Sticky

Even voorstellen: de KPN moderators

  • 28 January 2022
  • 80 reacties
  • 4262 keer bekeken
Even voorstellen: de KPN moderators

Toon eerste bericht

80 reacties

Hoi @Shyrin_ ,

Is @Remco_  dan vanaf nu ook officiële moderator?Hij zei laatst dat dat er binnenkort aan zat te komen namelijk. 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @martijn197108

Goede vraag, 😊.

@Remco_ mogen wij inderdaad ook verwelkomen! Binnenkort is per 01 juli en dat geldt voor nog een nieuwe mod. 🎉 

Zij stellen zich binnenkort ook kort voor!  

Hi @martijn197108

Goede vraag, 😊.

@Remco_ mogen wij inderdaad ook verwelkomen! Binnenkort is per 01 juli en dat geldt voor nog een nieuwe mod. 🎉 

Zij stellen zich binnenkort ook kort voor!  

Wie komt er nog meer bij als ik vragen mag?😁

Reputatie 7
Badge +28

 

Wie komt er nog meer bij als ik vragen mag?😁

HaHa @martijn197108 ,

Misschien wordt je wel ooit een Superuser? Dan weet je dit soort dingen vaak weken eerder dan dat je het nu gaat weten. Ik ga het natuurlijk niet verklappen….. 😜 

HaHa @martijn197108 ,

Misschien wordt je wel ooit een Superuser? Dan weet je dit soort dingen vaak weken eerder dan dat je het nu gaat weten. Ik ga het natuurlijk niet verklappen….. 😜 

Wie weet, maar denk het niet.Maar eigenlijk wil ik het ook liever niet, je krijgt dan vast veel verplichtingen etc.

Je mag het niet verklappen natuurlijk maar mijn vermoeden zegt @Sanne_M .Robin,loes en nico zou ook kunnen, maar die hebben inmiddels al een hele tijd geen reactie meer achter gelaten.

Reputatie 7
Badge +17

Goed vermoeden @martijn197108! 😄 Per 1 juli kom ik er ook bij. ✨

Reputatie 7
Badge +16

Goed vermoeden @martijn197108! 😄 Per 1 juli kom ik er ook bij. ✨

😊
@Sanne_M stelt zich voor en @Remco_ stelt zich later voor!

Reputatie 7
Badge +16


​​​​en @Remco_ stelt zich later voor!

@Remco_ is nu ook toegevoegd aan het rijtje en dan zijn we helemaal rond.  

Reputatie 7
Badge +16

@Remco_ Welkom bij de club! Nu ben je echt volwaardig moderator (over 1 dag dan) 😁

Welkom @Remco_ !

Trouwens zie ik net dat @Hanna_ ook weg is, waarom gaan er de laatste tijd toch zo veel weg?

Reputatie 7
Badge +21

Hanna werkt nog bij KPN, maar ze heeft gekozen voor een nieuwe uitdaging bij Webcare.

Welkom @Remco_ !

Trouwens zie ik net dat @Hanna_ ook weg is, waarom gaan er de laatste tijd toch zo veel weg?

Omdat ze dat 'gezeur' van die forumleden zat zijn.😎

Reputatie 7
Badge +10

Welkom @Remco_ !

Trouwens zie ik net dat @Hanna_ ook weg is, waarom gaan er de laatste tijd toch zo veel weg?

Omdat ze dat 'gezeur' van die forumleden zat zijn.😎

Ik denk dat deze “opmerking” aardig in de buurt van de werkelijkheid komt, direct klantencontact bij (grote) bedrijven levert meer stress dan voldoening op. 

Hoe dan ook, succes aan de aankomende vaste moderators 🍀☺️ 🎊

@Robin_ en @Nico_ zijn nu ook weg zie ik.Nu heeft KPN blijkbaar helemaal afscheid genomen van de invallende moderators?Klopt dat?

 

Reputatie 7
Badge +20

Scherp opgemerkt @martijn197108 🕵🏼 We hebben geen afscheid van ze genomen, en kunnen wellicht in de toekomst weer een beroep op ze doen 😊

Omdat ze echter momenteel géén actieve moderators zijn, hebben we onze ‘inval mods’ voor de duidelijkheid een andere titel gegeven!

Reputatie 7
Badge +16

@Maja_ is het dan niet handig om de oud mods die niet meer bij kpn werken een andere titel te geven dan? Die vallen ook onder “oud moderator”. 

Reputatie 7
Badge +16

Nog een andere titel? 😜 Nee hoor, “oud moderator” is voor nu prima! 

Nog een andere titel? 😜 Nee hoor, “oud moderator” is voor nu prima! 

KPN medewerker misschien voor de inval moderators die momenteel niet hier actief zijn?

Reputatie 7
Badge +28

@Noordzee @Marcia_ Jullie zijn niet zomaar van mij af! :wink:

Hoi @Jose_ 👋,

Het halve jaar uitlenen is bijna voorbij. Wil je al wat verklappen over je toekomst bij KPN? 

Reputatie 7
Badge +10

Hai @Noordzee!

Je houdt de boel goed bij! 😊 Op dit moment heb ik nog geen nieuws, ik verwacht de komende dagen daar meer over te horen. Dan laat ik dat natuurlijk weten aan het forumteam!

Reputatie 7
Badge +10

@Noordzee en natuurlijk de rest,

Inmiddels heb ik goed nieuws gekregen 🎉; de stage is van beide kanten goed bevallen en daarom heb ik een baan aangeboden gekregen. Dit betekent dat ik per 1 september niet meer terug kom bij het Forum.

Ik heb het echt ontzettend naar mijn zin gehad op het Forum en wil jullie dan ook heel erg bedanken voor de leuke en leerzame tijd. 😊

Reputatie 7
Badge +21

Jammer dat je ons gaat verlaten @Jose_ , maar gefeliciteerd met je nieuwe baan !!
Veel succes gewenst.

Reputatie 7
Badge +28

Gefeliciteerd met je nieuwe baan @Jose_ ! 
Fijn dat de stage zo goed bevallen is. 

Gefeliciteerd met je baan @Jose_ !

Reputatie 7
Badge +22

Gefeliciteerd met je nieuwe baan @Jose_! 👍🏼

Reageer