De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 10 February 2022
  • 453 reacties
  • 20913 keer bekeken
De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties
Reputatie 7
Badge +19

De nieuwe Samsung Galaxy S22 pre-order je bij KPN vanaf 9 februari 2022! De S22 serie is er in de varianten Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra. Je kunt kiezen tussen verschillende kleuren en geheugenopslag. We vertellen je in dit topic alles over de specificaties en levering van je nieuwe Samsung Galaxy S22.

 

De Samsung S22 in Pink Gold, S22+ in Phantom Black en de S22 Ultra in Green


Specificaties Samsung Galaxy S22 toestellen


De verbeterde camera geeft episch goed beeld tijdens dag en nacht. Met een fantastisch beeldscherm en een processor die klaar is voor topprestaties. Lees hieronder alles over de nieuwe Samsung Galaxy S22 toestellen.

 

Samsung Galaxy S22

Samsung Galaxy S22+ Samsung Galaxy S22 Ultra
Camera (achterzijde) Wide (50 MP), Ultra Wide (12MP) en Tele lens 1 (10 MP) Wide (50 MP), Ultra Wide (12MP) en Tele lens 1 (10 MP) Wide (108 MP), Ultra Wide (12 MP), Tele 1 (10 MP) en Tele lens 2 (10 MP)
Camera (voorzijde) 10 MP 10 MP 40 MP
Display 6.1-inch FHD+ Flat 6.6-inch FHD+ Flat 6.8-inch QHD+ Edge 
Kleuren

Phantom White

Phantom Black

Green

Pink Gold

Phantom White

Phantom Black

Green

Pink Gold

Burgundy

Phantom White

Phantom Black

Green

Batterij 3,700 mAh 4,500 mAh 5,000 mAh
Processor Exynos 2200 4nm Exynos 2200 4nm Exynos 2200 4nm
Opslagruimte

128 GB​​

256 GB​​

128 GB​​

256 GB​​

128 GB​​

256 GB​​

512 GB​​
Geheugen

8 GB

8 GB

8 of 12 GB (bij 256 of 512 GB opslag)

S-Pen - - Standaard meegeleverd in de doos en zit in het toestel

 

 

Levering Samsung Galaxy S22


Samsung Galaxy S22 release date

Je pre-ordert de nieuwste Samsung Galaxy S22 toestellen bij KPN vanaf 9 februari 2022. De normale verkoop van de S22 Ultra begint op vrijdag 25 februari. Voor de S22 en de S22+ begint dat op vrijdag 11 maart 2022.

De levering van de toestellen begint op dezelfde dagen. Dat betekent dat de S22 Ultra vanaf 25 februari verstuurd wordt, en de S22 en S22+ vanaf 11 maart. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

Uitlevering in partijen

Voor de levering van de nieuwe Samsung Galaxy S22 zijn wij afhankelijk van Samsung. Samsung stuurt ons de toestellen in partijen toe. We ontvangen dus niet alle S22 toestellen in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde Samsung S22 ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. 

We houden je op de hoogte

Zo gauw je hebt besteld, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe S22 te leveren. Als de levering langer duurt dan verwacht, krijg je van ons apart bericht hierover via e-mail. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail als het zover is.

Wil je in de tussentijd graag weten wanneer je mogelijk jouw toestel kunt verwachten? Check dan het overzicht met levertijden hierboven. Wij zullen dit schema dagelijks updaten zodat deze actueel blijft.
 

Levertijden Samsung Galaxy S22 varianten

Toestel Verwachte levertijd

Samsung Galaxy S22 128 GB Phantom Black

week 15

Samsung Galaxy S22 128GB Green

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 128GB Pink Gold

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 128GB Phantom White

week 15

Samsung Galaxy S22 256GB Phantom Black

week 16

Samsung Galaxy S22 256GB Green

week 15

Samsung Galaxy S22 256GB Pink Gold

beschikbaar

 

 

Levertijden Samsung Galaxy S22+ varianten

Toestel Verwachte levertijd

Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Phantom Black

week 15

Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Green

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Pink Gold

beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Phantom White week 15

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Phantom Black

week 15

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Green

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Pink Gold

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Phantom White

week 15

 

Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra varianten

Toestel Verwachte levertijd
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Phantom Black beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Green beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Burgundy beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Phantom White week 15
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Phantom Black beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Green beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Burgundy beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Phantom White Begin/medio april
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Phantom Black beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Green beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Burgundy beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Phantom White beschikbaar

 

Let op: Het overzicht hierboven laat alleen zien in welke week wij een nieuwe levering vanuit Samsung verwachten. Je kunt jouw Samsung Galaxy S22 op z'n vroegst de week na de volgende levering verwachten, maar dit kan ook later zijn. Wij weten niet hoeveel voorraad wij krijgen en kunnen ook niet zien of jouw S22 bij de volgende levering zit. Houd daarvoor Mijn Bestelling in de gaten.

