iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 16 September 2021
  • 563 reacties
  • 41155 keer bekeken
iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties
Reputatie 7
Badge +20

Op zoek naar meer informatie over de iPhone 14 bij KPN? Lees dan hier verder.

Vanaf vrijdag 17 september om 14:00 uur pre-order je de nieuwe iPhone 13 bij KPN! Met verbeterde camera's, meer power en kraakheldere schermen is dit de beste iPhone ooit. Lees hier precies wat je over de levering van jouw iPhone kunt verwachten, en meer.

 


Specificaties iPhone 13
 

Benieuwd naar de details van alle modellen uit de iPhone 13-serie? Gebruik ons handige overzicht van alle iPhone 13 specificaties en kies jouw nieuwe iPhone!

  iPhone 13 Mini iPhone 13 iPhone 13 Pro iPhone 13 Pro Max
Camera (achterzijde) Wide en ultra-wide Wide en ultra-wide Wide, ultra-wide en telephoto Wide, ultra-wide en telephoto
Camera (voorzijde) 12MP 12MP 12MP 12MP
Display 5.4-inch Super Retina XDR 6.1-inch Super Retina XDR 6.1-inch Super Retina XDR 6.7-inch Super Retina XDR
Kleuren Moonlight, Starlight, Red, Blue, Pink Moonlight, Starlight, Red, Blue, Pink Gold, Silver, Graphite, Sierra Blue Gold, Silver, Graphite. Sierra Blue
Batterij 2406 mAh 3095 mAh 3095 mAh 4352 mAh
Processor A15 Bionic A15 Bionic A15 Bionic A15 Bionic
Opslagruimte 128GB, 256GB, 512GB 128GB, 256GB, 512GB 128GB, 256GB, 512GB, 1TB 128GB, 256GB, 512GB, 1TB
Geheugen 4GB 4GB 6GB 6GB

 

De nieuwste versie van Apple's besturingssysteem maakt jouw iPhone 13 nóg gebruiksvriendelijker. Denk aan verbeteringen voor Facetime, notificaties en nog veel meer. Benieuwd naar alle nieuwe mogelijkheden? Lees hier alles over de nieuwe iOS 15 update voor Apple iPhones.

 

Levertijd iPhone 13 bij KPN
 

De nieuwste iPhone is vanaf vrijdag 17 september 2021 14:00 uur te pre-orderen bij KPN. De normale verkoop en eerste levering van toestellen begint op vrijdag 24 september. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

Uitlevering in partijen

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 13 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen in partijen aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone's in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde iPhone ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. De ‘exotische’ kleuren worden vaak in lagere aantallen geleverd, waardoor de levertijd langer duurt.

We houden je op de hoogte

Na het plaatsen van jouw bestelling, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe iPhone 13 te leveren. Als de levering vertraging op loopt, krijg je van ons apart bericht hierover. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze natuurlijk direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail wanneer het zover is.

 

Veelgestelde vragen
 

Wat is de releasedatum van de iPhone 13?

De release datum van de nieuwe iPhone 13 was 14 september 2021. Wil jij de nieuwste iPhone als eerste in huis hebben? Pre-order hem dan vrijdag 17 september in onze shop. Want, als eerste besteld = als eerste in huis!

 

Waar kan ik de iPhone 13 bestellen?

De iPhone 13 pre-order je vanaf vrijdag 17 september gemakkelijk en snel in onze shop of in de verlengshop.

 

Kan ik met de iPhone 13 gebruik maken van 5G?

Ja, de iPhone 13 is geschikt voor 5G op het netwerk van KPN.

 

Wat is de prijs van de iPhone 13?

De iPhone 13 bestel je voor de beste prijs bij KPN. Stel jouw abonnement zelf samen en bestel jouw ideale iPhone 13 met abonnement in onze shop of in de verlengshop. Hier vind je ook de iPhone 13 prijs.

 

Waarom is het ene model iPhone 13 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 13 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone 13 in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. Een aantal toestellen zijn zeer populair waardoor de levertijd langer duurt.

 

Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een volgende levering van Apple ontvangen. In het overzicht hierboven vind je een geschatte levertijd. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je deze hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema. Omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd, is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan natuurlijk wel. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800 0402.

