Welkom op het

KPN Forum

Recent online

De beste antwoorden zijn voor ons goud waard

Reputatie 6
Badge +12
  • Community manager
  • 1763 reacties
Net als vorig jaar staat ook ditmaal de maand september in het teken van de beste antwoorden. Nou denk je misschien: “het gaat toch altijd om het geven en vinden van goede oplossingen?”. Jazeker, maar de aankomende maand willen wij doormiddel van een wedstrijd hier wat extra aandacht aan schenken.

Waarom zijn antwoorden zo belangrijk?
Het KPN forum wordt iedere dag bezocht door klanten die op zoek zijn naar een antwoord op hun vraag. Vaak is een vraag al eens gesteld door iemand anders, zodat het oplossen van een probleem een stuk gemakkelijker wordt.

Daarvoor is het echter wel van belang dat de beste oplossing wordt gemarkeerd als een antwoord. Om dat te doen, kan je onder het bericht dat het beste past bij de oplossing, op het linkje “Beste antwoord” klikken. De beste antwoorden worden namelijk in de zoekmachines (zoals Google) en op onze website beter gevonden. Op die manier help je andere klanten weer met het vinden van een oplossing.

Hoe werkt de wedstrijd
Eigenlijk heel eenvoudig. Als je op het forum een vraag beantwoord van iemand anders en jouw antwoord wordt door de topic starter of door ons forum team gekozen als beste antwoord, dan telt jouw antwoord mee voor de wedstrijd. Degenen die aan het einde van de maand de meeste goede antwoorden hebben gegeven, winnen een leuke prijs.

Wat kan ik winnen?
We geven aan de top 5 deelnemers met de meeste antwoorden een Bol.com bon.

Plek 1: 50 euro
Plek 2: 40 euro
Plek 3: 30 euro
Plek 4: 20 euro
Plek 5: 10 euro

Spelregels
Vast ten overvloede, maar voor de volledigheid, vind je hieronder de spelregels.
- De wedstrijd loopt van 1 september tot 30 september 2017
- De winnaars krijgen in de eerste week van oktober bericht
- Voor deelname dien je 18 jaar of ouder te zijn en te beschikken over een forum profiel
- Vals spelen of de uitslag ongeoorloofd beïnvloeden, zorgt voor uitsluiting van deelname
- De uitslag wordt zeer zorgvuldig bepaald, erover corresponderen is echter niet mogelijk

59 Reacties

Reputatie 6
Dat gaat weer spannont worden 😉
Reputatie 6
Badge +14
Will the winner be WJB, PeterG or RobinFlikkema? We will learn in time 😇
Reputatie 6
I think it will be SjorsK... ...go for it. ☺
Reputatie 6
Badge +14
Its september, I don't have time 🤓 Drukste periode van 't jaar 😅 Ik ben tevreden met de 5de plek! 🙂

Reputatie 6
Dus......als ik heul veul tig vragen stel en die markeer als beantwoord door mij dan zou ik heul errug hoog eindigen? (doeknie☺ )
Euh ja, waarschijnlijk aan de hoogste mast.

BEANTWOORD door Dreekuh-53.

Btw is het al september?
Nee hoor.....

BEANTWOORD door Dreekuh-53.

Tel deze maar alvast mee......laten we maar zeggen...kleine moeite,,,,,,,,,,,,groot plezier. 😉
P.s. alle anderen, bedankt voor het meedenken.😂
😋
Reputatie 6
Badge +15
Ik merk wel dat je op het Forum als je een topic aan hebt gemaakt, dat je jezelf ook op "Beantwoord" kan klikken. Hier een voorbeeld:
Mijn TOPIC:

Daarna heb ik nog een bericht geplaatst:

En daar zie je dat ik bij mezelf op: "Beste antwoord" kan zetten. Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kan dit zo enzo eens aangepast worden? Dat als een Forumlid een topic plaatst, dat hij zichzelf niet op "Beste antwoord" kan zetten. Maar alleen de andere forumleden en/of webcare...

