Beantwoord

pre order actie Samsung 22+ hoe kan ik de gratis Samsung watch 4 aanvragen

  • 28 March 2022
  • 39 reacties
  • 1076 keer bekeken

Reputatie 1

In de aanbieding om de Samsung S22+ te bestellen stond dat bij de telefoon je een gratis Samsung Watch 4 en Buds Pro kon aanvragen. De Buds heb ik kunnen aanvragen echter de link naar de Watch 4 kan ik niet vinden. Ik begreep dat ik deze gemaild krijg echter heb ik nog geen link.

Kunnen jullie me de link sturen?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 31 March 2022, 12:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

39 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Kimor, welkom op ons forum! Ik kan zo snel niets vinden over een korting met de watch. Waar heb je dit staan? De buds kon je inderdaad aanvragen via de samsung website Galaxy Buds Pro Black bij (pre-)order van de Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 1

Hoi Thomas,

 

excuses voor mijn late reactie. Helaas is mijn vraag nog niet beantwoord. Ik wordt door KPN naar Samsung verwezen en andersom van Samsung naar KPN. Kastje muur verhaal. Ik zou graag toch gebruik maken van de aanbieding uit de mail. Dus als jij mij daarbij kan helpen graag.

 

Groet,

Kitty

 

PS Ik heb ook contact gehad met collega's van de customer care afdeling. Mijn laatste mail blijft helaas nog onbeantwoord.

Reputatie 7
Badge +20

Ik kijk graag even met je mee in onze systemen.

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Hoe/waar heb je dit toestel besteld met deze actie?

Reputatie 1

Hoi Thomas,

ik heb het profiel ingevuld. Ik heb nav een mail van KPN waarin de actie stond de Samsung s22+ besteld via jullie site. Ik heb een schermprint van het betreffende stuk uit

de mail als bijlage bijgevoegd. Ik hoop dat jij me verder kan helpen. Alvast dank.

 

Gr

Kitty

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben het aan het uitzoeken met collega's. Zodra ik meer weet kom ik hierop terug!

Ik heb hetzelfde aan de hand, paar keer na kpn gebeld en die verwijzen mij naar samsung. En die andersom naar KPN

Je hebt toch de buds gekregen zeggen ze.

Reputatie 1

Wat vervelend Gerard. Ik heb niet eens de buds gekregen. Hoop dat ik ze nog krijg.

buds heb ik vorige week pas gekregen, werken wel fijn.

gisteren nog een hele discussie met samsung via whatsapp. Ze konden niks vinden over de gratis smartwatch.

Gisteravond om 23 uur kreeg ik een smsje dat er een pakketje voor mij bestemd was.

Vanmiddag om 2 uur een doosje met een samsung smartwatch erin.

Dus het klopt uiteindelijk wel.

Reputatie 7
Badge +20

Even een tussentijdse update @Kimor, mijn collega's zijn het nog aan het uitzoeken. Ik houd je op de hoogte!
De buds had je al wel aangevraagd via de samsungpagina toch?

Reputatie 1

Dank voor de update Thomas. Ik had de Buds idd al aangevraagd kreeg van de week bericht dat ik ze binnen nu en 9 weken ontvang. heb ook bij Samsung geprobeerd de Watch aan te vragen echter kreeg ik terug dat dat niet kon omdat er volgens hun geen actie was.

Reputatie 7
Badge +20

Nou daar ben ik weer @Kimor 😊. Mijn collega heeft navraag gedaan bij Samsung. “Hij is goedgekeurd en komt zsm jouw kant op” is het antwoord.

Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten maar hij komt er in ieder geval aan!

Reputatie 1

Dank @Thomas Ik heb de bevestiging gekregen van Samsung dat de buds zijn verstuurd dank. Begrijp ik het goed dat ik ook een watch krijg? Mag ik dan ook de kleur uitzoeken?

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er vanuit dat jij hem net als @gerardweert gewoon thuis krijgt binnen een paar dagen! Hoe het met de kleur zit weet ik niet precies eerlijk gezegd. Ik denk niet dat je daarin kon kiezen.

Reputatie 1

Dank voor je hulp @Thomas. Ik wacht af.

Begrijp ik hieruit dat als je de Buds besteld de Watch automatisch ook wordt bezorgd? Ik heb de mail ook gehad en al 3x met KPN aan de lijn gehangen. Je wordt echt van het kastje naar de muur gestuurd. 

Reputatie 1

@Chloë.2601 wat vervelend. Ik heb ondertussen de buds ontvangen echter de watch nog niet @Thomas . Ook geen bericht dat hij onderweg is. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er nog even achteraan!

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben nog voor jullie bezig maar het gaat helaas even niet zo snel. Hebben jullie hier ondertussen nog iets over gehoord @Kimor en @Chloë.2601?

Reputatie 1

@Thomas dank voor je bericht. Ik heb helaas nog niks gehoord.

Reputatie 7
Badge +20

Hmm 🤔 duidelijk, ik kom hier op terug! 

@Thomas ik heb ook nog niks gehoord. Ik heb ook nog geen bericht ontvangen over de buds. Kan jij hier ook naar kijken?

Reputatie 7
Badge +20

@Chloë.2601 je had de buds al wel aangevraagd toch? via deze pagina
Die moet sowieso wel goed komen maar daar gaat dan even  overheen.

Ik kan mijn collega ook vragen even te kijken hoe het zit met jouw aanvraag. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@Thomas vandaag de melding gekregen dat de aanvraag van de Buds is goedgekeurd. Dan nu alleen nog het probleem met de Watch. Even voor de duidelijkheid nog de mail die ik heb ontvangen hieronder waarbij de aanbieding voor de Watch staat. Ik kan deze echter op geen mogelijke manier aanvragen. Heb jij hier al meer informatie over?