Beantwoord

Niet werkende apps op iPhone 8 plus

  • 18 October 2022
  • 12 reacties
  • 57 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 6 reacties

Mijn parkeerapp en nos app o.a. werken niet in een drukke winkelstraat. Ik heb een Apple 8 plus en 4 G.

Mijn omslachtige oplossing is mobiel uitzetten en opnieuw aanzetten en dan lukt het wel ( meestal). Wat gaat er fout en hoe kan ik dat aanpassen?  Dataroaming staat aan.

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 1 November 2022, 09:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @mvs ,

Probeer de apps eens te verwijderen en daarna opnieuw te downloaden op je telefoon. 

Reputatie 7
Badge +13

@mvs Welkom op het forum. Ben je nog verder gekomen met de tips die Noordzee heeft gegeven? Dat zou ook mijn advies zijn in deze.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @mvs ,

Probeer de apps eens te verwijderen en daarna opnieuw te downloaden op je telefoon. 

@mvs 

Is het zo gelukt? 

Reputatie 7
Badge +13

@mvs Ik sluit wederom bij Noordzee aan :-) . Ik hoop dat alles nu weer werkt maar post gerust nog even een berichtje als je hulp nodig hebt!

Dank voor de tip maar helaas alles verwijderd en opnieuw gedownload maar krijg steeds de mededeling Check je internetverbinding. ik kan wel sommige andere apps gebruiken dus dat is vreemd. Die werken via 4G. Afsluiten en opnieuw opstarten dan lukt het die ene keer weer wel.

Reputatie 7
Badge +13

Kun je dan in de instellingen van de app kijken of ze daadwerkelijk permissie hebben om gebruik te kunnen maken van jouw dataverbinding? 

Met name de park-line parkeerapp werkt niet. Pas na uitzetten en weer aanzetten. Maar dat gaat slechts  een keer goed. Idem met weer uitzetten. Alleen in winkelstraten is dit het geval.  App heeft altijd goed gewerkt

Reputatie 7
Badge +13

Dan ben ik bang dat ik daar dan niet direct een oplossing voor heb vrees ik. Ik zou dan toch even kijken of er (in de toekomst) een update beschikbaar is voor specifiek deze app. 

Dank voor je reactie. Heb deze app al 2 maal verwijderd en opnieuw de download. Vervolgens voor advies naar KPN winkel gegaan. Daar is mijn VPN verwijderd en dit lijkt de oplossing. Afwachten.

Reputatie 7
Badge +13

Ah er was een VPN in het spel? Dan kan ik mij voorstellen dat de app moeite heeft met het bepalen van de locatie, zeker als het om parkeren gaat. Ik hoor graag wat de uitkomst is!

Parkeerapp werkt nu. Dank!

Reputatie 7
Badge +13

Dat zijn goede berichten :-). Fijn dat het weer werkt! Ik wens je een fijne dag en post gerust nog even een berichtje als we wat kunnen doen!