Beantwoord

Waar vind ik een overzicht van de prijzen van losse telefoons?

  • 19 April 2023
  • 4 reacties
  • 111 keer bekeken

Ik heb een KPN all-in abonnement en wil graag een nieuwe telefoon kopen, maar ik kan nergens op de KPN-site een fatsoenlijk overzicht vinden van de prijzen van losse toestellen. Wie kan me helpen?

icon

Beste antwoord door Nick83 19 April 2023, 10:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Zo'n lijst is er niet. KPN is geen telefoonverkoper en verkoopt in principe geen losse toestellen. Online al helemaal niet. U kunt naar de winkel gaan en daar vragen wat de prijs van een bepaald toestel is als u die los koopt. Dat is de enige optie. Maar ook daar zult u geen lijst krijgen denk ik.

Dit is wel in lijn met de service die ik van KPN gewend ben…. → “ Mij niet bellen”

Reputatie 7
Badge +24

Als u die lijst wel zou krijgen zou u er toch niet vrolijk van worden. Want bij de losse verkoop is KPN meestal duurder dan bijvoorbeeld Coolblue, Mediamarkt of Mobiel.nl ofzo. KPN wil hierin niet eens de goedkoopste zijn. 

Reputatie 1
Badge

https://www.kpn.com/shop/mobiel/telefoons

Hier geen prijslijst, wel alle telefoons bekijken.

Ik koos de Samsung A23 5G voor €240, een gunstige prijs vergeleken met CoolBlue, BCC, Mediamarkt, Bol. Samsung.nl is wel wat goedkoper €229.