Beantwoord

Ik wil overstappen naar KPN, appen naar 6688 lukt niet

  • 30 May 2022
  • 7 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik wil overstappen naar kpn maar ik moet het nummer 6688 appen alleen dat lukt niet hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 31 May 2022, 16:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

appen lukt niet, maar je moet sms-en naar 6688. Lukt dat wel?

dat lukt helaas ook niet geen idee hzo

 

Reputatie 7
Badge +21

Welke provider heb jij? Sommige providers schermen het gebruik van speciale ‘premium’ nummers (default) af. Ook kan het in jouw telefoon geblokkeerd staan.

Krijg je een foutmelding?

Lukt het echt niet, dan kan je ook bellen met KPN klantenservice via 0800-0402. Die kunnen het nummerbehoud ook regelen. Houd dan jouw klantnummer bij de oude provider bij de hand.

Ik heb simpel, als ik ja stuur staat er kan bericht niet verzenden!

Reputatie 7
Badge +21

Dat heb ik eerder gehoord @Denzel van Holland .

Dan wordt dit geblokkeerd door provider Simpel of jouw toestel. Bel KPN op 0800-0402 (gratis), dan regelen ze het nummerbehoud daar.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Denzel van Holland, als het verzenden van de sms niet lukt, kun je het klantnummer doorgeven aan de klantenservice, via het gratis nummer 0800-0402. Dan wordt het nummerbehoud en dus de voerstap alsnog in gang gezet. 

Reputatie 7
Badge +21

Ja @Jeroen_dB , precies het  antwoord  😊wat ik gisteren al aan de topicstarter had gegeven. 😉