 

Veelgestelde vragen

 

Wat is de releasedatum van de Samsung Galaxy S22?

De presentatie van de de nieuwe Samsung Galaxy S22 was op 9 februari 2022. Wil jij de nieuwste S22 als eerste in huis hebben? Pre-order hem dan nu in onze shop. Want, als eerste besteld = als eerste in huis!


Waar kan ik de Samsung Galaxy S22 bestellen?

De Samsung Galaxy S22 pre-order je nu gemakkelijk en snel in onze shop of in de verlengshop.


Wat is de prijs van de Samsung Galaxy S22?

De Samsung Galaxy S22 bestel je voor de beste prijs bij KPN. Stel jouw abonnement zelf samen en bestel jouw ideale S22 met abonnement in onze shop of in de verlengshop. Hier vind je ook alle prijzen van de verschillende S22 toestellen.


Bij welk toestel krijg ik de S-Pen?

De Samsung S-pen wordt standaard geleverd bij de Samsung Galaxy S22 Ultra. 

 

Waarom krijg ik geen lichtnetadapter en oordopjes bij mijn S22?

Samsung levert iedere S22 zonder lichtnetadapter (de stekker in het stopcontact) en oordopjes, omdat deze vaak ongebruikt in een la belanden. Dat zorgt voor minder elektronisch afval (e-waste). Ook kan Samsung hierdoor kleinere verpakkingen gebruiken en dat zorgt weer voor minder CO₂ uitstoot.

 

Je ontvangt wel de USB C-kabel om jouw nieuwe Samsung mee op te laden, bijvoorbeeld via je laptop of de adapter van je vorige toestel. Je kunt natuurlijk ook gewoon bij ons een adapter of ander accessoire bestellen.


Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een volgende levering van Samsung ontvangen. In het overzicht hierboven vind je een geschatte levertijd. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.


Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Nee, je kan je bestelling helaas niet aanpassen nadat je deze hebt geplaatst. We hanteren een strak order- en leverschema. Omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd, is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan natuurlijk wel. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800-0402.

Let op: je bestelling komt hiermee wel weer achteraan in de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!


Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?

Nee, dit kan niet. Online besteld = thuisbezorgd. Zorg ervoor dat je het adres goed controleert!


Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Jouw bestelling wordt geleverd op het bij ons bekende adres. Zorg er daarom voor dat je het adres goed controleert! Kies je voor de nieuwe S22 bij een verlenging? Controleer dan van tevoren jouw adres in MijnKPN. Het zou zonde zijn als jouw nieuwe toestel op een verkeerd adres bezorgd wordt.

 

Laatste update: 13-4-2022


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

453 reacties

Mijn Pre Order staat nogsteeds op Controleren.

Klopt dit ?

In een oudere post zie ik staan dat kpn online geen losse toestellen verkoopt, maar dat dit wel kan in fysieke kpn winkels. De prijs van het toestel is dan wel te zien door online het toestel te zoeken en onderaan te kijken wat het toestel kost (de rest van de bedragen voor het afsluiten van het abonnement e.d. moest dan genegeerd worden).

Geldt dit nog steeds? En zo ja, is de s22 ook al in fysieke kpn winkels te bestellen? Ik zoek namelijk wel een nieuw toestel, maar ben nog erg tevreden over mijn lopende (sim only) abonnement.

Reputatie 7
Badge +17

Mijn Pre Order staat nogsteeds op Controleren.

Klopt dit ?

@Xandoortje Ja hoor, dat klopt. Dat komt omdat het om een pre-order gaat. Jouw bestelling staat goed bij ons in het systeem.

 

In een oudere post zie ik staan dat kpn online geen losse toestellen verkoopt, maar dat dit wel kan in fysieke kpn winkels. De prijs van het toestel is dan wel te zien door online het toestel te zoeken en onderaan te kijken wat het toestel kost (de rest van de bedragen voor het afsluiten van het abonnement e.d. moest dan genegeerd worden).

Geldt dit nog steeds? En zo ja, is de s22 ook al in fysieke kpn winkels te bestellen? Ik zoek namelijk wel een nieuw toestel, maar ben nog erg tevreden over mijn lopende (sim only) abonnement.

@Johnvdb_ We verkopen geen losse toestellen via de website. Deze kan je alleen kopen in de winkel. De prijs van de toestellen is in de winkel gelijk aan de website.

Wel betaal je in de winkel een toestelopslag bij aankoop van een los toestel. Voor vrijwel alle toestellen bedraagt deze opslag 20 euro. Alleen voor de meest gewilde modellen is de opslag hoger, namelijk 60 euro. Dit geldt ook voor de nieuwe Samsung Galaxy S22 series.

