Beantwoord

Wanneer komt de E-sim voor Apple Watch 4G bij KPN beschikbaar

  • 31 December 2021
  • 81 reacties
  • 9955 keer bekeken

Ik vraag me nu toch echt af wanneer de Esim voor Apple Watch eindelijk beschikbaar komt voor KPN. Het weerhoudt me er momenteel van een Apple watch te kopen met deze mogelijkheid. Hebben jullie al een nieuwe update omtrent deze vraag? Het zou fijn zijn als Kpn met een datum kan komen

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 31 October 2022, 11:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

81 reacties

Ook hier begint de ongeduld erg op te lopen

(mag ook wel na al die tijd). 


zou fijn zijn als er eens duidelijkheid kwam. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb navraag gedaan naar aanleiding van jullie berichten. Mijn collega geeft aan dat de bal volledig bij Apple ligt. Pas als we daadwerkelijk concrete informatie van hen krijgen, kunnen we jullie informeren. Zolang dit niet het geval is, dus niet. Kortom: mochten we het gaan ondersteunen, dan laten we dit weten. Zolang jullie niets van ons horen, is dit dus niet het geval. Ik begrijp dat dit niet is wat jullie willen horen, maar ik kan er niets anders van maken helaas. 

Das echt een *** verhaal want t mobile heeft het wel 

zo achter lopen is een slechte zaak van kpn bah

 

Admin: schelden is tegen de huisregels

Das echt een *** verhaal want t mobile heeft het wel 

zo achter lopen is een slechte zaak van kpn bah

 

Admin: schelden is tegen de huisregels

Ok fair!

onzin verhaal dan,maar blijft een slechte waardeloze zaak

Op 15 september 2021: KPN gaat in de toekomst de e-sim-functionaliteit van de nieuwe Apple Watch Series 7 ondersteunen, waarmee het horloge zonder een iPhone verbinding kan maken met een 4G-netwerk. Dat bevestigt KPN aan NU.nl na berichtgeving van RTL Nieuws. Wanneer de ondersteuning komt, is niet bekendgemaakt.

Inmiddels bijna 8 maand verder… 
 

Reputatie 7
Badge +30

Het is inderdaad niet optimaal dat als je dit topic vindt, je als eerste het linkje naar het Tweakers bericht ziet. Dit heb ik nu aangepast. Onze onverminderde enthousiaste doet ons wel eens de das om. Zo ook in dit geval. Ik zou heel graag willen zeggen dat het eraan komt en dat het niet meer lang duurt en zelfs een concrete datum/tijdslijn willen geven. Maar we weten het niet. En de collega's die erover gaan, weten het ook niet. Betekent dat het, vooralsnog niet op de korte termijn geregeld gaat worden. Ik wil dit met alle liefde in verschillende bewoording blijven herhalen in dit topic, maar daar wordt het niet anders van😔

Reputatie 1

Ik heb navraag gedaan naar aanleiding van jullie berichten. Mijn collega geeft aan dat de bal volledig bij Apple ligt. Pas als we daadwerkelijk concrete informatie van hen krijgen, kunnen we jullie informeren. Zolang dit niet het geval is, dus niet. Kortom: mochten we het gaan ondersteunen, dan laten we dit weten. Zolang jullie niets van ons horen, is dit dus niet het geval. Ik begrijp dat dit niet is wat jullie willen horen, maar ik kan er niets anders van maken helaas. 

Het is inderdaad niet optimaal dat als je dit topic vindt, je als eerste het linkje naar het Tweakers bericht ziet. Dit heb ik nu aangepast. Onze onverminderde enthousiaste doet ons wel eens de das om. Zo ook in dit geval. Ik zou heel graag willen zeggen dat het eraan komt en dat het niet meer lang duurt en zelfs een concrete datum/tijdslijn willen geven. Maar we weten het niet. En de collega's die erover gaan, weten het ook niet. Betekent dat het, vooralsnog niet op de korte termijn geregeld gaat worden. Ik wil dit met alle liefde in verschillende bewoording blijven herhalen in dit topic, maar daar wordt het niet anders van😔

 

Sorry hoor, maar ik vind dit echt te makkelijk. T-Mobile heeft 4g voor de watch al geregeld, dus ik denk dat het een veilige aanname is om te concluderen dat jullie lopen te slapen of dat jullie het netwerk niet op orde hebben. Het is makkelijk om van de toren te schreeuwen dat je van alles gaat ondersteunen, feit is dat ik van T-Mobile naar jullie ben overgestapt doordat jullie hebben uitgesproken het te gaan ondersteunen. Ik ben hier absoluut niet blij mee!

Reputatie 1

Marcia, een gouden regel… Leg in zo’n geval als primaire  reactie NOOIT de schuld buiten je eigen club! Dat is het domste dat je doen kunt. Het feit dat we al zo lang wachten ZONDER enig bericht van KPN is alleen te wijten aan KPN zelf en aan niemand anders!

We wachten af, maar ik onderschrijf volledig het gevoel van anderen dat KPN zelf veel proactiever had moeten zijn… 

Jeroen Teelen

Reputatie 6
Badge +2

Marcia, een gouden regel… Leg in zo’n geval als primaire  reactie NOOIT de schuld buiten je eigen club! Dat is het domste dat je doen kunt. Het feit dat we al zo lang wachten ZONDER enig bericht van KPN is alleen te wijten aan KPN zelf en aan niemand anders!

