Beantwoord

Wanneer komt de E-sim voor Apple Watch 4G bij KPN beschikbaar?

  • 2 March 2022
  • 54 reacties
  • 8743 keer bekeken

Wanneer komt de E-sim voor Apple Watch 4G bij KPN beschikbaar?

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 31 October 2022, 10:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

54 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Redbase Welkom op het forum. 

Op dit moment is helaas nog niet bekend wanneer de E-sim beschikbaar komt. 

In aan ander topic over de Apple Watch Series 7, geeft @Noordzee hier uitgebreid antwoord op! 

Reputatie 1

Zeer slecht van KPN!

@Noordzee geeft antwoorden die niet kloppen!  

T-Mobile biedt die mogelijkheid al heel lang en ondersteunt Apple Watch 4G volledig! 

Reputatie 6
Badge +2

Zeer slecht van KPN!

@Noordzee geeft antwoorden die niet kloppen!  

T-Mobile biedt die mogelijkheid al heel lang en ondersteunt Apple Watch 4G volledig! 

 

Sssst, mag je niet zeggen hier. Die discussie ben ik met een andere moderator hier aangegaan en enige kritiek op het onjuiste antwoord van Noordzee werd absoluut niet getolereerd. 

Reputatie 1

Voor mij op termijn zeker reden om over te stappen.

Reputatie 1

Hier nog een a.s. overstapper!

*waardeloos hoe KPN r er nu achteraan sloft*

Reputatie 2

Gewoon overstappen naar T-Mobile. Heb het vele jaren in Duitsland gehad en nu al heel lang in Nederland. Werkt perfect. KPN stelt niets voor op het internationale toneel en wil geen euro investeren. Je kan oneindig wachten.

En je denkt dat het bij T-mobile anders is, zeker nu de overname rond is en het eigenlijk geen T-Mobile meer is maar op eigen benen moet gaan staan.

Reputatie 2

En je denkt dat het bij T-mobile anders is, zeker nu de overname rond is en het eigenlijk geen T-Mobile meer is maar op eigen benen moet gaan staan.

Volgens mij lees je niet goed. Heb een aantal jaar in Duitsland gewoond en daar de Watch met 4g gehad. Sinds T-Mobile dit ondersteunt in Nederland overgestapt en naar volle tevredenheid. Dus JA het is anders.

Badge +1

Wanneer komt de E-sim voor Apple Watch 4G bij KPN beschikbaar?

 

 

zal ook nooit gebeuren ben ik bang voor ze hebben schijnbaar andere belangen Zoveel mogelijk klanten behouden vooral zo door gaan eerst wel aankondigen maar steeds de boot afhouden met de worden houd dit forum en media in de gaten 🤥😶

Badge +19

Het zal vast een keer gebeuren maar prioriteit heeft het blijkbaar niet.  Er wordt ook weinig om gevraagd.  Daarbij zijn er providers die het wel doen. Dus kan je daar ook terecht.

Badge +1

Het zal vast een keer gebeuren maar prioriteit heeft het blijkbaar niet.  Er wordt ook weinig om gevraagd.  Daarbij zijn er providers die het wel doen. Dus kan je daar ook terecht.

Oo je wil dat ik overstap 

Badge +19

Waarom zou je het niet doen? Als je bij de McDonald's een biefstuk besteld krijg je die ook niet. Hebben ze namelijk niet. Kan je twee dingen doen of je neemt een hamburger of je gaat naar een ander restaurant waar ze wel biefstuk hebben. Dus wil jij e-sim voor je appel dan moet je dus naar een andere provider. Het is zo simpel.

Badge +1

Waarom zou je het niet doen? Als je bij de McDonald's een biefstuk besteld krijg je die ook niet. Hebben ze namelijk niet. Kan je twee dingen doen of je neemt een hamburger of je gaat naar een ander restaurant waar ze wel biefstuk hebben. Dus wil jij e-sim voor je appel dan moet je dus naar een andere provider. Het is zo simpel.

Dankjewel 

Reputatie 1

KPN heeft als eerste Nederlandse provider aangegeven de Apple Watch te gaan ondersteunen: https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5254417/apple-watch-4g-nederland-kpn-t-mobile-vodafone-esim 

Precies een maand voordat T-mobile daadwerkelijk aankondigde de Apple Watch te ondersteunen (Toeval?). Inmiddels zijn we bijna een jaar verder en er wordt nog steeds geen woord over gezegd. Mijn Apple Watch met 4G nog steeds niet bruikbaar met KPN. Komende zomer komt er weer een nieuwe Watch erbij in ons gezin, mocht KPN dan nog geen support hebben gaan alle KPN-abonnementen hier de deur uit. De communicatie is van een lachwekkend amateuristisch niveau voor een bedrijf met een omvang als die van KPN.

