Beantwoord

Wanneer gaat KPN de Apple watch cellular modellen aanbieden?

  • 22 October 2021
  • 118 reacties
  • 7284 keer bekeken

Reputatie 2

T-mobile heeft vandaag aangekondigd dat per 29 oktober de bestelling kan worden geplaatst voor de Apple Watch 7 cellular modellen. Wanneer volgt KPN?!

icon

Beste antwoord door Mr. S. 7 November 2022, 16:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

118 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Ik vind vijf euro per maand extra betalen echt bezopen. Je betaalt al dik voor de bundel. 

Goed bezig KPN!

T-Mobile heeft er een nieuwe klant bij.

Hoe teleurstellend kan het zijn ook, als eerste bij RTL bekend maken dat je Apple Watch 4G gaat ondersteunen en dan totaal niets meer laten weten terwijl T-Mobile je gewoon in je hemd zet. Wie verzint zo'n domme strategie?

Reputatie 5
Badge +3

Als je iets later bekend maakt zegt dat niets over de introductie datum. Wacht rustig effe ..

Als je iets later bekend maakt zegt dat niets over de introductie datum. Wacht rustig effe ..

Ik snap gewoon de tactiek niet, KPN zegt eigenlijk nooit iets. Dan ineens komen ze bij RTL met het nieuws dat KPN mee doet. Dan denk ik, mooi, KPN zit er bovenop. Vervolgens horen we dan niets meer, terwijl de concurrent gewoon enthousiast uitpakt en mij lekker maakt met concrete uitspraken.

En dan is het eindelijk zover en dan horen we nog steeds niks van KPN. Het zijn juist mensen als ik die nu die Watch gaan bestellen inclusief abonnement. Als ik niet weet wat KPN gaat doen, moet ik dan wachten? Had dan helemaal niks gezegd. Dit is gewoon een teleurstelling op deze manier. Marketing technisch is het gewoon onbegrijpelijk. 

Als KPN nou zegt van binnen deze tijd ondersteunen we het of post ‘iets’ om aan te geven dat je ermee bezig bent, dan kan ik daar nog iets mee, snap je.

Reputatie 5
Badge +3

Dat gaat KPN heus wel doen. Misschien wil KPN eerst kijken hoe de concurrentie het in de markt zet om het vervolgens aantrekkelijker in de markt te zetten bij KPN.

 

Er zal best een reden zijn die misschien ten goede komt aan de klanten van KPN.

Reputatie 7
Badge +20

Zodra de Apple Watch er is, gaan we hem ook verkopen. Uiteraard willen we de Watch ook in de toekomst gaan ondersteunen via E-sim. Deze biedt KPN al aan voor de iPhone maar nog niet voor de wearables. Daar werken we op dit moment aan. Over het wanneer en de kosten, kunnen we nu helaas nog niets bekend maken.

Reputatie 2

Maar Bart, een week voor introductie van de Watch kan ik me niet voorstellen dat nog niet bekend is wanneer KPN de e-sim daarvoor zal gaan ondersteunen en wat het eventueel gaat kosten. Het lijkt nu net of KPN daar nu pas over gaat nadenken. Wat heb ik eraan om bij KPN de Watch te kopen om vervolgens in het ongewisse te worden gelaten wanneer ik er daadwerkelijk gebruik van kan maken. 

Reputatie 7
Badge +20

Dit is alle informatie die ik er nu over heb. Wanneer er meer nieuws komt, zullen we dat delen. 

Reputatie 7

Ik vind vijf euro per maand extra betalen echt bezopen. Je betaalt al dik voor de bundel. 

Ik verwacht bij KPN ook een vergelijkbare prijs voor zo'n "multi-(e)sim".

Daarnaast verwacht ik dat deze multi-(e)sim ook voor andere wearables beschikbaar zal komen.

 

Overigens moet men zich, denk ik, wel de vraag stellen hoevaak de telefoon buiten bereik is van het horloge zodat een eigen (e)sim ook werkelijk nut heeft.

Reputatie 1
Badge

Dit is alle informatie die ik er nu over heb. Wanneer er meer nieuws komt, zullen we dat delen. 

waarom is er nou gewoon geen exacte info, en eens op tijd ? Aangezien ik eigenlijk geen zin heb om naar de concurrentie over moet stappen wilt de watch werken, prettig irritant eigenlijk, een gewild Apple product… zorg dan eens dat het optijd komt

Ik vind vijf euro per maand extra betalen echt bezopen. Je betaalt al dik voor de bundel. 

Overigens moet men zich, denk ik, wel de vraag stellen hoevaak de telefoon buiten bereik is van het horloge zodat een eigen (e)sim ook werkelijk nut heeft.

