Beantwoord

Wanneer komt de E-sim voor Apple Watch 4G bij KPN beschikbaar

  • 31 December 2021
  • 81 reacties
  • 9954 keer bekeken

Ik vraag me nu toch echt af wanneer de Esim voor Apple Watch eindelijk beschikbaar komt voor KPN. Het weerhoudt me er momenteel van een Apple watch te kopen met deze mogelijkheid. Hebben jullie al een nieuwe update omtrent deze vraag? Het zou fijn zijn als Kpn met een datum kan komen

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 31 October 2022, 11:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

81 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Esim ewatch ,

In de FAQ op de website staat: KPN mobiele abonnementen en e-sim:

Is e-sim ook geschikt voor Apple Watch?
‘KPN biedt nog geen ondersteuning voor Apple Watch via e-sim. Ook andere smartwatches worden nog niet ondersteund.’

KPN heeft wel bekend gemaakt dat ze van plan zijn om de e-sim voor de Apple Watch series 7 te gaan ondersteunen. Helaas is het nog niet bekend wanneer dat precies gaat gebeuren. Zodra er meer informatie is, wordt het op het forum en de website van KPN bekend gemaakt. 

Wannneer gaan jullie de Apple Watch aanbieden!

Reputatie 7

Hi Apple watch7, we hebben hier het overzicht aan mobiele accessoires en wearables die we in het assortiment hebben :)

Dat bedoel ik niet wanneer gaan jullie hem aanbieden samen met je kpn nummer net als hoe t-mobile dat doet. Wat ik ook heel zwak vind ik dacht altijd dat KPN nummer 1 was maar blijkbaar niet.

En niet waar ik een Apple Watch kan kopen want dat kan bij de AppStore altijd

Reputatie 7

Sorry voor de teleurstelling, @Apple watch7. Ik heb geen nieuws voor je wanneer we precies smartwatches met e-sim gaan ondersteunen. Zodra het zover is, laten we dat op het forum en andere kanalen zo snel mogelijk weten! :)

Reputatie 2

Echt jammer dit …… december Apple Watch aangeschaft maar nog steeds geen esim van KPN, heb drie abonnementen lopen via KPN maar die ga ik van het weekend omzetten naar T-Mobile.

Helaas na 30 jaar over naar een andere dienst maar ja snel internet wilden ze óók niet realiseren hier dus dat loopt al via Delta Glasvezel

Beste KPN, ook ik denk aan overstappen hoe jammer ik dit ook vind.  Ben ben best bereid om nog even te wachten maar transparantie bij KPN is ver te zoeken.  Hoe lang gaat dit nog duren? Voor zo'n grote speler in de markt is het een teleurstellend verhaal. Zal wel met geld te maken hebben maar dat jullie op deze manier klanten verliezen lijkt me helder. Ik lijk er ook 1 te worden.

Wat mij verteld werd is dat KPN bezig is om het in hun backend systemen voor elkaar te krijgen om met hetzelfde nummer, twee (e)simms tegelijkertijd actief te hebben. M.a.w. Ze zijn technisch nog niet in staat het voor de Apple Watch aan te bieden, zodat je het kunt gebruiken i.c.m. hetzelfde telefoon abonnement…

Reputatie 1

Hoi mensen van kpn . Het duurt allemaal wel erg lang met jullie voor de 4 g Apple Watch ondersteund gaat worden . Jullie zijn het beste netwerk btft bereik . Maar dit duurt allemaal wel heel erg lang waneer komen jullie nou eens met een datum heel jammer genoeg is t mobile jullie al voor geweest. Nu jullie nog even kom a u b nou eens met een datum . Mvg Robert.

Reputatie 2

Elke keer als ik op de Apple Store naar de Watch kijk adviseren ze mij om over te stappen op T-Mobile.. dat kan toch niet de bedoeling zijn. Was KPN niet de eerste provider in Nederland met de iPhone? Kom op!

Reputatie 6
Badge +2

Wat mij verteld werd is dat KPN bezig is om het in hun backend systemen voor elkaar te krijgen om met hetzelfde nummer, twee (e)simms tegelijkertijd actief te hebben. M.a.w. Ze zijn technisch nog niet in staat het voor de Apple Watch aan te bieden, zodat je het kunt gebruiken i.c.m. hetzelfde telefoon abonnement…

Ik mag toch hopen dat KPN niet probeert opnieuw het wiel uit te vinden hè. Wereldwijd zijn er tal van telecom bedrijven die de Cellular Apple Watch ondersteunen en KPN zou technisch niet in staat zijn? Dat zou toch echt een gotspe zijn. Dan kunnen ze net zo goed meteen de tent sluiten.

Reputatie 1

Hi Apple watch7, we hebben hier het overzicht aan mobiele accessoires en wearables die we in het assortiment hebben :)

Kom op Nadia!!!!
Je weet donders goed dat ze bedoeld te vragen over de Apple Watch 7 met cellular ondersteuning!

Je weet ook dat we er op zitten te wachten!! en dat jij daarom als voldoening het antwoord geeft dat jullie de Apple watch 7 al hebben.!

Vlouw van je!!!