Badge +19

In het stuk staat dat ze het gaan ondersteunen maar niet weten wanneer.  Duidelijk lijkt me. Ik neem aan dat je voor die watch naar T-mobile bent gegaan. 

Badge +1

KPN heeft als eerste Nederlandse provider aangegeven de Apple Watch te gaan ondersteunen: https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5254417/apple-watch-4g-nederland-kpn-t-mobile-vodafone-esim 

Precies een maand voordat T-mobile daadwerkelijk aankondigde de Apple Watch te ondersteunen (Toeval?). Inmiddels zijn we bijna een jaar verder en er wordt nog steeds geen woord over gezegd. Mijn Apple Watch met 4G nog steeds niet bruikbaar met KPN. Komende zomer komt er weer een nieuwe Watch erbij in ons gezin, mocht KPN dan nog geen support hebben gaan alle KPN-abonnementen hier de deur uit. De communicatie is van een lachwekkend amateuristisch niveau voor een bedrijf met een omvang als die van KPN.

Ja jammer hè dat het zo moet lopen ook hier 2xabonnement en internet en Bellen en tv 🤔🤔🤔

Reputatie 1

@Tonny56 

Het klopt inderdaad dat het er niet instaat wanneer ze het gaan ondersteunen. KPN heeft echter gekozen om dit nieuws na buiten te brengen na de aankondiging van de Apple Watch Series 7 vorig jaar. Dit insinueert dat ze dit op de huidige Watch gaan ondersteunen. Ik ben nog niet overgestapt. Omdat ik de hoop heb gehouden dat KPN op termijn ook zou volgen en de future voor mij ook niet doorslaggevend is. Vooral doordat ze najuist in dit bericht zich hier over uiten. Nu wordt het het voor mij een principekwestie en zal ik bij de volgende lancering het gedoe accepteren en met mijn huishouden overstappen naar de provider die dit wel voor me faciliteert. aansluitend daarop heb ik dan wel een mooi verhaal over KPN te vertellen op  verjaardagsfeestjes, ondanks dat ik afgelopen jaren tevreden klant ben geweest. 
 

Reputatie 1

nou gelukkig hebben wij al 1 abonnement bij t-mobiel, zo blij met mijn 4g watch, mijn man kijkt nog zuur, want hij heeft heeft nog een kpn abonnement, nou 1 ding is zeker als zijn abonnement afloopt dan wordt het ook zeker een 4g apple watch, dan maar overstappen, echt een gemiste kans voor kans van kan.

Badge +1

nou gelukkig hebben wij al 1 abonnement bij t-mobiel, zo blij met mijn 4g watch, mijn man kijkt nog zuur, want hij heeft heeft nog een kpn abonnement, nou 1 ding is zeker als zijn abonnement afloopt dan wordt het ook zeker een 4g apple watch, dan maar overstappen, echt een gemiste kans voor kans van kan.

Succes verstandig nu u man nog ⌚️ ⌚️ 

Blijft verbazingwekkend, als eerst provider hoog van de toren blazen dat ze het gaan ondersteunen en vervolgens techniek in de doofpot houden/stoppen. Dan maar hopen dat het bij de volgende generatie Apple Watches eindelijk voor oude en nieuwe modellen geactiveerd zal gaan worden.

Reputatie 7
Badge +8

Is onderhand een beproefde strategie van KPN: veel beloftes hoog van de toren blazen en vervolgens met vage antwoorden de zaak op de loop laten.

Reputatie 2

Nog een goeie maand en dan volgt de overstap naar t-mobile. Heb niet voor niks een 4G Apple Watch gekocht in 2021. Bedankt voor de sneue berichtgeving KPN! 

Reputatie 1

Ik mag verlengen maar de sales afdeling kan nog steeds geen informatie geven over de ondersteuning voor de apple watch 7. Dat wordt dus overstappen vrees ik...

Reputatie 2

Nog een goeie maand en dan volgt de overstap naar t-mobile. Heb niet voor niks een 4G Apple Watch gekocht in 2021. Bedankt voor de sneue berichtgeving KPN! 

Krijg je geen spijt van…

Reputatie 2

Ik mag verlengen maar de sales afdeling kan nog steeds geen informatie geven over de ondersteuning voor de apple watch 7. Dat wordt dus overstappen vrees ik...

Zeker doen, zeer goede ervaring mee.