Beantwoord

KPN Veilig installeren op mobiel android 6.01 lukt niet

  • 29 March 2023
  • 6 reacties
  • 99 keer bekeken

Vanmiddag heb ik geprobeerd om KPN veilig te installeren op een Samsung smartphone met Android versie 6.01. Ik kreeg de melding te zien dat deze app niet werkt op dit apparaat. Deze app kan ik niet downloaden en installeren. Terwijl u aangeeft dat dit wel mogelijk zou moeten zijn.

Graag uw reactie,

M.vr.gr,

DutchCat

icon

Beste antwoord door Noordzee 31 March 2023, 15:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @DutchCat! Welkom op het forum. Wil je nog aangeven welk Samsung toestel je bezit? En of je de stappen gevolgd hebt zoals aangegeven op onze website over KPN Veilig op Android?

Kijk voor de zekerheid ook via je MijnKPN of daar staat aangegeven dat KPN Veilig in je pakket zit. 

Hi Bram, het toestel is een Samsung S5 mini. Ik heb de stappen gevolgd zoals aangegeven over kpn veilig. Ontving op het toestel ook een sms'je met een link. Op de playstore naar kpn veilig en daar stond de melding dat de app niet geschikt is voor de S5 mini.

Kpn veilig zit ook in mijn abonnement en ik heb betaald voor extra toestellen.

Groetjes DutchCat.

Reputatie 7
Badge +24

Ik denk dat die android versie te oud is. Volgens mij zijn ze al bij 11 of 12 ofzo. Dat is de huidige versie. 

Hi Nick83,

Dat vermoeden heb ik ook.

Reputatie 7
Badge +28

Sterker nog @DutchCat , 

 

Je hebt minimaal Android versie 7.0 nodig. 

 

bron : https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm

Ondersteuning Windows 7 (sp I), 8.1, 10 en 11
  macOS X 10.15 of later
  iOS 14.0 of later
  Android 7.0 of later
Reputatie 7
Badge +17

@Noordzee ik zal gelijk eventjes aansturing doen om de informatie op deze website te laten aanpassen. Super bedankt voor je reactie!