Beantwoord

iPad air 1 verbindt niet meer met Experia Wifi

  • 22 May 2022
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik heb een Experia box V10, wifi is uitgeschakeld en een Experia WiFi extender heeft de wifi functie overgenomen.

 

op 1e en 2e verdieping had ik KPN WiFi versterkers staan ( de oudere witte met meerdere poorten) deze van de week vervangen door Experia wifi extenders.

Nu kan ik op MacBook, iphone(s) en iPad 2022 enz. verbinding maken en heb ik internet. Maar op onze oudste iPad Air 1 heb ik wel verbinding met het wifi netwerk maar geen internet. Er staat bij wifi niet de standaard melding “geen internet”, staat gewoon blauw vinkje.

 

heb de netwerkinstellingen op de iPad al gewist, opnieuw verbonden, netwerk vergeten enz. En heel af en toe werkt het, maar zodra we naar de begane grond gaan met de iPad en vervolgens weer naar boven lopen begint het weer en is de verbinding er niet.

Ook de WiFi assistent al meerder malen gebruikt maar tot nog toe geen Suc6.

 

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 24 May 2022, 16:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Pduits Goed om te lezen dat bijna apparaten werken. 

Wel jammer om te lezen dat de iPad air nog niet werkt. Het lijkt er op dat de overgang van het ene apparaat naar het andere apparaat niet helemaal soepel loopt. 

Wellicht dat het voor de iPad air nog zou kunnen helpen om Extra Wifi aan te zetten. En alleen de iPad air hiermee te verbinden. 

Zou je kunnen laten weten of het dan wel lukt? 

Ik heb uiteindelijk alles helemaal uitgezet, router, versterkers, iTv kastjes álles. Alle iPads de netwerkinstellingen gewist. Uurtje alles uit gehouden. Daarna als eerste de router opgestart en 1 voor 1 de versterkers enz. en als laatste de ipad’s.

 

Lijkt erop dat het nu werkt, nog niet altijd maar zit op 80% van de tijd dat het functioneert. Kan het liggen aan feit dat ik beneden een oudere witte Wifi versterker heb staan (met meerdere netwerk poorten) en verder overal de zwarte experia versterkers?