Beantwoord

Opzeggen multisim lukt niet omdat Apple watch waar deze op staat weg is

  • 24 March 2023
  • 4 reacties
  • 166 keer bekeken

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan en zowel bij de klantenservice als in de KPN winkel konden zij mij niet helpen . 
weet iemand een oplossing ??

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Ralph1006 26 March 2023, 18:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Ralph1006! Ik help je hier graag bij. 

Wil je je profiel invullen? Ik heb daarbij niet alleen je klantnummer nodig maar ook de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer. 

Laat het hier weten als je dit hebt ingevuld. Dan ga ik voor je aan het werk. 🙂

Ze hebben het al opgelost bij KPN 

Reputatie 7
Badge +17

@Ralph1006 goed om te horen! 🙂 Kan je nog laten weten wat ze precies hebben gedaan?

Ja , ze hebben bij KPN het multisim abonnement gestopt , waardoor er een nieuw multisim abonnement kon worden geactiveerd .

dit is zelf dus niet mogelijk , dit moet door KPN geregeld worden .