Let op: je bestelling komt hiermee wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

 

Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?

Nee, dit kan niet. Online besteld = thuisbezorgd. Zorg ervoor dat je het adres goed controleert!

 

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Jouw bestelling wordt geleverd op het bij ons bekende adres. Zorg er daarom voor dat je het adres goed controleert! Kies je voor de nieuwe iPhone 13 bij een verlenging? Controleer dan van tevoren jouw adres in MijnKPN. Het zou zonde zijn als jouw nieuwe toestel op een verkeerd adres bezorgd wordt.

 

Ik krijg bericht dat mijn iPhone is gereserveerd. Betekent dit dat ik hem op 24 september krijg?

De e-mail “Uw iPhone is gereserveerd” betekent alleen dat we jouw reservering goed hebben ontvangen. Of je jouw iPhone 13 op 24 september ontvangt is afhankelijk van de voorraad én jouw plaats in de wachtrij. Want, als eerste besteld = als eerste in huis. Je krijgt van ons een e-mail wanneer jouw iPhone jouw kant op komt. Houd in de tussentijd Mijn Bestelling in de gaten voor de actuele leververwachting.

 


563 reacties

In week 23 iPhone 13 Pro 128GB Graphite besteld, kreeg direct melding dat deze niet op voorraad is.  Verwachte levertijd in de tabel is week 23, het is nu week 24. kan ik er van uitgaan dat het deze week geleverd wordt? 

Reputatie 7
Badge +21

@NickP De verwachting is dat we deze week dit toestel weer geleverd krijgen. Ik verwacht inderdaad dat het toestel daarom deze week geleverd wordt.

Hi. I just moved to the Netherlands and I am planning to buy an iPhone 13 with you (one payment for device + mobile monthly subscription). My job requires a lot of traveling to Latin America, so I will have to use the device there as well. Is this phone unlocked for use with carriers in other countries? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Natalia R, it's possible that Apple places an EMEA lock on devices sold in the Netherlands, but I'm not sure if they do and there is no way we can figure this out. We do not place a region lock on devices, only the manufacturers do. Maybe check with Apple if they can inform you?

Ruim 2 weken geleden heb ik in de winkel een nieuw abonnement afgesloten en de IPhone 13 mini in Green besteld. De jonge man vertelde dat het twee weken zou duren… enig idee hoe lang ik nog niet wachten? (Bestel datum 4 juni).

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lotte09, als ik het zo goed zie kan die elk moment verstuurd gaan worden. Kan niet lang meer duren. Hou de bestelstatus goed in de gaten. 

Hi Bart! 
 

Bedankt voor je reactie. Denk je dat dit deze week nog gebeurd en moet ik tekenen voor dit pakketje, of kan het ook bij de buren worden afgegeven?

Ik hoor het graag!

Hallo. Ik heb op 3 april mijn iPhone 13 bleu 256 gb bestelt. Maar is er nou nog steeds niet. Kunnen jullie mij vertellen wanneer wel. Wordt het wachten nu wel een beetje zat. 

Reputatie 7
Badge +19

Medio juli verwachten we voorraad te ontvangen van Apple @Channieh1. Mooier kan ik het helaas niet maken. Ik raad je aan om de orderstatuspagina in de gaten te houden voor informatie: https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/

Het valt mij op dat KPN kennelijk erg slecht is in schatten. Ik heb mijn iPhone13Mini256GB Starlight op 24 mei besteld (dus ruim een maand geleden). Beloofde levering (toen) begin juni. Geen probleem want het was een verjaardagscadeau voor 23 juni, dus ruim op tijd. Echter … half juni niets. De verwachte levering was intussen eind juni geworden. Misschien net op tijd? Nee hoor. Als "cadeau” iPhone uitgeprint. Leuk hoor: denk je een mooi en duur cadeau te geven. Diverse keren gebeld, zoals hiervoor ook al gezegd : “Ja meneer wij vinden het ook vervelend maar kunnen er ook niets aan doen". Dat snap ik ook wel, MAAR BELOOF HET DAN NIET. Als ik dat van te voren geweten had, dan had ik hem wel bij Belsimpel (€829) of Amazon (€849) of Mediamarkt (€869) besteld, levering zelfde dag of binnen 2 dagen. Die €30-€70 extra was het me meer dan waard geweest.

