iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 16 September 2021
  • 563 reacties
  • 41162 keer bekeken
iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties
Reputatie 7
Badge +20

Op zoek naar meer informatie over de iPhone 14 bij KPN? Lees dan hier verder.

Vanaf vrijdag 17 september om 14:00 uur pre-order je de nieuwe iPhone 13 bij KPN! Met verbeterde camera's, meer power en kraakheldere schermen is dit de beste iPhone ooit. Lees hier precies wat je over de levering van jouw iPhone kunt verwachten, en meer.

 


Specificaties iPhone 13
 

Benieuwd naar de details van alle modellen uit de iPhone 13-serie? Gebruik ons handige overzicht van alle iPhone 13 specificaties en kies jouw nieuwe iPhone!

  iPhone 13 Mini iPhone 13 iPhone 13 Pro iPhone 13 Pro Max
Camera (achterzijde) Wide en ultra-wide Wide en ultra-wide Wide, ultra-wide en telephoto Wide, ultra-wide en telephoto
Camera (voorzijde) 12MP 12MP 12MP 12MP
Display 5.4-inch Super Retina XDR 6.1-inch Super Retina XDR 6.1-inch Super Retina XDR 6.7-inch Super Retina XDR
Kleuren Moonlight, Starlight, Red, Blue, Pink Moonlight, Starlight, Red, Blue, Pink Gold, Silver, Graphite, Sierra Blue Gold, Silver, Graphite. Sierra Blue
Batterij 2406 mAh 3095 mAh 3095 mAh 4352 mAh
Processor A15 Bionic A15 Bionic A15 Bionic A15 Bionic
Opslagruimte 128GB, 256GB, 512GB 128GB, 256GB, 512GB 128GB, 256GB, 512GB, 1TB 128GB, 256GB, 512GB, 1TB
Geheugen 4GB 4GB 6GB 6GB

 

De nieuwste versie van Apple's besturingssysteem maakt jouw iPhone 13 nóg gebruiksvriendelijker. Denk aan verbeteringen voor Facetime, notificaties en nog veel meer. Benieuwd naar alle nieuwe mogelijkheden? Lees hier alles over de nieuwe iOS 15 update voor Apple iPhones.

 

Levertijd iPhone 13 bij KPN
 

De nieuwste iPhone is vanaf vrijdag 17 september 2021 14:00 uur te pre-orderen bij KPN. De normale verkoop en eerste levering van toestellen begint op vrijdag 24 september. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

Uitlevering in partijen

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 13 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen in partijen aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone's in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde iPhone ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. De ‘exotische’ kleuren worden vaak in lagere aantallen geleverd, waardoor de levertijd langer duurt.

We houden je op de hoogte

Na het plaatsen van jouw bestelling, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe iPhone 13 te leveren. Als de levering vertraging op loopt, krijg je van ons apart bericht hierover. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze natuurlijk direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail wanneer het zover is.

 

Veelgestelde vragen
 

Wat is de releasedatum van de iPhone 13?

De release datum van de nieuwe iPhone 13 was 14 september 2021. Wil jij de nieuwste iPhone als eerste in huis hebben? Pre-order hem dan vrijdag 17 september in onze shop. Want, als eerste besteld = als eerste in huis!

 

Waar kan ik de iPhone 13 bestellen?

De iPhone 13 pre-order je vanaf vrijdag 17 september gemakkelijk en snel in onze shop of in de verlengshop.

 

Kan ik met de iPhone 13 gebruik maken van 5G?

Ja, de iPhone 13 is geschikt voor 5G op het netwerk van KPN.

 

Wat is de prijs van de iPhone 13?

De iPhone 13 bestel je voor de beste prijs bij KPN. Stel jouw abonnement zelf samen en bestel jouw ideale iPhone 13 met abonnement in onze shop of in de verlengshop. Hier vind je ook de iPhone 13 prijs.

 

Waarom is het ene model iPhone 13 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 13 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone 13 in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. Een aantal toestellen zijn zeer populair waardoor de levertijd langer duurt.

 

Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een volgende levering van Apple ontvangen. In het overzicht hierboven vind je een geschatte levertijd. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je deze hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema. Omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd, is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan natuurlijk wel. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800 0402.

Let op: je bestelling komt hiermee wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

 

Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?

