Vraag

Snel Pakker actie is helemaal geen actie

  • 25 May 2022
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Momenteel is er een Snel Pakker actie:

Bestel tussen 23 mei en 12 juni 23.59 uur de Samsung Galaxy S22 en krijg €72,- korting op je toestel (de korting is meeberekend in de toestelprijs).

Echter je krijgt helemaal geen €72,- korting op de S22. De prijs van de Samsung S22 256gb is nog steeds €696. Ik houd de prijs al een tijdje in de gaten, deze is al een paar weken €696. Vreemd dus…ze beweren actiekorting te geven maar de prijs is nog steeds hetzelfde.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @JohnMD, welkom! Goed gezien! Ik heb het nagevraagd en het zit als volgt: de korting die aangegeven wordt, is ten opzichte van de adviesprijs die Samsung bij de introductie van het toestel heeft gepresenteerd. Dat was €768,-. Zo kom je op die 72 euro korting! 😄

 

Hallo,

dat is dus de grootste onzin, zo kan ik ook korting acties maken. Het gaat erom dat de prijs al voor de actie €696 was. Dat was zonder deze zogenaamde snel pakker korting. Nu met deze actie korting is de prijs nog steeds €696. Dit is misleidend, er is helemaal geen korting. Zo kan je wel meer acties maken, er is altijd wel een adviesprijs. Deze gebruik je zogenaamd als de verkoopprijs (adviesprijzen worden nooit als daadwerkelijke verkoop prijzen gebruikt), hier geef je korting op en hopla “wat geven we toch weer veel korting weg”.

Het gaat mij er nogmaals om dat je niet moet zeggen dat je actie korting geeft terwijl de prijs gelijk blijft.