Beantwoord

Spotify op autoradio met S21 mobiel werkt slecht

  • 25 March 2023
  • 8 reacties
  • 71 keer bekeken

Mijn Spotify deed het prima op mijn Pioneer autoradio. Nadat ik een nieuwe Samsung  S21 mobiel heb gekocht is het geluid bij Spotify slecht. Het lijkt wel of er iemand uit de koelkast spreekt.

De radio geeft een goed geluid. De boxen zijn goed. Het geluid is alleen slecht bij Spotify.

Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Hartelijke groet,

Anda

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 31 March 2023, 21:17

Bekijk origineel

8 reacties

Hoi @Anda Van Der Heide . Welkom op het forum.

Ik weet hier niet veel van.  Je streamt waarschijnlijk spotify vanaf je telefoon naar die autoradio? Klopt dat? En is dat via bluetooth? 

Ja dat klopt

 

Dit is lastig.  Het is niet mijn vakgebied.  Heeft de fabrikant van die pioneer ook een forum of is er misschien iets op internet te vinden over dit type?

Helaas. Ik heb overal gezocht maar ik vind er niks over.

Reputatie 3
Badge +1

Er is in Spotify een mogelijkheid om data te besparen zodat je maar 24 kb/s gebruikt. Misschien heb je dat aan staan.

Nee helaas,  dat is het ook niet. Het heeft denk ik wat met mijn Samsung S21 mobiel te maken.  Eerder had ik een ouder type mobiel en was het geluid in de auto prima

Jammer @Anda Van Der Heide .  Zo op afstand kan ik helaas weinig voor je doen.  

Misschien ergens een ‘handige Harrie of Harriet’ in jouw buurt die er een keer naar wil kijken? 

Helaas , iedere handige Harry die ik ken gevraagd. Niemand weet het antwoord.

Reageer