Beantwoord

Is de Apple Watch SE die KPN aanbiedt de 2022 versie?

  • 17 November 2022
  • 2 reacties
  • 176 keer bekeken

Hallo allemaal,

ik wil graag de Apple Watch SE 2022 Cellular (4G) bestellen bij KPN, maar ik kan nergens ontdekken of KPN de “oude” Apple Watch SE 2020 of de nieuwe SE 2022 aanbiedt. Ben ook een beetje in de war door de €48,- korting die er wordt aangeboden. 
Ik heb gebeld met de klantenservice, maar de medewerker zei dat de introductiedatum december 2021 was. Dus daar had ik ook niets aan. Wie van KPN heeft het verlossende antwoord? Ik wil ‘m morgen gaan bestellen als het de 2022 editie is 🥰. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 November 2022, 08:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Rob Sonnemans ,

Dat moet wel de 2022-versie zijn. 
 

Ik citeer het eerdere antwoord van @Hoopvol 

 

ik denk de nieuwste, omdat die op de website met Cellular is en KPN heeft sinds ongeveer 1 week pas de mogelijkheid voor multisim. Daarnaast de prijs van de Apple Watch laat zien dat het de nieuwste moet zijn 

 

bron: 

 

Het is de 2022 versie op de KPN website. Je kan dit naast de prijs ook zien aan de kleur, middernacht kleur is enkel met de 2022 SE beschikbaar. Overigens zou ik op dit moment eerder via de Apple website de SE bestellen. Bij KPN heb je weliswaar €48 euro korting, maar geen keuze in kleur en type armbandje. Tussen 25 t/m 28 november krijg je bij aankoop van een Apple Watch SE een Apple Gift Card van € 50.