Beantwoord

Wanneer komt de E-sim voor Apple Watch 4G bij KPN beschikbaar?

  • 2 March 2022
  • 54 reacties
  • 8743 keer bekeken

Wanneer komt de E-sim voor Apple Watch 4G bij KPN beschikbaar?

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 31 October 2022, 10:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

54 reacties

Reputatie 2

@Tonny56

Het klopt inderdaad dat het er niet instaat wanneer ze het gaan ondersteunen. KPN heeft echter gekozen om dit nieuws na buiten te brengen na de aankondiging van de Apple Watch Series 7 vorig jaar. Dit insinueert dat ze dit op de huidige Watch gaan ondersteunen. Ik ben nog niet overgestapt. Omdat ik de hoop heb gehouden dat KPN op termijn ook zou volgen en de future voor mij ook niet doorslaggevend is. Vooral doordat ze najuist in dit bericht zich hier over uiten. Nu wordt het het voor mij een principekwestie en zal ik bij de volgende lancering het gedoe accepteren en met mijn huishouden overstappen naar de provider die dit wel voor me faciliteert. aansluitend daarop heb ik dan wel een mooi verhaal over KPN te vertellen op  verjaardagsfeestjes, ondanks dat ik afgelopen jaren tevreden klant ben geweest. 
 

Beschamend te ervaren hoe diep onze ooit nationale trots is gezonken op het gebied van innovatie. Maar helaas kan Vodafone er ook wat van. Vast een onderonsje tussen de 2 waaraan T-Mobile niet meedoet.

Reputatie 1

Tja, ben zowel zakelijk als privé klant bij KPN en ben eigenlijk heel tevreden, maar vrees nu toch dat ik de handel naar T-mobile moet omzetten.

Reputatie 2

Telecom is inmiddels commodity geworden. Ik heb KPN nog steeds voor 4G internet (want glasvezel wordt ook al niet meer aangelegd door KPN op het platteland, betaal een vermogen voor een relatief lage snelheid). T Mobile voor mobiel en watch is uitstekend en voordeliger dan KPN. Dus je betaalt nu meer voor KPN voor minder. Voor mij was de keus niet al te moeilijk.

Nog steeds wachtende hier. Ondertussen bied T-Mobile het nu ook zelfs voor Android smartwaches aan. 
 

Ondertussen horen we hier bij KPN slechts krekel geluiden…

Reputatie 1

Wanneer komt de E-sim voor Apple Watch 4G bij KPN beschikbaar?

 

Goedendag allemaal!

Ik heb goed nieuws voor iedereen die hier op zit te wachten!

omdat ook mijn geduld aardig op is geraakt.

Heb ik mailcontact gehad met de directeur van KPN.

na mijn wat geïrriteerde mail heb ik antwoord terug ontvangen dat we eindelijk begin oktober (dit jaar) e-sim kunnen gaan gebruiken met Apple Watch.!

(Ik vermoed tegelijkertijd met de lancering van de Apple Watch series 8)

Wel een beetje vreemd dat ik als klant hier om kan vragen, terwijl ze dit bij de klantenservice ook hadden kunnen doen!

Reputatie 2

Als ze dit nu eens officieel naar buiten zouden brengen zou dat echt helpen om bij KPN te blijven. Want mijn overstap naar T mobile staat bijna vast. 

Reputatie 1

Als ze dit nu eens officieel naar buiten zouden brengen zou dat echt helpen om bij KPN te blijven. Want mijn overstap naar T mobile staat bijna vast. 

Dat zou op een gegeven moment wel gebeuren.

ik had eigenlijk officieel ook de vraag gekregen of ik dit nog even voor me zelf wilde houden.

maar ik had zo iets van dat doe ik lekker niet.

aangezien ik vindt dat iedereen dit mag weten.

 

Reputatie 2

Wanneer komt de E-sim voor Apple Watch 4G bij KPN beschikbaar?

 

Goedendag allemaal!

Ik heb goed nieuws voor iedereen die hier op zit te wachten!

omdat ook mijn geduld aardig op is geraakt.

