Sticky

Afmelden of verwijderen KPN Community account

  • 13 February 2023
  • 174 reacties
  • 3649 keer bekeken
Afmelden of verwijderen KPN Community account
Reputatie 7
Badge +16

Wil je geen lid meer zijn van onze community? Jammer! 

Het beëindigen van je account kun je hier aanvragen en wordt verwerkt door één van de moderators. 

Let op:
In het geval van beëindiging op eigen verzoek blijft de door jouw gegenereerde inhoud beschikbaar. Indien je er voor kiest om niet langer lid te zijn van de KPN Community en nadat je jouw account hebt afgesloten, zal jouw profiel – en daarmee ook je persoonsgegevens – op de community worden verwijderd. Jouw activiteiten, zoals je topics, reacties en likes, blijven bestaan maar zullen worden gemarkeerd als ‘anonymous’.*

We kunnen er ook voor kiezen om jouw account te blokkeren, jouw profielgegevens te verwijderen en jouw gebruikersnaam te wijzigen in een niet herleidbare gebruikersnaam. 

*Uitzondering zijn activiteiten waarbij je handmatig je naam hebt toegevoegd. 
Bron

Het verzoek om je account te beëindigen, mag je hier in dit topic plaatsen. We streven ernaar om je verzoek binnen 3 werkdagen  te verwerken. 


174 reacties

kan iemand mij afmelden voor dit Forum.

Bedankt

Reputatie 7
Badge +20

Bij deze.

Ik wil geen reacties meer ontvangen en mijn Forum account verwijderen. Bij voorbaat dank!

Reputatie 7
Badge +16

Ik hoop dat je geholpen met één van de antwoorden in jouw topic! Jouw verzoek is bij deze verwerkt.

Wilt u mij doorhalen voor het forum heeft voor mij geen toegevoegde waarde

Admin: bericht samengevoegd met algemeen topic

Reputatie 7
Badge +16

Jammer! Jouw verzoek is bij deze verwerkt.

Ik wil forum opzeggen

 

Beste heer, dame

Wilt u mijn account verwijderen 

Mvg Hans van Wattingen

Reputatie 7
Badge +16

Bij deze geregeld!

graag account verwijderen verkeerd aangemaakt

Reputatie 7
Badge +16

Bij deze geregeld!

👆🏾

Hallo kpn moderator,

 

Wil je aub mijn forum account verwijderen. Heb 'm vandaag per abuis aangemaakt. 

Gr, 

 

Dankb

Reputatie 7
Badge +16

Hallo kpn moderator,

Wil je aub mijn forum account verwijderen. Heb 'm vandaag per abuis aangemaakt. 

Gr, 

Dankb

Dat wil ik!

graag mijn forum account verwijderen, dank je wel.

Reputatie 7
Badge +16

graag mijn forum account verwijderen, dank je wel.


Bij deze, geen dank!

Is het mogelijk om mijn oude account over te zetten naar mijn nieuwe account? Ben een half jaar weg geweest naar Ziggo. Toch maar weer terug naar KPN.

Oude account leusi1960

Reputatie 7
Badge +16

Welkom terug bij ons, @leusi068

Wat is precies jouw bedoeling: wil je liever het forumaccount leusi1960 gebruiken maar moet dat account geregistreerd worden op een ander e-mailadres?

Welkom terug bij ons, @leusi068

Wat is precies jouw bedoeling: wil je liever het forumaccount leusi1960 gebruiken maar moet dat account geregistreerd worden op een ander e-mailadres?

Wil graag dat al mijn berichten en post van leusi1960 overgezet worden en zichtbaar zijn in leusi068. Ik heb dus ook een nieuw email adres voor leusi068. Deze is hetzelfde als mijn kpn id.

Kpn id is ook opnieuw aangemaakt.

 

Welkom terug bij ons, @leusi068

Wat is precies jouw bedoeling: wil je liever het forumaccount leusi1960 gebruiken maar moet dat account geregistreerd worden op een ander e-mailadres?

Wil graag dat al mijn berichten en post van leusi1960 overgezet worden en zichtbaar zijn in leusi068. Ik heb dus ook een nieuw email adres voor leusi068. Deze is hetzelfde als mijn kpn id.

Kpn id is ook opnieuw aangemaakt.

 

Daarna mag mijn oude account leusi1960 verwijderd worden.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @leusi068, ik kan niet je berichten overzetten naar je nieuwe account. Ik kan wél je oude account de nieuwe naam (en e-mailadres) geven. Dat heb ik bij dezen gedaan! 

Je nieuwe account heb ik verwijderd, omdat ik 'm anders niet kon koppelen. Maar volgens mij is het nu naar jouw wens!

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @leusi068, ik kan niet je berichten overzetten naar je nieuwe account. Ik kan wél je oude account de nieuwe naam (en e-mailadres) geven. Dat heb ik bij dezen gedaan! 

Je nieuwe account heb ik verwijderd, omdat ik 'm anders niet kon koppelen. Maar volgens mij is het nu naar jouw wens!

Helemaal naar wens. Top bedankt 

Hallo, willen jullie mijn account voor het forum verwijderen?

Reputatie 7
Badge +16

Hallo, willen jullie mijn account voor het forum verwijderen?

Ja, dat willen wij! 

hoi graag mijn account verwijderen. 

Reputatie 7
Badge +16

hoi graag mijn account verwijderen. 


Reageer