Beantwoord

pre order actie Samsung 22+ hoe kan ik de gratis Samsung watch 4 aanvragen

  • 28 March 2022
  • 39 reacties
  • 1077 keer bekeken

Reputatie 1

In de aanbieding om de Samsung S22+ te bestellen stond dat bij de telefoon je een gratis Samsung Watch 4 en Buds Pro kon aanvragen. De Buds heb ik kunnen aanvragen echter de link naar de Watch 4 kan ik niet vinden. Ik begreep dat ik deze gemaild krijg echter heb ik nog geen link.

Kunnen jullie me de link sturen?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 31 March 2022, 12:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

39 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ah dat is in ieder geval al weer iets @Chloë.2601! Ik heb helaas nog geen succes met het achterhalen van de inhoudelijke informatie van deze actie maar ik kan wel het verzoek even bij mijn collega neer leggen om jouw aanvraag ook te laten controleren maar daarvoor heb ik nog wel wat gegevens van je nodig.

Reputatie 1

Hmm 🤔 duidelijk, ik kom hier op terug! 

@Thomas heb je toevallig een update over de status? Dank :-)

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Kimor, ik heb mijn collega gisteren nog even aan de mouw getrokken. Hij ging er eigenlijk vanuit dat de oplospartij hem inmiddels al wel bezorgd zou hebben maar niet dus. Hij is er nu weer achteraan. 

Reputatie 1

Hoi @Kimor, ik heb mijn collega gisteren nog even aan de mouw getrokken. Hij ging er eigenlijk vanuit dat de oplospartij hem inmiddels al wel bezorgd zou hebben maar niet dus. Hij is er nu weer achteraan. 

Dank @Thomas zodra ik hem ontvangen hem laat ik het je weten

Reputatie 1

Hoi @Kimor, ik heb mijn collega gisteren nog even aan de mouw getrokken. Hij ging er eigenlijk vanuit dat de oplospartij hem inmiddels al wel bezorgd zou hebben maar niet dus. Hij is er nu weer achteraan. 

Dank @Thomas zodra ik hem ontvangen hem laat ik het je weten

@Thomas dank voor je hulp. Ik heb de watch ontvangen 😍

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Kimor, ik was even met vakantie maar fijn! Bedankt voor je terugkoppeling!

Badge

Hi @Kimor,

 

Ik had mijn s22 ultra ook besteld tijdens de actie. Echter ging ik er van uit dat de aanvaard gepaard ging met de buds pro. Kan jij mij hierbij helpen?

 

Groet, Bernardo

Reputatie 1

@Bernardo Scholten ik kan je niet helpen. Ben ook een klant van KPN @Thomas wellicht wel.

Reputatie 7
Badge +20

Ik kijk graag even mee @Bernardo Scholten. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Badge

Ik kijk graag even mee @Bernardo Scholten. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Dank. De gegevens zijn ingevuld!

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Bernardo Scholten, ik heb mijn collega's gemaild, zodra ik reactie heb hoor je van me!

Reputatie 7
Badge +20

@Bernardo Scholten, ik krijg de vraag of je de buds en het horloge wel aangevraagd hebt via de links die je destijds gekregen hebt.

Badge

@Bernardo Scholten, ik krijg de vraag of je de buds en het horloge wel aangevraagd hebt via de links die je destijds gekregen hebt.

HI Thomas, bedankt voor je antwoord. Ik heb de Buds via de link aangevraagd. Echter, was ik in de veronderstelling dat beide producten werden aangevraagd. De Buds heb ik immers binnen, maar de horloge helaas niet.

Reputatie 7
Badge +20

ah okay, ik ga er achteraan!