Beantwoord

Kom niet in toestel, ik weet de code niet en de vingerafdruk is verdwenen

  • 20 June 2022
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

hoe kom je het toestel binnen als je de code niet weet en de ingestelde vingerafdruk is ook verdwenen

 

icon

Beste antwoord door Dicksooo 23 June 2022, 13:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Daar kom je niet meer normaal in anders zou elke dief er ook zo in kunnen.

Waarom weet je de code niet, je moet die normaal eens in de zoveel tijd sowieso gebruiken om hem te unlocken en ook altijd invoeren na opstarten van de telefoon.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @BROMI,  indien je de pincode niet meer weet, kun je de pukcode via de KPN website opvragen. 

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @BROMI,  indien je de pincode niet meer weet, kun je de pukcode via de KPN website opvragen. 

Dat is de code van de simkaart. Ik vermoed dat het bij @BROMI gaat om de inlogcode van het toestel zelf. Daar is de PUK geen oplossing voor.

Reputatie 5
Badge +2

Enige resterende mogelijkheid is het toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen (waarbij uiteraard alle gegevens gewist worden), je zou daarna een eventuele backup terug kunnen zetten.