Heb ik mailcontact gehad met de directeur van KPN.

na mijn wat geïrriteerde mail heb ik antwoord terug ontvangen dat we eindelijk begin oktober (dit jaar) e-sim kunnen gaan gebruiken met Apple Watch.!

(Ik vermoed tegelijkertijd met de lancering van de Apple Watch series 8)

Wel een beetje vreemd dat ik als klant hier om kan vragen, terwijl ze dit bij de klantenservice ook hadden kunnen doen!

Helaas, te laat, ben al over voor de watch.

Reputatie 4
Badge +2

Als ze dit nu eens officieel naar buiten zouden brengen zou dat echt helpen om bij KPN te blijven. Want mijn overstap naar T mobile staat bijna vast. 

Dat zou op een gegeven moment wel gebeuren.

ik had eigenlijk officieel ook de vraag gekregen of ik dit nog even voor me zelf wilde houden.

maar ik had zo iets van dat doe ik lekker niet.

aangezien ik vindt dat iedereen dit mag weten.

 

Jij Boefje 😘

Voor straf vanavond met blote voeten slapen😉

Bedankt voor het klikken 🤗

Reputatie 3

Wanneer komt de E-sim voor Apple Watch 4G bij KPN beschikbaar?

 

Goedendag allemaal!

Ik heb goed nieuws voor iedereen die hier op zit te wachten!

omdat ook mijn geduld aardig op is geraakt.

Heb ik mailcontact gehad met de directeur van KPN.

na mijn wat geïrriteerde mail heb ik antwoord terug ontvangen dat we eindelijk begin oktober (dit jaar) e-sim kunnen gaan gebruiken met Apple Watch.!

(Ik vermoed tegelijkertijd met de lancering van de Apple Watch series 8)

Wel een beetje vreemd dat ik als klant hier om kan vragen, terwijl ze dit bij de klantenservice ook hadden kunnen doen!

Welk e-mailadres heb je hier voor gebruikt?

Badge +19

@Sinner2stroke je gelooft toch niet dat kpn dit via een klant naar buiten brengt hoop ik. 

Reputatie 1

@Sinner2stroke je gelooft toch niet dat kpn dit via een klant naar buiten brengt hoop ik. 

Jaloers?

Reputatie 3

@Sinner2stroke je gelooft toch niet dat kpn dit via een klant naar buiten brengt hoop ik. 

Nee inderdaad, daarom wil ik het adres voor eigen gebruik 

Reputatie 2

Ongeloofwaardige mededeling van Stefan.n 

 

Zal wel. Eerst zien, dan geloven.

Beste KPN. Morgen wordt de Apple Watch 8 alweer gepresenteerd. Het is echt al veel te lang stil vanuit KPN rondom dit topic. Als klant van KPN mobiel wil ik graag weten waneer jullie esim voor de Apple Watch gaan ondersteunen zodat ik een goede afweging kan maken welke watch te kopen. Of in het uiterste geval de keuze maak om over te stappen naar T-mobile.

Reputatie 1

Beste KPN. Morgen wordt de Apple Watch 8 alweer gepresenteerd. Het is echt al veel te lang stil vanuit KPN rondom dit topic. Als klant van KPN mobiel wil ik graag weten waneer jullie esim voor de Apple Watch gaan ondersteunen zodat ik een goede afweging kan maken welke watch te kopen. Of in het uiterste geval de keuze maak om over te stappen naar T-mobile.

Begin oktober gaan ze live met de e-sim voor o.a Apple Watch! Ik ben zo brutaal geweest de directeur van kpn te mailen. En kreeg dus als antwoord begin oktober.

Reputatie 7

Ik ben toch echt bang dat de Apple Watches niet ondersteund zullen worden zolang deze niet voldoen aan het GSMA Consumer Model. Apple vereist additionele functionaliteit waarbij de Apple Watch niet te activeren is zonder tussenkomst van Apple. Dit is in strijd met het GSMA Consumer Model waarbij de consument zij device aan moet kunnen melden zonder dat daar andere partijen bij betrokken zijn. Dat zou wel eens de reden kunnen zijn waarom Vodafone en kpn niet staan te trappelen om de Apple Watches te ondersteunen.