Hier heb je zo voorbeeld dat een forumlid een vraag heeft gesteld, maar hij heeft het zelf als beantwoord staan. Dit heeft hij zelf kunnen doen: (Ik heb zijn Forumnaam even weggehaald)

Of toch iemand van webcare. Zou het niet een idee zijn om de functie uit te schakelen bij die forumlid die een topic start? 🤔
Reputatie 6
DennisSchreve schreef:

Zou het niet een idee zijn om de functie uit te schakelen bij die forumlid die een topic start? 🤔

Euh ja, dat is een idee. Maar stel iemand stelt een vraag maar bedenkt wat later ik bel de klantenservice en meldt dat hij/zij de klantenservice heeft gebeld en prima geholpen is. Dan is dat in principe een antwoord, en kan hij/zij de reactie markeren als antwoord.
Reputatie 6
Badge +15
Dreekuh-53 schreef:

DennisSchreve schreef:

Zou het niet een idee zijn om de functie uit te schakelen bij die forumlid die een topic start? 🤔

Euh ja, dat is een idee. Maar stel iemand stelt een vraag maar bedenkt wat later ik bel de klantenservice en meldt dat hij/zij de klantenservice heeft gebeld en prima geholpen is. Dan is dat in principe een antwoord, en kan hij/zij de reactie markeren als antwoord.

Je kunt ook naar de topic gaan, en zeggen dat het is opgelost. En dat webcare dan kijkt naar het beste antwoord. Of dat de forumlid dat zelf doet met zijn gemaakte topic. Maar hij kan niet zichzelf op Beantwoord zetten. Hij moet dan een forumlid kiezen die hem of haar heeft geholpen. En nu @Allart daar een wedstrijd van gaat maken, zou dat wel eerlijker zijn. 🙂
Reputatie 6
Pakken nog wel! Jeetje dan zou ik uiterste voorzichtigheid betrachten @DennisSchreve
😳😀☺ Tenminste, in september dan .....🤔 😎
Reputatie 6
Badge +15
Dreekuh-53 schreef:

Pakken nog wel! Jeetje dan zou ik uiterste voorzichtigheid betrachten @DennisSchreve
😳😀☺ Tenminste, in september dan .....🤔 😎

😂 😂 😂 🤣 Ik heb het al gewijzigd van "pakken" naar "kiezen". 😂
Reputatie 6
Allart schreef:

- Voor deelname dien je 18 jaar of ouder te zijn en te beschikken over een forum profiel

Ik heb zojuist mijn geboortedatum in mijn profiel aangepast zodat het net lijkt alsof ik de 50 al gepasseerd ben. Dat is natuurlijk alleen om mee te mogen doen. 😉

Allart schreef:

- Vals spelen of de uitslag ongeoorloofd beïnvloeden, zorgt voor uitsluiting van deelname

@Allart, ik lees in jouw profiel iets over speciaal biertjes. Heb je nog een specifieke voorkeur. 😇
Reputatie 6
Badge +15
wjb schreef:

Allart schreef:

Ik heb zojuist mijn geboortedatum in mijn profiel aangepast zodat het net lijkt alsof ik de 50 al gepasseerd ben. Dat is natuurlijk alleen om mee te mogen doen. 😉

Allart schreef:

@Allart, ik lees in jouw profiel iets over speciaal biertjes. Heb je nog een specifieke voorkeur. 😇

😂 🤣 lol
Reputatie 6
wjb schreef:

Allart schreef:

Zou je dat wel doen, wjb? Ze zouden bij KPN kunnen denken, een kinderhand is gauw gevuld. We gaan wjb heel erg blij maken....... Elk nadeel heb zijn voordeel. ☺ 🤔

Psst @Allart stuur de hoofdprijs maar naar mij, beschouw het maar als een goed doel. 😉😀
Reputatie 6
Badge +12
Doe geen moeite allemaal want er is maar één winnaar en dat is natuurlijk.....
Aristoteles !

