Beantwoord

Speaker iphone 8 plus kraakt

  • 28 April 2019
  • 8 reacties
  • 2770 keer bekeken

Hallo , de bovenste speaker van mijn Iphone 8plus kraakt heel erg. Ik denk dat speaker gesprongen is. Kan dat gemaakt worden en nog tips waar en hoe?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door wjb 28 April 2019, 18:17

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Branco_reelande

Wat vervelend dat je problemen ervaart met je iPhone 8 Plus, hoe heb je deze telefoon in bezit?
  • Bij een abonnement van KPN
  • Los gekocht toestel (Sim-Only abonnement van KPN)
Misschien dat ik je dan verder kan helpen, en hoe oud is je iPhone? Heb je er nog garantie op? Zo ja, dan moet je met de iPhone terug waar je hem gekocht hebt.
Reputatie 7
... en hoe oud is je iPhone? Heb je er nog garantie op?
Op elke iPhone 8 Plus zit nog garantie immers je hebt in Europa recht op minimaal 2 jaar garantie en geen enkele iPhone 8 Plus heeft die leeftijd bereikt aangezien de iPhone 8 Plus op 22 september 2017 geïntroduceerd werd. 😉
Nederlands wetgeving gaat nog een stapje verder en zegt dat je recht op garantie hebt zo lang je redelijkerwijs zou mogen verwachten dat het apparaat bij normaal gebruik mee zou moeten kunnen gaan.
Reputatie 7
Badge +22
Op elke iPhone 8 Plus zit nog garantie immers je hebt in Europa recht op minimaal 2 jaar garantie en geen enkele iPhone 8 Plus heeft die leeftijd bereikt aangezien de iPhone 8 op 22 spetember 2017 geïntroduceerd werd. 😉

Nederlands wetgeving gaat nog een stapje verder en zegt dat je recht op garantie hebt zo lang je redelijkerwijs zou mogen verwachten dat het apparaat bij normaal gebruik mee zou moeten kunnen gaan.

Dat zou dus inhouden dat je er nog garantie op je iPhone 8+ hebt @Branco_reelande
Heey , ja ik heb mijn telefoon via een abbonement van KPN zelf gewoon. Hoe gaat die garantie in zijn werking dan?
Reputatie 7
Badge +22
Heey , ja ik heb mijn telefoon via een abbonement van KPN zelf gewoon. Hoe gaat die garantie in zijn werking dan?
Heb je deze telefoon gehaald bij een KPN winkel in jou buurt? In ieder geval zou je het bij de KPN winkel het kunnen proberen. Want bij iedere KPN winkel kunnen ze zien aan hand van je postcode en huisnummer + 06-nummer wanneer je de iPhone 8+ bij je abonnement hebt genomen.

Heey , ja ik heb mijn telefoon via een abbonement van KPN zelf gewoon. Hoe gaat die garantie in zijn werking dan?Heb je deze telefoon gehaald bij een KPN winkel in jou buurt? In ieder geval zou je het bij de KPN winkel het kunnen proberen. Want bij iedere KPN winkel kunnen ze zien aan hand van je postcode en huisnummer + 06-nummer wanneer je de iPhone 8+ bij je abonnement hebt genomen. Uhmm , gewoon bij verlenging contract via de kpn site besteld. Er zit inderdaad wel een kpn winkel hier in de stad.
Reputatie 7
Je zult met jouw iPhone naar de KPN winkel moeten gaan en hem daar ter reparatie aanbieden.
Let op: Ga nog niet naar een Apple store, eerst moet je KPN in de gelegenheid stellen om de telefoon onder garantie te repareren. Dit is puur om juridisch sterk te staan mocht alles niet naar tevredenheid verholpen worden.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Branco_reelande, Ik lees dat je al bent voorzien van goede informatie. Weet je voor nu voldoende? Mocht je n.a.v. je reparatie vragen hebben, dan kun je ze hier ook stellen!

Reageer