Beantwoord

Wordt OnePlus al bijna in assortiment opgenomen?

  • 23 May 2022
  • 4 reacties
  • 33 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

hoe staat het er voor om oneplus in het assortiment toe te voegen? 

het verhaal wat ik lees over niet volledig benutten lijkt mij niet echt te kloppen. heb nu al een kaar een oneplus nord en nooit problemen met kpn gehad sterker de samsungs die wij hebben hebben wel kuren. 

(a51 2 stuks en een s8) 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 26 May 2022, 16:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Voor alsnog hebben we geen plannen om de OnePlus in het assortiment op te nemen.

Wil je toch graag de nieuwe OnePlus in combinatie met een KPN abonnement? Dan kun je bijvoorbeeld kijken bij Belsimpel of Mobiel.nl. Zij hebben een eigen voorraad aan toestellen (waaronder ook de OnePlus) en bieden deze aan in combinatie met een mobiel abonnement van KPN. Zo kan je toch de nieuwste OnePlus én een KPN abonnement hebben.

Reputatie 4
Badge +2

ik heb het via belsimpel. het zou alleen fijner zij  om voor dat je hem aanschaft de telefoon on de handen kan houden

Reputatie 7
Badge +17

Belsimpel heeft ook fysieke winkels. Vind hier een Belsimpel winkel bij jou in de buurt. In de winkels kan je toestellen proberen.

Reputatie 4
Badge +2

in de buurt zou handig zijn. ik vind 2 uur rijden niet echt bij mij in de buurt .

van almelo naar zwolle of groningen....