Beantwoord

Wanneer wordt mijn iPhone 11 omgewisseld?

  • 23 January 2023
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

Goedemorgen, 

Ook ik wacht sinds 18 november op het omruilen van mijn iPhone 11. Zou ik ook informatie kunnen ontvangen over de status?

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 24 January 2023, 12:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

@Jeroen_dB Wellicht is mijn bericht even gemist, maar hierbij nogmaals het verzoek of ik ook een statusupdate kan krijgen over mijn iPhone 11 swap. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Gerrieberrie, ik stuur je een privébericht met hoe je meer informatie kunt krijgen over de iPhone 11 omwisseling. 

Eind december ben ik gebeld door kpn dat binnen 4 weken mijn iphone 11 zou worden omgeruild voor een iphone 12. Het is inmiddels bijna eind maart en nog helemaal niks gehoord ondanks het opnieuw melden. Het duurt bijna een maand voor je klacht in behandeling wordt genomen en zelfs dan hoor je niks. Veel beloven en niet nakomen is niet oke kpn!  

Eind december ben ik gebeld door kpn dat binnen 4 weken mijn iphone 11 zou worden omgeruild voor een iphone 12. Het is inmiddels bijna eind maart en nog helemaal niks gehoord ondanks het opnieuw melden. Het duurt bijna een maand voor je klacht in behandeling wordt genomen en zelfs dan hoor je niks. Veel beloven en niet nakomen is niet oke kpn!  

Hier hetzelfde probleem, stuur je mobiel maar op zeggen ze dan en we ruilen de 11 om naar de 12… 

Verschillende keren contact gezocht en het enige wat je te horen krijgt is “we begrijpen uw probleem” en “ik maak er spoed van” Nou ik denk dat ze helemaal niet begrijpen hoe vervelend het is om vanaf september al met een slecht werkende telefoon te zitten. Al 9 maanden slecht bereikbaar, al 9 maanden beperkt internet terwijl je voor onbeperkt betaald…. Schandalig gewoon dat KPN  zo met ons als klanten omgaat!! Misschien moeten we de media maar eens op gaan zoeken met z’n allen