Beantwoord

Wanneer gaat e-sim van KPN de Apple Watch 4G ondersteunen?

  • 19 January 2022
  • 21 reacties
  • 1935 keer bekeken

Wordt het niet eens tijd voor KPN om de e sim voor de Apple Watch 4 G te gaan ondersteunen? 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 31 October 2022, 11:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @apple Freek ,

In de FAQ op de website staat: KPN mobiele abonnementen en e-sim:

Is e-sim ook geschikt voor Apple Watch?
‘KPN biedt nog geen ondersteuning voor Apple Watch via e-sim. Ook andere smartwatches worden nog niet ondersteund.’

KPN heeft wel bekend gemaakt dat ze van plan zijn om de e-sim voor de Apple Watch series 7 te gaan ondersteunen. Helaas is het nog niet bekend wanneer dat precies gaat gebeuren. Zodra er meer informatie is, wordt het op het forum en de website van KPN bekend gemaakt. 

T-mobile kan dit al wel….in Nederland

Reputatie 3

Inderdaad wanneer

Reputatie 1

Weer een kwartaal verder....

Onlangs heb ik een Apple watch series gekocht. Tot mijn schrik ondersteunt KPN dit horloge niet. En ik heb alles via KPN lopen!!! Ik overweeg nu serieus om naar een andere provider over te stappen. Wat is dit voor merkwaardig gedoe!

Maria het is vandaag aangekondigd dat kpn het gaat ondersteunen

Reputatie 7
Badge +20

Klopt! We gaan binnenkort de Apple Watch Cellular ondersteunen, houdt deze  de ‘multisim’ pagina in de gaten voor meer informatie 🙂

 

Reputatie 1

Klopt! We gaan binnenkort de Apple Watch Cellular ondersteunen, houdt deze  de ‘multisim’ pagina in de gaten voor meer informatie 🙂

 

Ook Samsung Galaxy Watch?

Reputatie 7
Badge +20

Er is niets bekend over het ondersteunen van andere watches, dit is voorlopig dit de enige die ondersteund gaat worden @Bruins30 

 

Reputatie 1

Er is niets bekend over het ondersteunen van andere watches, dit is voorlopig dit de enige die ondersteund gaat worden @Bruins30 

 

Goed dat er een multi-sim oplossing komt. Alleen slecht dat deze dus beperkt is tot iPhone only en je er dus met een Android telefoon helemaal niets aan hebt. Doe het in 1x goed. Als jullie grootste concurrent beide kan ondersteunen, zorg er dan voor minimaal gelijk te zijn aan de competitie.

Reputatie 7

Er is niets bekend over het ondersteunen van andere watches, dit is voorlopig dit de enige die ondersteund gaat worden @Bruins30 

Dat vind ik wel heel slecht, waarom de Apple Watch wel en de Samsung Galaxy Watch niet.

Reputatie 6
Badge +2

Er is niets bekend over het ondersteunen van andere watches, dit is voorlopig dit de enige die ondersteund gaat worden @Bruins30 

Dat vind ik wel heel slecht, waarom de Apple Watch wel en de Samsung Galaxy Watch niet.

Dat ik je eigen argumenten eens tegen je kan gebruiken wjb, dat doet me stiekem wel plezier. Maar goed, waarom zou KPN een product met een klein marktaandeel gaan ondersteunen? Zoals jij altijd meent te moeten melden bij enig onderwerp over de Apple TV. 

 

Niet dat het mij persoonlijk wat uitmaakt, aan mijn pols geen Samsung, maar dat wil niet zeggen dat ik niet iedereen gun wat hij/zij wenst.

Reputatie 7

Niet dat het mij persoonlijk wat uitmaakt, aan mijn pols geen Samsung, maar dat wil niet zeggen dat ik niet iedereen gun wat hij/zij wenst.

Het maakt mij ook niets uit hoor want aan mijn pols geen smart-watch.

Ik ben echter wel van mening dat je als provider kiest voor één van de onderstaande opties en niet voor één specifiek merk.