Als dat werkelijk het geval is dan zou het wel netjes zijn als kpn die informatie met ons zou delen, nu blijft iedereen in het ongewis.

Reputatie 7

Begin oktober gaan ze live met de e-sim voor o.a Apple Watch! Ik ben zo brutaal geweest de directeur van kpn te mailen. En kreeg dus als antwoord begin oktober.

De directeur van kpn zal hier nooit een uitspraak over gedaan hebben. KPN is een beursgenoteerde organisatie en dergelijke uitspraken zouden kunnen leiden tot “voorkennis”. KPN is ook behoorlijk strict in het voorkomen van het “lekken” van dit soort informatie en dus kan ik me niet voorstellen dat de directeur van kpn jou dit verteld zou hebben. 

Beste KPN. Morgen wordt de Apple Watch 8 alweer gepresenteerd. Het is echt al veel te lang stil vanuit KPN rondom dit topic. Als klant van KPN mobiel wil ik graag weten waneer jullie esim voor de Apple Watch gaan ondersteunen zodat ik een goede afweging kan maken welke watch te kopen. Of in het uiterste geval de keuze maak om over te stappen naar T-mobile.

Begin oktober gaan ze live met de e-sim voor o.a Apple Watch! Ik ben zo brutaal geweest de directeur van kpn te mailen. En kreeg dus als antwoord begin oktober.

Hoi Stefan. Ik had het stukje idd al gelezen dat je dit gevraagd hebt en antwoord hebt gehad. Ondanks dat ik dit zeer waardeer wil ik het graag van KPN zelf horen dan dat dit via een derde loopt. Zonder dat KPN het officieel publiceert blijft het een groot risico om er vanuit te gaan dat het in oktober komt.

Begin oktober gaan ze live met de e-sim voor o.a Apple Watch! Ik ben zo brutaal geweest de directeur van kpn te mailen. En kreeg dus als antwoord begin oktober.

De directeur van kpn zal hier nooit een uitspraak over gedaan hebben. KPN is een beursgenoteerde organisatie en dergelijke uitspraken zouden kunnen leiden tot “voorkennis”. KPN is ook behoorlijk strict in het voorkomen van het “lekken” van dit soort informatie en dus kan ik me niet voorstellen dat de directeur van kpn jou dit verteld zou hebben. 

Helemaal mee eens. 

Beste KPN, ik wil graag een Apple Watch kopen met esim en omdat ik nog 1 half jaar aan een mobiel abonnement vastzit, twijfel ik om over te stappen, want dat kost mij 35,- extra per maand. Mijn vraag: gaan jullie nog in zee met Apple esim op korte termijn, of zeggen jullie dat jullie het gaan doen, maar doen het gewoon niet, om zo te hopen dat ik zo lang mogelijk klant blijf? Nee is ook een antwoord, al baal ik er dan wel van om sinds de iphone 1 weer terug over te stappen naar t-mobile!

Reputatie 3

Dat weet het voetvolk hier niet vrees ik. Ik zou begin oktober afwachten op een officiële statement van mensen die er wel wat van af weten.

Reputatie 7
Badge +16

afwachten op een officiële statement 

Ja, dat is inderdaad al meerdere malen in verschillende topics aangegeven:

Pas als we daadwerkelijk concrete informatie van hen krijgen, kunnen we jullie informeren. Zolang dit niet het geval is, dus niet. Kortom: mochten we het gaan ondersteunen, dan laten we dit weten. Zolang jullie niets van ons horen, is dit dus niet het geval.
Bron

De tijdelijke ban die je eerder gekregen hebt, is omgezet in een permanente ban. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo allemaal,

 

Per vandaag is het mogelijk om een multisim toe te voegen voor de iPhone. 

Kijk maar op deze website: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/multisim.htm

of hier op de kennisbank: