Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Sticky

De iPhone 8, iPhone 8 Plus, iPhone X bestellen bij KPN

Reputatie 6
Badge +19
  • Moderator
  • 5033 reacties
Het is weer zover, de nieuwe iPhones zijn aangekondigd en dat gaat ongetwijfeld betekenen dat er weer een stormloop op gaat komen. 😉 De iPhone viert zijn tiende verjaardag en dat vraagt om een gloednieuw toestel. Hier lees je hoe je deze kan bestellen en waar je allemaal rekening mee kan houden.

Welke nieuwe iPhones zijn er allemaal?

Apple heeft verschillende nieuwe producten geïntroduceerd. Belangrijkste daarvan zijn de nieuwe iPhones: de iPhone 8 en iPhone 8 Plus, én de iPhone X. Op kpn.com/iphone vind je meer informatie over deze nieuwe telefoons. Wil je op de hoogte blijven over alle ontwikkelingen, schrijf je dan in voor de nieuwsbrief! Ook op de website van Apple vind je uiteraard meer informatie over de iPhone 8, iPhone 8 Plus en de iPhone X. De iPhone 8 en iPhone 8 Plus worden gelanceerd in de kleuren Space Gray, Zilver en Goud. Allen in 64GB en 256GB. De iPhone X wordt gelanceerd in de kleuren Space Gray en Zilver met 64GB en 256GB. De totale toestelkosten van de iPhone 8 (64GB) zijn €744,- , en die van de iPhone 8 Plus (64GB) zijn €840,-

Vanaf wanneer kan ik de iPhone bestellen?

De voorverkoop van de iPhone 8 en iPhone 8 Plus begint op vrijdag 15 september om 09:01 uur bij KPN en de eerste toestellen worden vanaf 22 september geleverd. De voorverkoop van de iPhone X begint op vrijdag 27 oktober en daar worden de eerste toestellen geleverd vanaf 3 november.

Hoe bestel ik de nieuwe iPhone?

Zoals je gewend bent. Je kunt je iPhone 8 online bestellen. Als je kunt verlengen, dan kun je dit doen in MijnKPN. Natuurlijk zijn we ook bereikbaar via chat en telefonisch via 1200 of 0800 - 0105. Houd hierbij een geldig id-bewijs bij de hand.

Met welke abonnementen kan ik de iPhone aanschaffen?

Alle beschikbare abonnementen i.c.m. de nieuwe iPhones staan op de bestelpagina.

Wanneer kan ik mijn nieuwe iPhone verwachten?

Ook voor ons is het altijd een verrassing hoeveel iPhones we geleverd krijgen. Hierdoor is het voor ons vooraf lastig in te schatten wanneer jij je nieuwe iPhone krijgt. We leveren de toestellen op basis van eerst besteld, eerst geleverd. De geschiedenis leert ons dat er veel vraag is bij de lancering van een nieuwe iPhone dus houd er rekening mee dat het toestel niet gelijk geleverd kan worden. Hieronder lees je wanneer je informatie kunt verwachten over jouw nieuwe toestel! De status van je bestelling zie je in de statustool. Houd die goed in de gaten.

Nieuw abonnement: zodra er voorraad aanwezig is ontvang je een e-mail met het verzoek een afspraak te maken voor de levering. Hierna ontvang je een bevestiging per e-mail of per sms. Als er vertraging is als gevolg van schaarste dan word je geïnformeerd over de voortgang.
Denk er goed om dat je de pakbon/leverbon bewaart. Dit is ook je garantiebewijs. Goed bewaren dus!

Verlenging: zodra je verlengt ontvang je een e-mail met hierin informatie over de levering van jouw toestel. Deze e-mail ontvang je zodra deze informatie beschikbaar is. Je krijgt ook een track en trace code. Zo kun je jouw iPhone onderweg volgen. Heb je nog geen e-mail ontvangen? Dan kun je deze afwachten.
Ook hierbij geldt, denk erom dat je de pakbon/leverbon bewaart. Dit is ook je garantiebewijs.

Moet ik betalen zodra het nieuwe toestel wordt geleverd?

Dat ligt aan de situatie. Als je een nieuwe klant bent dan ontvang je het toestel via OPD (bezorgdienst). Je betaalt via een pinbetaling ter plekke aan de bezorger de bijbetaalprijs van het toestel. De aansluitkosten van €25,- en de thuiskopieheffing van €4,24 worden verrekend via de maandfactuur.

Als je een verlenging doet hoef je niets te betalen bij ontvangst van het toestel (PostNL). In dit geval wordt het bedrag automatisch verrekend op de 1e factuur. Ook hoef je geen €0,01 te pinnen, omdat de bankgegevens al bij KPN bekend zijn.