Nee, dit kan niet. Online besteld = thuisbezorgd. Zorg ervoor dat je het adres goed controleert!

 

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Jouw bestelling wordt geleverd op het bij ons bekende adres. Zorg er daarom voor dat je het adres goed controleert! Kies je voor de nieuwe iPhone 13 bij een verlenging? Controleer dan van tevoren jouw adres in MijnKPN. Het zou zonde zijn als jouw nieuwe toestel op een verkeerd adres bezorgd wordt.

 

Ik krijg bericht dat mijn iPhone is gereserveerd. Betekent dit dat ik hem op 24 september krijg?

De e-mail “Uw iPhone is gereserveerd” betekent alleen dat we jouw reservering goed hebben ontvangen. Of je jouw iPhone 13 op 24 september ontvangt is afhankelijk van de voorraad én jouw plaats in de wachtrij. Want, als eerste besteld = als eerste in huis. Je krijgt van ons een e-mail wanneer jouw iPhone jouw kant op komt. Houd in de tussentijd Mijn Bestelling in de gaten voor de actuele leververwachting.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

563 reacties

Badge

Hoi nog een vraagje, ik heb nog steeds geen t&t ontvangen? Op mijn bestelling staat wel dat hij verzonden is en binnen 2 dagen wordt bezorgd door PostNL, ik kan moeilijk 2 dagen thuis wachten. Het is ook dat ik vanochtend zelf keek maar heb verder geen bericht gehad dat hij verzonden is 

Reputatie 7
Badge +30

Als jouw bestelomgeving aangeeft dat hij verzonden is, @Celintje, dan moet daar ook in de buurt de track & trace staan. Of in ieder geval een link die je kunt klikken om de track & trace te openen. Als je die niet kunt vinden, en je hebt ook geen mail gekregen met een track & trace link, wil je dan je forumprofiel eens invullen? Reageer hier weer even als je dit gedaan hebt. Dan kijken we even mee. 

Badge

Wat gek kan niks vinden. Ik heb de gegevens aangepast! @Erik_ 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Celintje, ik kan hier ook geen track en trace nummer vinden. Ik ga hier even achteraan. Zodra ik meer weet kom ik bij je terug, ik zou er verder niet voor thuis blijven. Dit gaat sowieso via Postnl dus daar krijg je altijd van hen ook nog bericht over en anders gaat ie naar een servicepunt.

Badge

Wel apart dat er geen t&t is. Van PostNL ook niks. Ik zal er niet de hele tijd thuis blijven maar zou wel fijn zijn als ik een beter indicatie heb wanneer hij bezorgd wordt 

Goedemorgen ,

 

ik heb gisteren me telefoon besteld bij jullie en kreeg gisteren al meteen een bericht van iPhone 13 pro 128gb graphite niet opvoorraad is maar wanneer komt die dan opvoorraad ? 

Reputatie 7
Badge +20

@amsterdam-brigitte, ik heb even voor je gekeken. Rond week 16 komt er weer een partij binnen. Dan zullen ze zo snel mogelijk uitgeleverd gaan worden. 

Hoi, ik had een tijdje geleden een iPhone 13 Pro 128GB Graphite besteld en die was toen niet op voorraad.  In deze topic staat dat die deze week (week 17) weer verwacht zou zijn, maar ik heb niks gehoord.  Hebben jullie meer informatie?  :) 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Kendoji, volgens mijn informatie krijgen we deze week weer voorraad, dus zou je het toestel in de loop van de komende dagen kunnen verwachten. 

Beste,

 

Ik heb 2 weken geleden mijn abonnement verlengd met toestel, direct daarna kreeg ik bericht dat het toestel niet op voorraad is.

Nu krijg ik gister bericht dat het toestel nog steeds niet op voorraad is.

Mijn abonnement verlenging gaat in op 12-05, en op de site zie ik dat het toestel nog wel even kan duren.

Mijn abonnement gaat al in voor ik het toestel ontvang, en moet ik dus al betalen voor een toestel dat ik nog niet heb ontvangen en ook niet duidelijk weet wanneer ik deze wel ga ontvangen.

Eerst stond er week 18/19, en zodra we in die week bevinden staat er ineens week 21.

Weer 3 weken verder, en wie weet hoeveel weken er nog volgen.

