro bij. (Hoe duurder het toestel hoe meer toeslag)

Wel loop je tegen twee dingen aan; op het begin is er schaarste van elk Apple product, ze kunnen vast niet alle pre-orders uitleveren dus al helemaal niet aan de winkels.

Ten tweede en grootste probleem: KPN heeft samen met T-Mobile en ziggo besloten op sinds eind 2021 geen toestellen van het duurdere segment smartphones meer op voorraad te hebben. Dit naar aanleiding van enkele inbraken op telecom winkels eind 2021. Dus dit gaat je niet lukken. Zie ook: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5264312/ziggo-vodafone-kpn-tmobile-smartphones-telefoon-mobieltje-winkels

Reputatie 7
Badge +13

@Dean Meijer Het klopt inderdaad dat er dan sprake zal zijn van een toeslag op het toestel. Daarnaast zijn de kanttekeningen van @Ik_Hussel op zijn plaats. Ik verwacht niet dat er op korte termijn veel toestellen beschikbaar zullen zijn voor de losse verkoop aangezien de beperkte voorraad eerst zal worden ingezet voor het invullen van geplaatste orders. 

Reputatie 7

Ten tweede en grootste probleem: KPN heeft samen met T-Mobile en ziggo besloten op sinds eind 2021 geen toestellen van het duurdere segment smartphones meer op voorraad te hebben. Dit naar aanleiding van enkele inbraken op telecom winkels eind 2021.

De voorraad die KPN, T-Mobile en VodafoneZiggo aanhouden is daarbij niet lager geworden, de toestellen worden alleen op een andere locatie opgeslagen.

Reputatie 7
Badge +12

Ten tweede en grootste probleem: KPN heeft samen met T-Mobile en ziggo besloten op sinds eind 2021 geen toestellen van het duurdere segment smartphones meer op voorraad te hebben. Dit naar aanleiding van enkele inbraken op telecom winkels eind 2021.

De voorraad die KPN, T-Mobile en VodafoneZiggo aanhouden is daarbij niet lager geworden, de toestellen worden alleen op een andere locatie opgeslagen.

Naar mijn weten klopt dat inderdaad @wjb

Mijn bestelling van vrijdag 14:16 uur staat nog steeds op stap 1 controleren.   Wanneer komen de iPhones bij kpn binnen? Dus wanneer op z’n vroegst bij mensen thuis?  

leuk zo’n bestelstatus maar het stelt absoluut niet gerust als er al 4 dagen voorbij geen zonder voortgang.   

Reputatie 7
Badge +8

Mijn bestelling van vrijdag 14:16 uur staat nog steeds op stap 1 controleren.   Wanneer komen de iPhones bij kpn binnen? Dus wanneer op z’n vroegst bij mensen thuis?  

leuk zo’n bestelstatus maar het stelt absoluut niet gerust als er al 4 dagen voorbij geen zonder voortgang.   

Dat komt omdat er wordt gewacht op voorraad vermoed ik.

De eerste zullen ook op de 16de geleverd gaan worden.

Je zal wanneer je bij de eerste batch zit komende dagen een mail krijgen om een afspraak te maken voor aflevering.

 

Reputatie 7
Badge +10

Ik weet niet of iemand dit al gezegd heeft maar de tabel klopt niet, de iPhone 14 Pro Max is ook in 128GB beschikbaar.

Reputatie 7
Badge +30

Ik weet niet of iemand dit al gezegd heeft maar de tabel klopt niet, de iPhone 14 Pro Max is ook in 128GB beschikbaar.

 

Aangepast!

Inmiddels heb ik in de orderstatus ingezien dat de door mijn bestelde iPhone op voorraad is maar de orderstatus laat het volgende zien:

Verwerking

Volg de verzendstatus van uw bestelling vanaf donderdagavond 15 oktober op deze plek.

Er is zo te zien een foutje gemaakt met de maand 😉.

Ik ga ervan uit dat hier 15 september wordt bedoeld.

Reputatie 7
Badge +10

Inmiddels heb ik in de orderstatus ingezien dat de door mijn bestelde iPhone op voorraad is maar de orderstatus laat het volgende zien:

Verwerking

Volg de verzendstatus van uw bestelling vanaf donderdagavond 15 oktober op deze plek.