Kan ik iemand machtigen om mijn nieuwe iPhone aan te nemen?

Nee, indien je een toestel met toestelkrediet hebt afgesloten, is het niet mogelijk om iemand anders te machtigen voor ontvangst.

Kan je ook niet wachten op je nieuwe iPhone? Ik hoor graag wat je ervan vindt. Face ID, Animoji, of mischien de verbeterde camera? Als je vragen hebt dan kan je ze hieronder stellen! 🙂

14 Reacties

Reputatie 6
Badge +12
Er staan wel prijzen op de Apple-site
Reputatie 6
Badge +19
Hey Huistijger! Ja, ik zag 't ook staan. Bij ons is het nog niet bekend wat ze precies gaan kosten maar ik voeg het toe zodra ik het weet. 🙂 Ga jij één aanschaffen?
Reputatie 6
Badge +12
Zou het wel willen Paul, maar ik zit nog een jaar aan de iPhone7 vast.
Ach dan volgend jaar maar gelijk de iPhone 9 bestellen 🐈 🐱
Reputatie 6
Badge +19
Of de iPhone 11/XI? Geen idee hoe ze het volgend jaar gaan doen. 😛
Reputatie 6
Badge +12
Paul_ schreef:

Of de iPhone 11/XI? Geen idee hoe ze het volgend jaar gaan doen. :P

Hihi
Windows ging ook ineens van windows8 naar windows 10 dus wie weet wat het wordt. 😎 😽
Reputatie 2
Vermoedelijk komt er geen 9 want iemand wees mij op dit stukje,
Waarom Apple van de 8 naar de 10 gaat, en de 9 skipt: Om dezelfde reden als waarom Oneplus de 4 skipte. Omdat het een ongeluksgetal is in de grootste markt. ku (九 – negen),in het chinees klint vrijwel exact hetzelfde als ku (苦 – lijden, marteling, pijn.).
Reputatie 6
Badge +19
Roos79 schreef:

Vermoedelijk komt er geen 9 want iemand wees mij op dit stukje,
Waarom Apple van de 8 naar de 10 gaat, en de 9 skipt: Om dezelfde reden als waarom Oneplus de 4 skipte. Omdat het een ongeluksgetal is in de grootste markt. ku (九 – negen),in het chinees klint vrijwel exact hetzelfde als ku (苦 – lijden, marteling, pijn.).

Interessant! Én de iPhone bestaat 10 jaar dus komt het mooi uit om een iPhone 10 te kunnen presenteren.
Reputatie 6
Badge +12
Paul_ schreef:

Én de iPhone bestaat 10 jaar dus komt het mooi uit om een iPhone 10 te kunnen presenteren.

ok stuur die dan maar Paul
wel voor het weekend leveren hoor 😜
Reputatie 6
Badge +19
Paul_ schreef:

De voorverkoop van de iPhone X begint op vrijdag 27 oktober en daar worden de eerste toestellen geleverd vanaf 3 november.

😉 X=10
Reputatie 6
Badge +12
Paul_ schreef:

Paul_ schreef:

De voorverkoop van de iPhone X begint op vrijdag 27 oktober en daar worden de eerste toestellen geleverd vanaf 3 november.

😉 X=10

Hihi cancel die opdracht dan maar 😎
Als ik mijn ordernummer en postcode in de statustool invul doet de website niks? Enig idee wanneer ik de status van mijn bestelling kan inzien en een afleverdatum / -tijd kan kiezen voor mijn iPhone 8?
Reputatie 1
R. Prins schreef:

Als ik mijn ordernummer en postcode in de statustool invul doet de website niks? Enig idee wanneer ik de status van mijn bestelling kan inzien en een afleverdatum / -tijd kan kiezen voor mijn iPhone 8?

Ordernummer staat als het goed is in de tweede mail, bij mij begon deze met ARMOR. (niet uit de 1e bevestiging). als je deze invult, zie je het overzicht van je bestelling.
Reputatie 6
Badge +19
Hey @R. Prins, volgens mij heb je inmiddels al een paar keer contact met de klantenservice gehad. Is het gelukt? Ik heb een kijkje voor je genomen en zie de bestelling in ieder geval inmiddels wel staan. Als het niet lukt met de statustool laat het dan weten, dan stuur ik je de gegevens.
Hi,

Wanneer kan je de bevestigingsmail verwachten? Ik heb wel de bedankt-voor-uw-bestelling mail ontvangen.

Reageer