Beantwoord

Levering van tablet al 12 keer geannuleerd

  • 5 January 2022
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik heb nog nooit zulke slechte service gehad als bij KPN ben al 15 jaar klant ben al vanaf 11-11-2021 bezig om een tablet voor me dochtertje van 6 jaar oud normaal bezorg te krijgen de bezorging is al 12 x geannuleerd 100 x gebeld met KPN elke medewerker verteld mij iets anders kpn weet niet eens wie de bezorging doet of wat de bezorg bedrijf voor regels hun nemen heb 150neuro betaald voor draadloze onozele niet werkende stekers nu weer 60 euro voor wifi versterkers een telefoon v Motorola niet vastloopt geen winkel die nog een product verkoopt na diefstal is het antwoord v kpn kon niet kan bellen met de door hun uit gekozen bezorg koeriers geen naam of bestel nummer te vinden na afwijzing kpn is echt niet aan te raden

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 9 January 2022, 21:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

….. en haal adem! Dat is een lange zin, @Biancareede! Wat balen dat je bestelling nog niet afgeleverd is en dat het zo moeizaam gaat om duidelijkheid over de status en bezorging te krijgen: jammer! :frowning2:

De status van een bestelling kun je volgen via jouw persoonlijke bestelomgeving, daar kun je ook de contactgegevens vinden van de bezorgdienst:
 










Ik wil graag voor je nakijken of ik er duidelijkheid over kan geven: je klantgegevens zijn dan handig! Wil jij jouw klantgegevens invullen in jouw Forum profiel? Graag het bestelnummer, postcode en huisnummer en eventueel het klantnummer. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

*Admin: toevoeging link persoonlijke bestelomgeving en contactgegevens bezorgdienst

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!