Beantwoord

Toestel niet op voorraad maar wel te koop op de site

  • 20 June 2022
  • 4 reacties
  • 216 keer bekeken

Reputatie 1

waarom staat op de KPN-site niets vermeld over het niet aanwezig zijn van de iphone 11 en laat KPN je eerst de somma van 192 euro betalen als je je abonnement  verlengt en de bestelling afmaken om dan na 10 minuten een smsje sturen, niet eens een mail, om aan te geven dat het toestel niet voorradig is en dat ze niet weten wanneer deze wel voorradig is. Wat zijn dat voor een praktijken riekt naar oplichting. Dit soort malversaties ben ik niet gewent van KPN waar ik zelfs 40 jaar met plezier heb gewerkt bij diverse onderdelen met klantenkontakt.

icon

Beste antwoord door JvdG 23 June 2022, 12:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 1

ik vind het naar oplichting ruiken dat je zomaar iets via je site kan verkopen en laten betalen zonder dat je het onderwerp voorradig hebt en weet of je het nog wel op voorraad krijgt moet niet mogen.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @JvdG, wat gek dit! Het kan voorkomen dat een toestel wat te lang online staat: dan wordt deze nog een aantal keren verkocht, voordat we ‘doorhebben’ dat de voorraad op is. Maar in principe is dat wat we online aanbieden gewoon leverbaar. Welk type iPhone 11 heb jij besteld? Momenteel verwachten we de iPhone 11 64GB White en Yellow en de 128 Black in de aankomende weken. De rest zou op voorraad moeten zijn. 

Reputatie 1

Beste Marcia

 

Na enig gebel en contact met 0800-0402 is alles geregeld alleen in de winkels is nog geen voorraad

maar wel weer one line . Ik heb inmiddels mijn bestelling binnen.

Er ging veel meer mis op de site van kpn ingelogt bij mijnkpn de link gekozen voor verlengen maar wat bleek later dat deze link niet goed werkte en mij een nieuw abonnemend deed invullen en geen verlenging wat de bedoeling was. Nu bij de XL winkel Laag Graven Nieuwegein alles geregeld  en heelsnel mijn juiste bestelling gekregen vandaag.

groet Johan

Reputatie 7
Badge +30

Jammer om te lezen dat je er toch best wat gedoe van hebt gehad! Fijn dat het nu opgelost is. Veel plezier van je iPhone!