  • Geen ondersteuning van smart watches.
  • Ondersteuning van alle smart watches die voldoen het GSMA Counsumer Model.
  • Ondersteuning van alle smart watches.
Reputatie 6
Badge +2

Niet dat het mij persoonlijk wat uitmaakt, aan mijn pols geen Samsung, maar dat wil niet zeggen dat ik niet iedereen gun wat hij/zij wenst.

Het maakt mij ook niets uit hoor want aan mijn pols geen smart-watch.

Ik ben echter wel van mening dat je als provider kiest voor één van de onderstaande opties en niet voor één specifiek merk.

  • Geen ondersteuning van smart watches.
  • Ondersteuning van alle smart watches die voldoen het GSMA Counsumer Model.
  • Ondersteuning van alle smart watches.

Zoals ik ook van mening ben dat je ondersteuning biedt voor alle smart TV-platformen, of dat nu een set-top box betreft of een daadwerkelijke TV, en of het Android of tvOS is.

 

Maar KPN kiest er dus duidelijk voor niet alles te ondersteunen. Ze zullen ongetwijfeld ook t.z.t. met ondersteuning voor de Samsung watches, en andere merken, komen, maar ondersteuning voor een Apple product levert per definitie de meest publiciteit op.

Maar waarom zit of blijf je dan bij KPN, @reinventor? Daar ben ik dan benieuwd naar.

Reputatie 6
Badge +2

Maar waarom zit of blijf je dan bij KPN, @reinventor? Daar ben ik dan benieuwd naar.

Omdat ik NOOIT een storing heb op mijn glasvezel van KPN en ik zelfstandige ben en afhankelijk ben van een stabiele verbinding. Derhalve huiverig om over te stappen. 

Reputatie 6
Badge +6

Er is niets bekend over het ondersteunen van andere watches, dit is voorlopig dit de enige die ondersteund gaat worden @Bruins30 

 

Goed dat er een multi-sim oplossing komt. Alleen slecht dat deze dus beperkt is tot iPhone only en je er dus met een Android telefoon helemaal niets aan hebt. Doe het in 1x goed. Als jullie grootste concurrent beide kan ondersteunen, zorg er dan voor minimaal gelijk te zijn aan de competitie.


Ik kan me herinneren dat er ook niet meteen multisim ondersteuning was voor Samsung toen T-Mobile dit aankondigde (voor de Apple Watch). Volgens mij is die multisim voor Samsung pas sinds kort. Dat er eerst voor Apple wordt gekozen is waarschijnlijk dat Apple een groter marktaandeel hebt in Smartwatches. 

Daarbij zien we ook hier op het forum meer topics over vragen om ondersteuning voor de Apple Watch dan voor de Samsung Watch.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo allen, ik heb de discussie over de iTV app even verwijderd, interessant gesprek maar dit hoort niet thuis in dit topic over de Apple Watch 🙂

Reputatie 7
Badge +19

Het is er dan eindelijk:

Multisim bij KPN | KPN Community

Helaas maar ten dele waar, multisim is nog (steeds) niet verkrijgbaar als je een zakelijk KPN abonnement hebt. Je zou zeggen waarom niet? Zou graag willen weten waarom niet en wanneer komt dat er nu wel?

Reputatie 7
Badge +20

Helaas maar ten dele waar, multisim is nog (steeds) niet verkrijgbaar als je een zakelijk KPN abonnement hebt. Je zou zeggen waarom niet? Zou graag willen weten waarom niet en wanneer komt dat er nu wel?

Multisim bij KPN is beschikbaar voor onze particuliere en Kleinzakelijke abonnementen, niet bij andere zakelijke abonnementen. Waarom dat niet zo is en wanneer dat gaat veranderen, daar kan ik je niet echt wat over vertellen omdat dit het forum voor consumentenklanten is. Denk dat  je dit het beste kunt voorleggen bij KPN Zakelijk: 0800 0403 of op KPN Zakelijk Forum!
​​​​​​