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Sylff! Ik begrijp heel goed dat je je nieuwe telefoon zo snel mogelijk in handen wilt hebben. De levertijd in het startbericht geeft aan wanneer de volgende levering telefoons binnenkomt. Als je telefoon daarbij zit is dat wanneer we die naar je uitleveren. Het lastige daaraan is dat ik je niet kan garanderen dat je telefoon bij die levering zit. Wel zorgen we ervoor dat we het toestel naar je sturen zodra we die binnen hebben. Je krijgt bericht zodra het zo ver is! 

Wat de kosten betreft, je betaalt alleen de prijs van het toestel. Zodra die is afbetaald stoppen de betalingen gelijk.🙂

Hai 

 

Weet iemand wanneer de iPhone 13 pro 128 sierra blue opvoorraad komt er staat week 19 en dat is deze week. Weet iemand of dat ook echt klopt 

 

Admin: verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @amsterdam-brigitte, ik kan je bevestigen dat deze week er weer een voorraad van de iPhone 13 Pro 128 in de kleur sierra blue binnenkomt. Ik verwacht dan ook dat je deze week jouw bestelde toestel gaat ontvangen. 

Wat zijn nu ongeveer de levertijden van de iPhone 13?
Ik heb gister de Pro in Forest Green besteld, maar kreeg in de avond bericht dat deze niet op voorraad is. 

Enige berichten die ik erover kan vinden, zijn levertijden vanaf de release afgelopen september.

Iemand enig idee met wat voor termijn ik nu ongeveer rekening moet houden? 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @iphone13forestgreen! In het startbericht staat per telefoon aangegeven wat de verwachte levertijd is. Deze wordt regelmatig bijgewerkt. Laat je weten of je daarmee voldoende informatie hebt?

Ik wacht nu al meer dan 2 weken op mijn iphone 13 mini omdat hij niet op voorraad is. Mijn huidige toestel is kapot vandaar dat ik ook een nieuwe besteld heb, wanneer kan ik mijn nieuwe telefoon verwachten? 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Luuk siemerink. Welkom op het KPN Forum. Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. In het startbericht lees je wat de verwachte levertijden zijn van een iPhone 13 Mini. Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Ik heb op 14 mei de iPhone 13 Blue 128GB besteld. Ik zie op het forum week 20 staan als verwachte levertijd. Klopt het nog steeds dat ik het toestel deze week kan verwachten?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Martijnvnassau, we hebben deze week een levering gehad maar als die van jou daar niet tussen zat komt hij hopelijk met de volgende levering mee. Die verwachten we in week 22.

Goedemorgen,

vorige week abonnement verlengt.

Deze zou zou dinsdag geleverd worden, elke dag veranderde de status naar de volgende dag. Uiteindelijk zou die zaterdag bezorgd worden en nu maandag heb ik nog niks.

Word eigenlijk een beetje van het kastje naar de muur gestuurd, klantenservice gebeld en die zegt dan moet u maar even contact opnemen met PostNL. Volgens mij moet KPN contact opnemen met PostNL of Ceva.

Uiteindelijk word er gezegd, dan moet u maar even afwachten of het nog bezorgd word.

Ik ben wel een beetje klaar met KPN op deze manier.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @SHarteveld, welkom op het forum. Deze bezorgstatus, is dat wat je ziet in onze bestelstatusomgeving, of in je PostNL omgeving?

Wat gek, de website zegt dat hij voorradig is!? Word ik hier nou bedonderd of niet? Heel veel gezeur gehad met KPN over deze mobiele aansluiting, denk je dat alles geregeld is krijg je een mailtje dat het toestel niet op voorraad is. Alleen de website zegt een dag later dit, wat is het nou?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @DataPunk. In het startbericht van dit topic kun je zien of jouw iPhone op voorraad is. Is dit niet het geval? Dan zie je meteen wanneer wij een nieuwe levering vanuit Apple verwachten. 

Zijn de toestellen ook los te koop/bestellen? 

Reputatie 7
Badge +15

@Gaittie De toestellen los bestellen gaat niet. 

Wel kun je in 1 van de KPN winkels het toestel los kopen.

Houd er wel rekening mee dat het toestel in de winkel los duurder kan zijn dan in combinatie met een abonnement.