Beantwoord

Kan wisselgesprek op iPhone 12 mini niet activeren

  • 6 January 2022
  • 9 reacties
  • 67 keer bekeken

Goedendag,

op mijn iPhone 12 mini krijg ik wisselgesprek maar niet aan. Het lukt niet via de standaard iPhone instellingen en ook code *43# helpt niet. Als ik *#43# gebruik geeft ie aan dat alleen stem wisselgesprek ingeschakeld is. 
 

Ook vergeleken met de iPhone 11 van mijn man en alle instellingen staan gelijk. Behalve dat netwerk bij de iPhone 11 op WiFi call staat en bij de 12 niet. 
 

Kan het ook aan de simkaart liggen?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 14 January 2022, 17:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hoi @Mo_Six . Welkom op het forum.

Heb je ook de mogelijkheid om de iphone op vowifi te zetten? Hier staat uitgelegd hoe je dat instelt:

https://support.apple.com/nl-nl/HT203032

Ja die mogelijkheid is er wel op het toestel ik zie alleen bij de netwerk selectie dan geen kpn wificall staan. Dit is bij een ander toestel met kpn wel zo

@Mo_Six : Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Ik wil graag even meekijken. Vul je ook het mobiele nummer in, waar het om gaat?

Hoi Erwin, profiel is aangepast ik hoor graag van je 

Hmm. VoLTE staat gewoon aan. Hoe lang heb jij die SIM kaart (ongeveer) in gebruik? Is die nog van de Telfort periode?

Jazeker daar staat nog een Telfort logo op. Trouwe klant 😜

Hmm. VoLTE staat gewoon aan. Hoe lang heb jij die SIM kaart (ongeveer) in gebruik? Is die nog van de Telfort periode?

 

Jazeker daar staat nog een Telfort logo op. Trouwe klant 😜

 

@Mo_Six : Ik vermoed dat het daar misgaat. Ik heb een nieuwe SIM opgestuurd. Laat je weten of het daar wel mee lukt?

Top nu werkt het weer!

Super! :-)