Klacht over kennis iPhone product van winkelpersoneel

  • 25 May 2023
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Vandaag 25 mei in de KPN winkel in Beverwijk om 15.30 uur had ik een vraag aan een KPN medewerker , over een koppeling maken met mijn i phone 14 met mijn computer. Eerst zei de medewerker dat weet ik niet (kan gebeuren nieuwe medewerker misschien!) Hij zou het even vragen aan zijn collega achter die was aan het koffie drinken (pauze) Toen hij terug kwam wist zijn medewerker het ook niet.? Ik ben al heel lang klant , en  heb de KPN hoog in het vaandel staan. Maar dit antwoord vond ik niet OK. Ik zeg nog tegen de medewerker hoe kan jij dan een i phone verkopen als je dit niet eens weet.? IK ben zeer ontevreden met dit antwoord.en hoop dat de medewerkers een goede of betere opleiding kunnen krijgen. Anders maak het niet uit waar je een telefoon koopt met dit soort antwoorden.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

En kunt u nu de vraag over de koppeling met de pc hier ook stellen? Misschien weet iemand hier op het forum dan het antwoord. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @ide van der Geest ,

Lees hier meer over het maken van de koppeling tussen je iPhone en je iMac: 

https://www.iculture.nl/tips/iphone-ipad-synchroniseren-mac/

Reputatie 7

Hoi @ide van der Geest, welkom bij ons op het forum. Als je naar een winkel gaat voor een antwoord en dat niet krijgt is dat jammer natuurlijk. Ik vind het wel fijn dat de collega's eerlijk waren en zeiden dat ze het niet wisten. Daar heb je meer aan dan iets wat ter plekke bedacht wordt. Nu heb je de vraag hier gesteld en Noordzee helpt je al op weg met het linkje. Lukt het daarmee? Als het niet lukt, kan je dan meer vertellen over waar je precies tegenaan loopt? Dan kunnen we met je meedenken.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @ide van der Geest ,

Lees hier meer over het maken van de koppeling tussen je iPhone en je iMac: 

https://www.iculture.nl/tips/iphone-ipad-synchroniseren-mac/

@ide van der Geest 

Is het hiermee gelukt?Â