En als ik dan de aankoop bon lees: “U hebt 2 jaar garantie op uw toestel vanaf de aankoopdatum.” Dat was 24 mei. De eerste maand garantie is dus al voorbij zonder dat ik het toestel heb aangeraakt.

Tijdens het bestellen werd gemeld half augustus. Na bestellen mailtje met levertijd onbekend. Zucht. Tig shops met voorraad, maar KPN krijgt haar voorraadbeheer maar niet op orde kennelijk.

Badge

ik heb een IPhone 13 besteld met de gratis homecom, maar er staat dat hij niet op vooraad is. maar op de site werd daar niks over gezegd. Wanneer kan ik hem verwachten ? 

Reputatie 7
Badge +19

Om welke type iPhone 13 gaat het? @Mila1609 

Badge

Om welke type iPhone 13 gaat het? @Mila1609 

om de iPhone 13 5G 128GB, Midnight.

Reputatie 7
Badge +19

Om welke type iPhone 13 gaat het? @Mila1609 

om de iPhone 13 5G 128GB, Midnight.

Wij krijgen als het goed is weer voorraad morgen 30-07-2022 en dan is het toestel ook weer leverbaar. 

En de iphone 13 128GB RED?

Reputatie 7

En de iphone 13 128GB RED?

Dat model wordt in week 33 weer verwacht @Fanman.

Badge

er staat dat de gegevens zijn goedgekeurd en dat de bestelling word klaar gemaakt voor verzending, hoelang kan dit ongeveer duren, ivm dat ik over een paar dagen op vakantie ga

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Mila1609! Zodra je toestel klaarligt krijg je deze met een paar werkdagen binnen. Je krijgt van ons een track & trace code per e-mail. Daarmee zie je de precieze datum en tijd. Heb je deze al ontvangen? 

Ook kan je alles volgen via mijnbestelling

Badge

Hi @Mila1609! Zodra je toestel klaarligt krijg je deze met een paar werkdagen binnen. Je krijgt van ons een track & trace code per e-mail. Daarmee zie je de precieze datum en tijd. Heb je deze al ontvangen? 

Ook kan je alles volgen via mijnbestelling

nee ik heb geen track en trace code gekregen, er stond in mijn bestelling dat ze de bestelling klaarmaakten voor verzending

Hoi!

Mijn vriendin heeft van de week de iPhone 13 Pro Max 128GB Sierrie Blue besteld. Tijdens de bestelling stond er dat deze begin augustus weer verwacht wordt.

Is het bekend wanneer begin augustus deze ongeveer leverbaar is?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +30

We krijgen deze en volgende week nieuwe batches van dit model binnen, @SanderGerritsen94. Ik kan niet zeggen in welke batch haar telefoon dan zit, maar dan zal ze deze of volgende week bericht krijgen :)

Hallo, vorige week Iphone 13 pro Max 256gb graphite besteld, levertermijn zou mid augustus zijn. Nu zie ik dat levertermijn onbekend is..

Kan ik het nog steeds mid augustus verwachten?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +21

@DannyvdL De levertijd van de Iphone 13 pro Max 256gb graphite is vooralsnog onbekend, dus ik durf daar bijna geen antwoord op te geven. Maar onze verwachting is dat we in week 33 of 34 dit toestel weer kunnen uitleveren. 

Goeden avond. Ik heb op 15 juli j.l. mijn Apple iPhone 13 Pro Max 5G 128GB, Graphite via de site bestelt. Zou de volgende dag geleverd worden. We zitten nu op 22 augustus en nog steeds niks binnen. Nog steeds niet op voorraad wordt er aangegeven en bij opnieuw nu bestellen via de site staat er bij dit toestel “onbekend”. Ben zeer benieuwd wanneer mijn bestelling afgehandeld gaat worden. Indien dit nog veel langer gaat duren zou ik graag de bestelling annuleren. Graag reactie.

Reageer