We wachten af, maar ik onderschrijf volledig het gevoel van anderen dat KPN zelf veel proactiever had moeten zijn… 

Jeroen Teelen

 

Dit dus. Ik geloof er ook niets van dat de bal “volledig bij Apple” ligt. Dat is gewoon een smoesje om het eigen falen te verhullen, wetende dat Apple hier toch niet op in gaat. 

Reputatie 1

Is er al meer bekend KPN? Ik ben in het najaar toe aan een Apple Watch 8 en wil deze graag met eSim gaan gebruiken. Ben erg benieuwd naar de mogelijkheden 😌

Reputatie 2

Ik ben overgestapt naar T-Mobile. 

Reputatie 3

Wanneer? Concreet graag

ik ben ook weg

 

Reputatie 3

Wanneer?

Reputatie 7
Badge +19

@Sinner2stroke Bij deze een waarschuwing. Het is tegen onze huisregels om dezelfde reactie of vraag in verschillende topics te plaatsen. Het is verwarrend en lastig voor andere forumbezoekers. Daarnaast zorgt het er niet voor dat je sneller antwoord op je vraag krijgt. Daarom heb ik je dubbele reacties weggehaald. 

Inhoudelijk gezien verwijs ik je naar de laatste reactie van @Marcia_ hierboven. Je kunt niet meer informatie op ons forum vinden omdat we simpelweg nog niet meer informatie voor je hebben.

Reputatie 3

@Alexandra  bij deze een waarschuwing voor jou/kpn. De klanten worden aan het lijntje gehouden met valse beloftes en “we weten het niet”. Dit is verwarrend voor de forumbezoekers en bestaande klanten bij KPN. 
 

Inhoudelijk gezien verwijs ik je naar de persberichten die in de herfst van 2021 werden gepubliceerd waarin werd gesuggereerd dat er op korte termijn ondersteuning zou komen voor eSIM voor de Apple Watch.

Een vriend van mij kwam laatst met een mooie uitdrukking: Doe wat je zegt en zeg wat je doet! 

Altijd duidelijk 

We overwegen nu ook om te stoppen bij kpn omdat we echt heel graag 4g voor de Apple watches willen. Dat betekent dat mobiele abonnementen van vier personen, internet, e-mail en verschillende andere abonnementen van kpn losgekoppeld zullen worden. Een beslissing die we niet meer terug zullen draaien dus. Jammer want we betaalden graag voor de prime services! 
Naast trouwe klanten kwijt te raken gaat kpn zo ook achter lopen op de concurrentie. Wearables is de toekomst. Omarm het als eerste, zou ik zeggen. 

Reputatie 1

Ook hier ga ik 2 mobiele abonnementen , internet en tv omzetten naar tmobile. Ook ga ik het verlengen van m’n abonnement incl iPhone 14 pro binnen de 14 dagen bedenktijd terugdraaien. Hopeloos dit van KPN….

Reputatie 5
Badge +3

Nu de Apple watch 8 is gelanceerd kan KPN toch op zijn minst een onderbouwde uitleg geven waarom het er nog niet is. 
Als KPN beweert dat de bal bij Apple ligt. Leg dan aan je klanten uit waar die bal naartoe moet. Bij T-Mobile is blijkbaar de bal wel goed gaan rollen. 

Reputatie 6
Badge +2

Nu de Apple watch 8 is gelanceerd kan KPN toch op zijn minst een onderbouwde uitleg geven waarom het er nog niet is. 
Als KPN beweert dat de bal bij Apple ligt. Leg dan aan je klanten uit waar die bal naartoe moet. Bij T-Mobile is blijkbaar de bal wel goed gaan rollen. 

 

"De bal ligt bij Apple" is een heel goedkoop excuus want KPN weet dondersgoed dat Apple niet gaat reageren op dat soort berichten. Een makkelijke zondebok dus. 

Waar de bal ligt ….. ik weet het niet en snap ook heel goed dat de moderators hier ook enorm van balen, want zij hebben hier echt geen invloed op.

Mijn contract verloopt in november en wacht nog tot dat moment, anders stap ik, helaas, over naar t-mobile. Ik heb mijn i-watch gekocht met de intentie die zonder mobiel te kunnen gebruiken en was in de veronderstelling dat de andere providers ook wel met een oplossing zouden komen, helaas tot nu toe. Ook ik ben een totaalklant.

Reputatie 3

Tja je kunt moeilijk van het voetvolk hier verwachten dat ze alle ins and outs kennen omtrent de Apple Watch.

wat een i-watch is weet ik trouwens niet.

als bedrijf slaat kpn zoals gewoonlijk een flater

Sorry, maar ik vind jouw opmerking over ‘voetvolk’ erg denigrerend en ongepast!

Nooit van een Apple i-watch gehoord, zucht… Maar je hebt gelijk ik bedoelde natuurlijk, maar iedere goed verstaander begrijpt het wel, mijn Apple Watch.

Reputatie 3

Ik heb het over de moderators