Maar! We hebben vorig jaar onze voorraad uit de winkels gehaald. Dit na een reeks inbraken. Het is daarom nu niet mogelijk om een toestel in de winkel te kopen. Of en wanneer dit wel weer mogelijk is, weet ik niet.

Mijn Pre Order staat nogsteeds op Controleren.

Klopt dit ?

@Xandoortje Ja hoor, dat klopt. Dat komt omdat het om een pre-order gaat. Jouw bestelling staat goed bij ons in het systeem.

 

In een oudere post zie ik staan dat kpn online geen losse toestellen verkoopt, maar dat dit wel kan in fysieke kpn winkels. De prijs van het toestel is dan wel te zien door online het toestel te zoeken en onderaan te kijken wat het toestel kost (de rest van de bedragen voor het afsluiten van het abonnement e.d. moest dan genegeerd worden).

Geldt dit nog steeds? En zo ja, is de s22 ook al in fysieke kpn winkels te bestellen? Ik zoek namelijk wel een nieuw toestel, maar ben nog erg tevreden over mijn lopende (sim only) abonnement.

@Johnvdb_ We verkopen geen losse toestellen via de website. Deze kan je alleen kopen in de winkel. De prijs van de toestellen is in de winkel gelijk aan de website.

Wel betaal je in de winkel een toestelopslag bij aankoop van een los toestel. Voor vrijwel alle toestellen bedraagt deze opslag 20 euro. Alleen voor de meest gewilde modellen is de opslag hoger, namelijk 60 euro. Dit geldt ook voor de nieuwe Samsung Galaxy S22 series.

Maar! We hebben vorig jaar onze voorraad uit de winkels gehaald. Dit na een reeks inbraken. Het is daarom nu niet mogelijk om een toestel in de winkel te kopen. Of en wanneer dit wel weer mogelijk is, weet ik niet.

Wat lief dat je het even hebt nagekeken.

Moet er ook nog checks plaats vinden,of is dit al gedaan ?

Ik lees bij sommige problemen met bkr ivm koophuizen etc.

heb dit abonnement al ruim 15 kaar en altijd zonder problemen kunnen verlengen

Ik Wil met een gerust hart gaan shoppen voor extra accessoires 😅

Volgens mij had ik inderdaad nog mn klantgegevens in mn profiel staan.

Dank voor de snelle reactie. Ik zat inderdaad te kijken voor de s22, omdat die qua prijs dan wel goed naar voren kwam. Alleen moet deze dan natuurlijk wel verkrijgbaar zijn in de winkel ;-)

Toch bedankt voor je reactie!

Reputatie 7
Badge +17

@Xandoortje Ik heb er samen met een collega nog eens naar gekeken. Voor zover wij kunnen zien, is de bestelling goed geplaatst. Ik denk dat je dus gewoon je accessoires kunt uitzoeken. :wink:

@Xandoortje Ik heb er samen met een collega nog eens naar gekeken. Voor zover wij kunnen zien, is de bestelling goed geplaatst. Ik denk dat je dus gewoon je accessoires kunt uitzoeken. :wink:

Super !

 

Dankjewel voor je moeite👍

Goedenavond, 

Ik krijg zojuist mail dat mijn bestelde s22 Ultra morgen al besteld wordt door postnl. Naar mijn weet is dit een week eerder dan de bedoeling is? Hebben anderen dit ook?

Goedenavond, 

Ik krijg zojuist mail dat mijn bestelde s22 Ultra morgen al besteld wordt door postnl. Naar mijn weet is dit een week eerder dan de bedoeling is? Hebben anderen dit ook?

Ik krijg vandaag ook de s 22 ultra , inderdaad 1 week eerder.

De samsung s 22 ultra wordt vanmorgen geleverd door postnl. 

Inderdaad 1 week eerder , was verrast over het bericht.

Reputatie 7
Badge +30

Dat zijn goede berichten! 

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag,

ik lees nu continue dat ik de cashback van KPN slechts terug kan krijgen, wanneer ik dit uiterlijk 24 februari doe. Ik heb de Ultra direct op 9 februari besteld, heb ook een code, maar bij het invullen van de cashback-info (via dus de site van KPN die je doorlinkt naar de Samsung-pagina), die ik ook een IMEI-code en EAN-code in te vullen. Die krijg je dus pas NA 24 februari (staat immers op de verpakking van de uit te leveren toestellen), terwijl dit ingevuld dient te worden VÓÓR 25 februari. Is dit een kat in de zak??

Hi , 

 

Ik heb zojuist mijn order geplaatst voor de Samsung Galaxy s22 Ultra.

 

Ik wil graag weten hoe ik de gratis Earbuds verkrijg met de huidige promo actie? 

Ontvang ik die automatisch bij mijn bestelling? 

 

Hoor het graag

Reputatie 4
Badge +1

Hi , 

 

Ik heb zojuist mijn order geplaatst voor de Samsung Galaxy s22 Ultra.

 

Ik wil graag weten hoe ik de gratis Earbuds verkrijg met de huidige promo actie? 

Ontvang ik die automatisch bij mijn bestelling? 

 

Hoor het graag

Deze dien je aan te vragen NADAT je je toestel hebt ontvangen. Na aanvraag duurt het ongeveer 9 weken voordat je je buds krijgt. Aldus de Samsung-pagina.

Reputatie 4
Badge +1

De samsung s 22 ultra wordt vanmorgen geleverd door postnl. 

Inderdaad 1 week eerder , was verrast over het bericht.

Is hij inderdaad geleverd vandaag?? Ik wacht er ook op, hoe eerder de uitlevering, hoe beter natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +20

De Samsung S22* is een super mooi toestel, jammer dat hij zo duur is (anders had ik hem zeker gekocht).

Heb nu de S9 van Samsung.

Ik denk dat ik straks de A53 ga kopen. 

Reputatie 1

Goedemiddag,

 

Ik zie hierboven hetvolgende staan:

 

Zo gauw je hebt besteld, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe S22 te leveren. Als de levering langer duurt dan verwacht, krijg je van ons apart bericht hierover via e-mail. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail als het zover is.

 

Echter zie ik in de mails die ik heb gekregen niet een verwachte leverdatum.

 

Waar kan ik deze zien?

 

Ik hoor het graag.

Reputatie 7
Badge +17

@Brianzwolle2 Je kunt de actuele levertijd inzien via Mijn Bestelling. Inloggen doe je met jouw bestelnummer en postcode.

Reputatie 1

@Brianzwolle2 Je kunt de actuele levertijd inzien via Mijn Bestelling. Inloggen doe je met jouw bestelnummer en postcode.

 

Ik heb die portal er bij gepakt, maar ik zie geen Verwachte leverdatum oid?

 

Het enige wat ik zie is:

 

Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u het als één van de eersten geleverd.

 

Zowel bij Controleren als bij Mijn Berichten :-(

Reputatie 7
Badge +20

@Brianzwolle2 Wil je het later nog eens proberen? Als de datum daar niet staat is het op dit moment simpelweg nog niet bekend.

Goede dag, is er al bekend wanneer de samsung s22 ultra geleverd wordt? Hij staat nog steeds als status gereserveerd. 

Reputatie 7
Badge +19

Goede dag, is er al bekend wanneer de samsung s22 ultra geleverd wordt? Hij staat nog steeds als status gereserveerd. 

@Melissa O. K. Hoi Melissa, dat klopt! De normale verkoop van de S22 Ultra begint op vrijdag 25 februari. Op dat moment begint ook de uitlevering van de toestellen. Je krijgt een e-mail van ons zo gauw jouw toestel naar je toe komt.

Reputatie 4
Badge +1

Goede dag, is er al bekend wanneer de samsung s22 ultra geleverd wordt? Hij staat nog steeds als status gereserveerd. 

@Melissa O. K. Hoi Melissa, dat klopt! De normale verkoop van de S22 Ultra begint op vrijdag 25 februari. Op dat moment begint ook de uitlevering van de toestellen. Je krijgt een e-mail van ons zo gauw jouw toestel naar je toe komt.

Wanneer bovenstaande klopt, hoe kan het dan zijn dat ik nu al lees dat verschillende mensen de telefoon eind vorige week al binnen hebben gekregen?? Ikzelf heb ook de Burgundy 256GB besteld. 

Reputatie 7
Badge +19

Goede dag, is er al bekend wanneer de samsung s22 ultra geleverd wordt? Hij staat nog steeds als status gereserveerd. 

@Melissa O. K. Hoi Melissa, dat klopt! De normale verkoop van de S22 Ultra begint op vrijdag 25 februari. Op dat moment begint ook de uitlevering van de toestellen. Je krijgt een e-mail van ons zo gauw jouw toestel naar je toe komt.

Wanneer bovenstaande klopt, hoe kan het dan zijn dat ik nu al lees dat verschillende mensen de telefoon eind vorige week al binnen hebben gekregen?? Ikzelf heb ook de Burgundy 256GB besteld. 

Ah! Dat is voor ons ook een verrassing 🙂 Blijkbaar is Samsung al eerder is begonnen met uitleveren. Volgens Samsung zelf zou de uitlevering van de S22 Ultra op 25 februari beginnen, tegelijk met de start van de normale verkoop. Mijn advies is; ga er vanuit dat je je toestel na 25 februari ontvangt. En als je geluk hebt misschien eerder!

Reputatie 3

Ik heb sinds deze 4dagen alleen een mail gehad van bedankt voor u bestelling voor de rest nix niet de verwachte datum nix 

Hoe gaat dit nu vedder