Beantwoord

Voorraad Apple watch Ultra

  • 9 November 2022
  • 11 reacties
  • 409 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Dag ik heb de multi sim Apple Watch Ultra besteld maar deze is nog niet op voorraad. Weet iemand wanneer wel?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 15 November 2022, 20:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 1
Badge

Dag ik heb de multi sim Apple Watch Ultra besteld maar deze is nog niet op voorraad. Weet iemand wanneer wel?

@Alexandra weet jij dit?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @jefjef, ik ben dan wel geen Alexandra maar heb wel een antwoord voor je. Op dit moment is de levertijd 3 a 4 weken. 

Reputatie 1
Badge

@Jeroen_dB dank je!

Ik wacht al 2 weken ondanks belofte levering in 1 dag. Hoe zit het met mijn bestelling?

Reputatie 7
Badge +19

Ik kan je alleen maar adviseren de speciale bestelpagina in de gaten te houden: https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/ Daar wordt je op de hoogte gehouden van de status 

Ik weet dat er deze week een levererancier wordt verwacht en in week 48. Ik zou graag willen dat wordt uitgezocht of en uit welke levering mijn Watch komt. Dan kan ik nog annuleren als het me te lang duurt.

 

zeg nou zelf, levering in 1 dag of inmiddels 15 dagen behoeft wel enige medewerking van jullie kant.

Een *levering natuurlijk niet levererancier (?)

Ik ben ook van plan de ultra Watch te bestellen, maar nu ik dit forum lees vraag ik mij wel af wat de huidige /uiterste levertijd is? 

Reputatie 7
Badge +19

24 november 2022 (morgen) verwachten we weer een kleine levering van de Watch SE

@jeroen het gaat mij om de Apple Watch Ultra. Is het ook bekend hoelang voor deze de levertijd is? 

Reputatie 7
Badge +19

Excuses @Fer2, voor dat horloge geldt ook dat we deze week daar een kleine voorraad verwachten om uit te kunnen leveren.Â