De uitbraak van het coronavirus raakt ons allemaal. Dit geldt nog steeds, een kleine twee jaar later. Het is belangrijker dan ooit te voren om digitaal ‘op afstand’ met elkaar te blijven communiceren. Ons sterk en betrouwbare netwerk speelt een grote rol Nederland te verbinden.
KPN houdt de ontwikkelingen rondom de uitbraak van het coronavirus nauwlettend in de gaten. Als grote dienstverlener en werkgever beschermen we onze klanten en medewerkers. We blijven zo toegankelijk en bereikbaar mogelijk voor iedereen. Toch zijn we genoodzaakt een aantal maatregelen te nemen op de plekken waar fysiek contact tussen jou en KPN plaatsvindt. Hieronder vind je de meest recente informatie over de maatregelen in deze bijzondere tijd. Ook lees je hier hoe je ons kunt bereiken voor (service)vragen.
Welke contactmogelijkheden zijn er?
Contact op afstand
Heb je nu het liefst digitaal of telefonisch contact? Geen probleem. Je kunt onze klantenservice via livechat en telefonisch bereiken. Je kunt ook gerust jouw vraag hier op het forum stellen. Zakelijk? Dan helpt onze zakelijke klantenservice je graag verder.
Heb je geen dringende connectiviteitsvraag maar wil je wel graag persoonlijk advies? Videobellen met een winkelmedewerker is mogelijk. Maak dan een videobelafspraak met een KPN adviseur. We helpen je graag via een videogesprek wanneer het jou uitkomt!
Installatiemonteurs en servicemonteurs voeren alle werkzaamheden uit en houden hierbij rekening met de richtlijnen van het RIVM. Ook dragen de monteurs een mondkapje. Draag jij tijdens het bezoek van de monteur alsjeblieft óók een mondkapje. Verder vragen we je om 1,5 afstand te houden. Lees hier verder voor meer informatie.
Direct tv-kijken, internetten of bellen zonder monteur?
Liever geen monteur in huis? Onze installatiepakketten zijn eenvoudig zelf te installeren, en we helpen je graag een handje op afstand. Je vindt hier informatie over het aansluiten, installeren en activeren van je KPN Box (modem), de tv-ontvanger en andere KPN producten. Je leest op het forum alles over installatie en gebruik van SuperWifi. Je kan je internet en wifi ook installeren met de KPN thuis app, en de KPN Wifi Manager gebruiken om jouw wifi te verbeteren.
De mogelijkheden in de KPN Winkels
Je kunt een afspraak maken in een KPN winkel. Lees hier meer over personal shopping.
Om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en verbonden te houden zijn er nog verschillende dingen mogelijk in de KPN winkel. Je kunt er bijvoorbeeld terecht voor:
- Het omwisselen of vernieuwen van je simkaart
- Hulp en service bij een defect modem of tv-ontvanger
- Verkoop van DECT telefoontoestellen
- Wil je een prepaid simkaart kopen of nieuw beltegoed? Geen probleem.
- Ook verkopen we internetaccessoires, zoals internetkabels, Draadloze Verbindingssets en SuperWifi
- Hulp bij reparaties (mobiel)
- We helpen je bij het invoeren van bestellingen. Eventuele apparatuur krijg je daarbij thuisgestuurd
Welke maatregelen gelden nu in de KPN Winkels?
- Het dragen van een mondkapje is verplicht
- We vragen je om je handen te ontsmetten bij binnenkomst
- Houd anderhalve meter afstand
- Er geldt een maximum aantal klanten per vierkante meter. Het kan daardoor gebeuren dat je even moet wachten als de winkel vol is
- De gebruikte balie wordt na elk bezoek gereinigd
- Er is geen directe verkoop van producten, echter zijn er wel verschillende mogelijkheden. Denk bijvoorbeeld aan hulp bij het plaatsen van jouw bestelling, je krijgt jouw product thuis gestuurd.
Kortom, er zijn verschillende mogelijkheden. Heb je nog vragen, laat ze gerust hieronder achter.
Laatste update: 22-12-2021