Sticky

Even voorstellen: de KPN moderators

  • 28 January 2022
  • 80 reacties
  • 4309 keer bekeken
Even voorstellen: de KPN moderators

Toon eerste bericht

80 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Bedankt heren! 😊👍

Hoi @Shyrin_ ,

Ik zie een aantal nieuwe gezichten hier ( @Liesbeth_@Annemarie_ ), en @Ron staat weer als '’moderator'’ ipv oud-moderator.Zijn zij dan nu vaste of inval moderators?Ze staan namelijk niet in de beginpost.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @martijn197108, Liesbeth, Annemarie, Ron én @Frenk_ zijn de huidige ondersteuners inderdaad! Ik zal in de beginpost opnemen dat je hen ook voorbij ziet komen. Dan is dat ook duidelijk :)

Wat fijn dat er wel vaste moderaters zijn te vinden hier, met naam en toenaam. Dat zou toch ook geweldig zijn wanneer je belt, of beter nog wanneer je een mailtje zou willen sturen. Lijkt me een mooie tip om mee verder te kunnen, succes

Wat fijn dat er wel vaste moderaters zijn te vinden hier, met naam en toenaam. Dat zou toch ook geweldig zijn wanneer je belt, of beter nog wanneer je een mailtje zou willen sturen. Lijkt me een mooie tip om mee verder te kunnen, succes

Hallo @Kritische KPN-er even voor de duidelijkheid, een moderator kun je niet mailen, je kunt KPN überhaupt niet mailen, behalve op verzoek van KPN, want dan krijg je een adres vermeld.

Een moderator kun je niet bellen, een moderator kan jou wel bellen wanneer daar aanleiding toe is.

Een moderator kan/mag je ook niet ongevraagd een privébericht sturen, daar wordt niet op gereageerd.

Een bericht sturen kan en mag alleen op verzoek van de betreffende moderator.

 

Reageer