Beantwoord

Is een Apple watch uit Hong Kong geschikt voor de Europese markt?

  • 30 November 2022
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Beste KPN,

 

Ik ben voornemens een applewatch ultra te kopen. Nu kan iemand deze voor mij een stuk goedkoper meenemen uit HongKong. 

Ik lees alleen dat de configuratie van de watch anders is dan in Europa. Bij de instellingen van de applewatch kan ik de verschillen niet vinden. 

Kunnen jullie aangeven op welke bandbreedtes de e-sim functioneert en of ik in NL problemen zal ondervinden met een HongKong versie van de applewatch Ultra?

icon

Beste antwoord door GeSp 30 November 2022, 15:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Ravdlinde 

 

Wat het verschil in configuratie is kan je denk ik beter aan Apple vragen.
Wat ik kan vinden is onderstaande info, links het model wat in NL geleverd wordt, de ondersteunde frequentie banden zijn zo te zien gelijk dus wat nu echt het verschil is?

 

Dank je wel voor je reactie. Deze info had ik ook al gevonden. KPN geeft specifiek aan dat je een NL apparaat moeten hebben voor een goedwerkende Esim en vandaar dus mijn vraag hier. Ik zal ook bij Apple gaan navragen.

Aankoop in HongKong scheelt een paar honderd euro en is dus echt wel de moeite (als je om de invoerrechten heen kunt)

Reputatie 7

Welkom op het forum @Ravdlinde. Poeh, dat scheelt behoorlijk in de kosten begrijp ik! Of de Watch uit Hong Kong geschikt is durf ik ook niet te zeggen, Apple zelf zal meer kunnen vertellen over de specificaties van de eventuele verschillende versies van het apparaat, zoals GeSp ook al noemde.