Er is zo te zien een foutje gemaakt met de maand 😉.

Ik ga ervan uit dat hier 15 september wordt bedoeld.

Volgens mij klopt dat wel, de iPhone is nu in pre-order, binnenkort in de reguliere verkoop en de release datum was (dacht ik) in oktober. Maar er zal vast iemand zijn die dit kan bevestigen of corrigeren.

 

Toevoeging, afhankelijk van welk type je hebt besteld:

 

Levertijd iPhone 14 bij KPN

 

De nieuwste iPhone is vanaf vrijdag 9 september 2022 om 14:00 uur te pre-orderen bij KPN. De normale verkoop begint op vrijdag 16 september 08:00 uur voor de iPhone 14, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. Voor de iPhone 14 Plus start dit op vrijdag 7 oktober 08:00 uur.

De eerste uitlevering van de iPhones begint op dezelfde data. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

Reputatie 3
Badge +1

Inmiddels heb ik in de orderstatus ingezien dat de door mijn bestelde iPhone op voorraad is maar de orderstatus laat het volgende zien:

Verwerking

Volg de verzendstatus van uw bestelling vanaf donderdagavond 15 oktober op deze plek.

Er is zo te zien een foutje gemaakt met de maand 😉.

Ik ga ervan uit dat hier 15 september wordt bedoeld.

Waarschijnlijk heb jij dan de normale 14 of de Pro. Want de Max wordt pas rond 18/25 geleverd van september zei Apple. Ik heb persoonlijk de 1TB Max en die komt pas op bovengenoemde datums (als die ook accuraat zijn) 

Afgelopen vrijdag middag gelijk toen het kon een pre-order geplaatst op de iPhone 14 Pro Max en nu nog steeds staat de bestel status bij stap 1 ‘controleren’ zeer frustrerend dat er na al die dagen niks anders bij komt te staan. Wanneer komen de iPhones binnen bij KPN? 

Bij mij staat de status op “verwerken & activeren” en ik krijg de melding “Volg de verzendstatus van uw bestelling vanaf donderdagavond 15 oktober op deze plek.”. Ik ben er van overtuigd dat hier 15 september hoort te staan, aangezien mijn order (iPhone 14 Pro Max, 128GB, Zwart) op vrijdag om 14.03 is bevestigd & 15 oktober op een zaterdag ipv donderdag valt. Ik zie nu wel in de aankoopbon al het serienummer van het toestel staan, dit lijkt mij een indicatie dat er een toestel is toegewezen aan mijn bestelling? Tot slot nog een vraag - bij stap 5 staat de tekst “Onderzoek” wat houdt dit in?

Ik ben heel benieuwd hoe lang ik ga moeten wachten. Heb hem in de winkel besteld. Maar niet gelijk vrijdag. 
De vrouw in de winkel kon er niets over zeggen alleen dat hij vanaf vrijdag geleverd kan worden. 
Ook kon ze niet zeggen of het bij bepaalde kleuren langer duurt. 
mijn status staat nu nog op 1 ik geloof niet dat ik hem vrijdag al krijg maar hoop niet dat het heel lang gaat duren. 

Vrijdag om 14:04 de Iphone 14 Pro Max 128GB besteld maar status staat nog steeds op 1 … 😣

Reputatie 7
Badge +13

Afgelopen vrijdag middag gelijk toen het kon een pre-order geplaatst op de iPhone 14 Pro Max en nu nog steeds staat de bestel status bij stap 1 ‘controleren’ zeer frustrerend dat er na al die dagen niks anders bij komt te staan. Wanneer komen de iPhones binnen bij KPN? 

 

Dat durf ik helaas niet aan te geven op dit moment. We zijn daarvan afhankelijk van de voorraad vanuit Apple. Zodra je een bestelomgeving hebt is de order bevestigd mijn advies is dan toch om deze in de gaten te blijven houden!

Reputatie 7
Badge +8

Hoe kan het dat jullie de iPhone 14 pro morgen middag al gaan uitleveren?

Dus op donderdag middag al?

Reageer