Beantwoord

Raar icoontje

  • 26 May 2019
  • 7 reacties
  • 36878 keer bekeken

Hoi, ik heb sinds kort een raar icoontje naast me gebruikelijk Wi-Fi teken ,er staat dan een Wi-Fi teken met een hoorn er in wat betekend dit?
Dt komt te pas en te onpas te voor schijn .
icon

Beste antwoord door Anonymous 26 May 2019, 13:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

ziet dat symbool er ongeveer zo uit? Dat zal met bellen via wifi te maken hebben
Vowifi zoals dat heet
Dat is idd het teken heb even gekeken nu weet ik wat het is dank je wel
Graag gedaan. Dank zij de beschrijving kon ik dit vinden zonder eerst om een afbeelding te vragen.
Fijn dat je nu weet wat het is en dat het werkt op jou toestel 😊
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Simie1234. Ik zie dat Galdor68 jouw vraag al heeft beantwoord. Op deze pagina kan je alles teruglezen over mobiel bellen via WiFi. Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

bee6e35e-ecf3-4902-a78c-7e21b7f8d61d.jpg

ziet dat symbool er ongeveer zo uit? Dat zal met bellen via wifi te maken hebben
Vowifi zoals dat heet

Ik heb dat icoontje ook vaak bovenin mijn mobiel, maar ook vaak als ik niet aan het bellen ben of gebeld ben?

Hoe kan dat dan?

bee6e35e-ecf3-4902-a78c-7e21b7f8d61d.jpg

ziet dat symbool er ongeveer zo uit? Dat zal met bellen via wifi te maken hebben
Vowifi zoals dat heet

Ik heb dat icoontje ook vaak bovenin mijn mobiel, maar ook vaak als ik niet aan het bellen ben of gebeld ben?

Hoe kan dat dan?

Hallo @IIB dat icoontje betekent gewoon dat bellen over wifi aan staat.  Heb ik ook constant in mijn telefoon staan omdat ik dat geactiveerd heb.

 

Oh oke dank je wel, ik dacht eerst dat ik af geluisterd werd🙊😂