Reputatie 1

Ik vraag me nu toch echt af wanneer de Esim voor Apple Watch eindelijk beschikbaar komt voor KPN. Het weerhoudt me er momenteel van een Apple watch te kopen met deze mogelijkheid. Hebben jullie al een nieuwe update omtrent deze vraag? Het zou fijn zijn als Kpn met een datum kan komen

Op tweakers staat het volgende:
KPN zegt de 4G-versie van de nieuwe Apple Watch-smartwatches te gaan ondersteunen. Wanneer is nog niet bekend. Het is ook niet duidelijk of dit extra gaat kosten. De provider is de eerste Nederlandse provider die de eSIM van een Apple-smartwatch gaat ondersteunen.
Hoe kan het dan zijn dat KPN achterloopt vergeleken met T-Mobile?
Ik kan me vergissen, maar volgensmij is T-Mobile dan de eerste!

MAAR IK BLIJF TOT EIND APRIL BIJ KPN.

ALS JULLIE HET DAN NOG STEEDS NIET ONDERSTEUNEN, DAN STAP IK OVER NAAR T-MOBILE EN DAN BLIJF IK OOK BIJ T-MOBILE!!!!!!!!!!
MIJN ABONNEMENT BIJ JULLIE KAN IK AL OPZEGGEN!!!
IK ZAL NIET DE ENIGE ZIJN!!!!!

Het lijkt de politiek wel, het gaat er dus nooit komen ofzo?

Zit je dan met je Apple Watch met cellular.

Hallo T-Mobile….

Reputatie 1

Wat duurt dat weer lang met kpn . Wanneer gaat het nu eindelijk gebeuren ondersteuning van de Apple Watch met digitale simkaart. . Duurt weer veelste lang wel zeggen en niet doen het zou al gebeuren als de versie rood uit kwam van de series 7 . Tmobile zegt het en doet het . Nu jullie kpn schiet een beetje op met wat je beloofd hebt hoor je te doen maar jullie schieten niet op . Maak tempo met wat je beloofd. Ik zit er over te denken 🤨 om heel messchien over te stappen naar t mobile maar doe dat liever niet . Dit irriteert echt 😕 voor mij en de rest van jullie klanten dus kpn schiet op ! !! 

Reputatie 7

Ik denk dat KPN tot de conclusie gekomen is dat de kosten niet tegen de baten opwegen en dat het daarmee voordeliger is om 4G watches niet te ondersteunen.

Ik weet niet hoe groot de markt is voor 4G watch abonnementen als deze, net als bij T-Mobile, €5,- per maand moeten gaan kosten. Persoonlijk denk ik dat die markt heel klein is.

Reputatie 1

Het is natuurlijk wel echt onvoldoende om aan te kondigen dat je esim voor de Apple Watch series 7 gaat aanbieden en vervolgens 6 maanden lang radio stilte houdt over de release date. Ik had er vertrouwen in dat KPN dit zou fixen en ben van T-mobile overgestapt naar KPN. Ik voel me nu wel belazerd eerlijk gezegd…

Zit nu al een kleine 30 jaar bij KPN met vele abonnementen maar dat dit zo lang moet duren net als glasvezel ,jullie zijn zeker niet de goedkoopste en zeker niet de beste 

ben toch ook maar van plan om over te stappen dan maar een provider die wel biedt wat ze beloven 

jammer maar het is niet anders 

Reputatie 1

Dit gedoe (en vooral de radiostilte zonder datum) is voor mij nu aanleiding om over te stappen… 

Gegroet!

Ik vraag me nu toch echt af wanneer de Esim voor Apple Watch eindelijk beschikbaar komt voor KPN. Het weerhoudt me er momenteel van een Apple watch te kopen met deze mogelijkheid. Hebben jullie al een nieuwe update omtrent deze vraag? Het zou fijn zijn als Kpn met een datum kan komen

We zijn inmiddels al een halfjaar verder sinds er aangekondigd werd dat KPN de e-sim zou ondersteunen, en nogsteeds niks?? M’n geduld begint op te raken, en ik begin langzaam te geloven dat ik voor niks €100 extra aan de cellular versie heb besteed. 😠

Komt er een esim voor Apple Watch of blijft dit uit? Overweeg ander ook een T mobile abonnement. Kan hier iets over verteld worden? Ja/nee en hoeveel maanden???

Reputatie 1

Heb nu ook een Apple Watch series 7 45mm LTE model gekocht.. zonder eerst te kijken of KPN dit zou ondersteunen.

blijkt alleen T-mobile dit te doen.. mooi kl*ten dus.

als dit lang gaat duren stap ik ook over naar T-mobile!

Komt er een esim voor Apple Watch of blijft dit uit? Overweeg ander ook een T mobile abonnement. Kan hier iets over verteld worden? Ja/nee en hoeveel maanden???

Men heeft het aangekondigd dat er plannen zijn dus het zal er aan komen als de plannen werkelijkheid worden.

Hoeveel maanden, dat weet niemand dan alleen degene binnen KPN die het moeten regelen, ik vermoed dat T_Mobile een tijdje het alleenrecht heeft, de rest heeft het nog niet, en als het komt word het pas aangekondigd per wanneer het beschikbaar is, kan lang en kort duren.

Wil je zekerheid, veel plezier bij T-Mobile, de enige die het aanbied op zeer korte termijn.

Steeds dezelfde vragen stellen is toch nutteloos, KPN reageert er zelf toch niet op, alleen als je weg gaat krijg je wel een belletje met de vraag waarom, als dat er genoeg zijn komt er misschien een snelle actie.

 

Reputatie 2

Beste KPN, 

hebben jullie nou al een antwoord op de vraag?

nee is ook een antwoord dan weet ik dat ik moet overstappen. 
het duurt nu echt te lang voordat die ondersteuning komt.