Heeft zeker nut, ik heb nu een series 2 watch en het is gewoon ideaal om die om te hebben zonder telefoon. Daarom ga ik ook direct deze 4G halen, geen telefoon mee en toch bereikbaar zijn, in combinatie met oordopjes is het echt super.

5 euro heb ik er graag voor over, 10 euro zelfs maak een mooie deal met abbo en ik ben om. Het antwoord van KPN stemt mij hoopvol dat we hem op release ook bij KPN gaan krijgen, ga me sowieso inschrijven bij t-mobile maar ik hou nog de optie open.

Reputatie 7
Badge +20

Als er informatie beschikbaar is zullen wij dat delen. 

Gaat die Apple Watch series 7 met gps en G4 cellular op ELKE iphone werken of pas vanaf iphone 11. ??

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Graduzz, volgens de site van van Apple is de Apple watch 7 te gebruiken vanaf  iPhone 6s of nieuwer met iOS 15 of hoger.

Reputatie 2

Zodra de Apple Watch er is, gaan we hem ook verkopen. Uiteraard willen we de Watch ook in de toekomst gaan ondersteunen via E-sim. Deze biedt KPN al aan voor de iPhone maar nog niet voor de wearables. Daar werken we op dit moment aan. Over het wanneer en de kosten, kunnen we nu helaas nog niets bekend maken.

Is er al iets meer bekend over de ondersteuning voor de Apple Watch?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb nog niets ontvangen. :(

Zodra deze komt zal dat gedeeld worden. 

Reputatie 2

Ik heb nog niets ontvangen. :(

Zodra deze komt zal dat gedeeld worden. 

Ik hoop snel, volgende week krijg ik mijn Watch met 4G en aangezien ik alles van KPN heb zou t jammer zijn om hiervoor over te stappen. 😔

Reputatie 7
Badge +20

Ik weet nog van niks, ik hoop het. 

Idd ik heb ook een nieuwe Apple Watch 7 met 4g. En alles van KPN. Dus zou mooi zijn wanneer dit ook kan 

Ik heb ook alles van KPN maar ben uit m’n contract dus als KPN de Iwatch 7 cellular niet gaat ondersteunen dan zal ik helaas over moeten gaan stappen. Zou het ook belachelijk vinden als er extra kosten per maand berekend gaan worden terwijl je al een hoop geld voor je abonnement betaald. Iwatch komt over 2 weken binnen dus hoop dat KPn snel met wat meer duidelijkheid komt…

Reputatie 7

Zou het ook belachelijk vinden als er extra kosten per maand berekend gaan worden terwijl je al een hoop geld voor je abonnement betaald.

Toch zal dat zo'n abonnement, net als bij T-Mobile, waarschijnlijk zo'n €5,- per maand gaan kosten.

Let ook even op de maximale snelheid.

Zou het ook belachelijk vinden als er extra kosten per maand berekend gaan worden terwijl je al een hoop geld voor je abonnement betaald.

Toch zal dat zo'n abonnement, net als bij T-Mobile, waarschijnlijk zo'n €5,- per maand gaan kosten.

Waarschijnlijk wel maar als KPN zich eens zou onderscheiden van de concurrentie en het gewoon in het huidige abonnement laat zitten dan zouden er veel meer bereid zijn hiervoor over te stappen naar KPN waar ze veel meer aan zouden verdienen…

Reputatie 7

Zou het ook belachelijk vinden als er extra kosten per maand berekend gaan worden terwijl je al een hoop geld voor je abonnement betaald.

Toch zal dat zo'n abonnement, net als bij T-Mobile, waarschijnlijk zo'n €5,- per maand gaan kosten.

Waarschijnlijk wel maar als KPN zich eens zou onderscheiden van de concurrentie en het gewoon in het huidige abonnement laat zitten dan zouden er veel meer bereid zijn hiervoor over te stappen naar KPN waar ze veel meer aan zouden verdienen…

Persoonlijk denk ik niet dat de markt heel erg groot is en dat het meerendeel van de smartwatch gebruikers geen enkel probleem heeft met communicatie via de telefoon. Voor de meeste gebruikers geldt immers dat de telefoon zich 95% van de tijd toch in schootsafstand van de smartwatch bevindt.

https://www.nu.nl/17877/video/zo-dacht-men-in-1999-over-mobiele-telefoons.html

Net als dat 20 jaar geleden ook niemand een mobiele telefoon nodig had. Ik wordt toch nooit gebeld en anders bellen ze me thuis maar. Of er is altijd wel een telefooncel in de buurt.

Reputatie 7

https://www.nu.nl/17877/video/zo-dacht-men-in-1999-over-mobiele-telefoons.html

Net als dat 20 jaar geleden ook niemand een mobiele telefoon nodig had. Ik wordt toch nooit gebeld en anders bellen ze me thuis maar. Of er is altijd wel een telefooncel in de buurt.

Denk nu eens echt out-of-the-box.