Beantwoord

(Visual) Voicemail iphone 8 werkt geheel niet

  • 17 June 2021
  • 7 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik heb alle instructies van KPN opgevolgd om de voicemail aan de praat te krijgen (o.a. herstel netwerk, SMS STATE naar 121, toegangscode voicemail wijzigen, SIM-kaart verwijderen, Telefoon reset, 1233 meermaals gebeld). Echter geen enkele verbetering.

Ik zat eerst bij Voozzle en heb deze app verwijderd voordat ik bovenstaande acties heb ondernomen.

Hoe is dit op te lossen? Geen voicemail is slecht voor mijn klanten!

Indien doorverwijzing naar Apple: graag aangeven waar en hoe ik dit dan daar moet melden.

 

Dank en groet!

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 28 June 2021, 12:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @SjaakW, welkom op ons forum! Vervelend zeg dat je problemen ervaart met Visual Voicemail. Ik lees dat je al behoorlijk wat stappen hebt ondernomen om de voicemail in te stellen op jouw toestel, helaas zonder succes. Ik denk dat het daarom een goed idee is om contact met Apple op te nemen, daar zij de Visual Voicemail app voor iPhone’s hebben ontwikkeld. Allereerst kun je eens kijken naar de instructies voor het gebruiken van voicemail op de website van Apple. Kom je er daarmee niet uit, dan kan je contact met Apple opnemen.

Beste Denise,

 

Dank voor je bericht. Ik heb contact opgenomen met Apple en zij geven aan dat ik toch echt bij KPN moet zijn. De gehele voicemailfunctie werkt namelijk niet. Wanneer iemand mij belt kan diegene nooit een voicemail achterlaten. Ik heb mijn SIM-kaart gewisseld met een Samsung en ook hier kreeg ik geen voicemail. Hoe en waar kan ik dit probleem binnen KPN adresseren?

 

Ik hoor graag.

Reputatie 7
Badge +17

Als de gehele voicemail functie niet werkt, dan ligt het probleem mogelijk inderdaad bij ons. Ik neem graag een kijkje achter de schermen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als  je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Hi Denise,

Dank voor per bericht. Ik heb mijn profiel aangevuld. 

Ik hoor graag van je.

Reputatie 7
Badge +17

Ik kan zo geen belemmeringen vinden aan onze kant. Even een check vraag, want ik zie het niet staan tussen de dingen die je al hebt geprobeerd: Heb je voicemail wel aangezet door 12331 te bellen op AAN te sms’en naar 1233?

Net gebeld met 12331 en voicemail werkt! Heel blij mee!. 

Reputatie 7
Badge +17

Super! Fijn dat het gelukt is. :blush: