Beantwoord

Galaxy Tablet verkopen, mag dat of heb ik die in bruikleen?

  • 7 June 2022
  • 4 reacties
  • 93 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Ik heb een poos geleden bij mijn Hussel mobiel abonnement een Samsung Galaxy Tab A8 LTE 32GB ontvangen. Ik merk dat ik er nauwelijks gebruik van maak en zou het liever aan een familielid verkopen. 

Ik kan het op de website zelf niet vinden, maar mag dit? Of is deze tablet in principe in ‘bruikleen’? 
Als het mag, hoe zet ik dit abonnement dan stop? Is dat het 0970-nummer die ik onder mijn producten zie in het overzicht? 

Vriendelijke groet,
T.

icon

Beste antwoord door Chrizziey 7 June 2022, 13:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @T81,

De tablet is officieus (officieel pas na het einde van het abonnement) gezien van jou. Als je beslist de tablet te verkopen, dan loopt jou abonnement gewoon door totdat je einddatum is bereikt, dan kun je zelf dit abonnement opzeggen.  

Het abonnement is afgesloten voor een jaar of twee jaar. Dit kan je zien in het contract welke je hebt ontvangen bij het aangaan van de overeenkomst.  Hier veranderd verkoop verder niks aan, mits de koper jou abonnement wilt overnemen.

 

Reputatie 7
Badge +24

Herkenbaar. Hier zweeft ook een tablet in de woonkamer. Word ook nooit gebruikt.

Hallo @T81,

De tablet is officieus (officieel pas na het einde van het abonnement) gezien van jou. Als je beslist de tablet te verkopen, dan loopt jou abonnement gewoon door totdat je einddatum is bereikt, dan kun je zelf dit abonnement opzeggen.  

Het abonnement is afgesloten voor een jaar of twee jaar. Dit kan je zien in het contract welke je hebt ontvangen bij het aangaan van de overeenkomst.  Hier veranderd verkoop verder niks aan, mits de koper jou abonnement wilt overnemen.

 

Hoi Chrizziey. Dank je voor je reactie. 
Ik zie staan dat mijn abonnement nog tot 25-01-2024 duurt. Moet ik het handmatig stopzetten? Of gaat dit vanzelf door simpelweg niet te verlengen? 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi Chrizziey. Dank je voor je reactie. 
Ik zie staan dat mijn abonnement nog tot 25-01-2024 duurt. Moet ik het handmatig stopzetten? Of gaat dit vanzelf door simpelweg niet te verlengen? 

Dan kan dit opgezegd worden vanaf die datum. Dit dien je wel zelf te doen, want abonnementen lopen na die datum stilzwijgend door met een maand opzegtermijn en stoppen dus niet vanzelf 😉.