Beantwoord

Bewijs nodig vanuit KPN dat huidige toestel echt van mij is.

  • 2 June 2022
  • 5 reacties
  • 96 keer bekeken

In 2018 heb ik bij jullie een iPhone 7 gold 128GB besteld. Het eerste model dat ik toegestuurd kreeg functioneerde niet, en dus heb ik deze teruggestuurd en een nieuw model gekregen.

Deze telefoon heb ik uitgeleend en daar staat iemand anders zijn iCloud account op ingelogd. Daardoor kan ik deze telefoon niet gebruiken. Apple vereist dat ik een bewijs heb dat deze telefoon van mij is om me te kunnen helpen, maar in mijn administratie kan ik helaas geen documentatie hiervan vinden.

 

Is het mogelijk dat ik een bewijs ontvang dat ik deze telefoon destijds van jullie opgestuurd heb gekregen? Is dat terug te vinden in jullie systemen?

*Admin: telefoonnummer en IMEI-nummer uit openbare post verwijderd. 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 5 June 2022, 16:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Soraya11121990! Wat een lastige situatie…!
 

Is dat terug te vinden in jullie systemen?

Ik wil graag voor je nakijken of dat terug te vinden: ik garandeer het niet.

Wil jij jouw Forum profiel aanvullen met jouw naam en geboortedatum en een klantnummer? Het klantnummer kun je vinden op één van onze facturen of zie je terug bij de maandelijkse afschrijvingen van het factuurbedrag. 
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Hoi shyrin,

de link forum profiel doet het helaas niet. Ik heb een tijdje mijn berichten niet na gekeken. Ik lees nu pas je berichtje 

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor jouw gegevens, @Soraya11121990!

Ik zie dat je in 2017 inderdaad een iPhone 7 128GB Gold besteld hebt en dat dit toestel later omgeruild is, maar het imeinummer wat jij opgegeven hebt, komt niet overeen. Heb jij het imeinummer zelf genoteerd oid?
Een kopie van het eerste contract met imeinummer heb je al een aantal keer ontvangen vanuit onze klantenservice. Ik kan een bewijs sturen van het imeinummer van het omgeruilde toestel, op basis van de gegevens die bij ons geregistreerd staan. Als je deze nog niet hebt ontvangen en alsnog wenst, dan verneem ik dat graag!

Reputatie 7
Badge +24

Een iCloud account kunt u toch gewoon afmelden? Of komt u niet in het toestel? Is het toestel vergrendeld en kunt u er niet in?

Deze telefoon heb ik uitgeleend ...

Als ik de reactie van @Shyrin_ zo lees heeft u niet uw eigen toestel teruggekregen...