😂 🤣 🐈 🐆
Reputatie 6
Als Arie geen forum profiel heeft mag ie niet meedoen., doet ie dat wel speelt ie vals en zit Arie in de penArie. 😂 🤣
Reputatie 6
Badge +12
Dreekuh-53 schreef:

Als Arie geen forum profiel heeft mag ie niet meedoen., doet ie dat wel speelt ie vals en zit Arie in de penArie. 😂 🤣

Zal direct een aanmaken voor hem 😎 🐈
Reputatie 6
Badge +14
Steennul65 schreef:

*knip*

Of wijzig je favorieten. Dan krijg je wat minder notificaties. Mijn inbox is trouwens aardig leeg gezien ik alles automatisch verplaats naar de map:
"/catch/kpn/CM Forum"
Reputatie 6
Badge +15
Allart schreef:

Daarvoor is het echter wel van belang dat de beste oplossing wordt gemarkeerd als een antwoord. Om dat te doen, kan je onder het bericht dat het beste past bij de oplossing, op het linkje “Beste antwoord” klikken. De beste antwoorden worden namelijk in de zoekmachines (zoals Google) en op onze website beter gevonden. Op die manier help je andere klanten weer met het vinden van een oplossing.

Hoe werkt de wedstrijd
Eigenlijk heel eenvoudig. Als je op het forum een vraag beantwoord van iemand anders en jouw antwoord wordt door de topic starter of door ons forum team gekozen als beste antwoord, dan telt jouw antwoord mee voor de wedstrijd. Degenen die aan het einde van de maand de meeste goede antwoorden hebben gegeven, winnen een leuke prijs.

Ik mag aannemen dat webcare niet mag meedoen!!!! 😝
Reputatie 6
Badge +22
DennisSchreve schreef:

Dat lees ik nergens! 😎
Reputatie 6
Badge +12
Joran schreef:

DennisSchreve schreef:

Dat lees ik nergens! 😎

Webcare mag niet meedoen

Zo nu heb je het gelezen Joran 😝 😜 😛 😸
Reputatie 6
Badge +12
DennisSchreve schreef:

En daar zie je dat ik bij mezelf op: "Beste antwoord" kan zetten. Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kan dit zo enzo eens aangepast worden? Dat als een Forumlid een topic plaatst, dat hij zichzelf niet op "Beste antwoord" kan zetten. Maar alleen de andere forumleden en/of webcare...

Nee Dennis als je goed de voorwaarden leest:
Hoe werkt de wedstrijd
Eigenlijk heel eenvoudig. Als je op het forum een vraag beantwoord van iemand anders en jouw antwoord wordt door de topic starter of door ons forum team gekozen als beste antwoord, dan telt jouw antwoord mee voor de wedstrijd.

Dus alleen als je een vraag van iemand anders als beste antwoord aanmerkt. Dat staat dus duidelijk in de voorwaarden.
Reputatie 6
Beste lui en huisdieren.🙂

Zien jullie eigenlijk wel dat KPN niet voldoet aan de belangrijkste voorwaarde? 🤔 😉 🤤 😀
Reputatie 6
Badge +15
Dreekuh-53 schreef:

Beste lui en huisdieren.🙂

Zien jullie eigenlijk wel dat KPN niet voldoet aan de belangrijkste voorwaarde? 🤔 😉 🤤 😀

Huh?😳 Hoe bedoel je dat? 🤔
Reputatie 6
Goed kijken Dennis, suuk 6. 🙂
Reputatie 6
Wie stelt even de vraag hoeveel één plus één is?
Ik weet dan namelijk het antwoord ☺ en dat kan jij dan weer aanvinken als beste antwoord. 😎

Reageer